דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דבר אליי בפרחים - עיצוב חדר שינה אביבי ושמח 

מאת    [ 20/02/2017 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 1809 פעמים ]

שילוב של אלמנטים פרחוניים בחדר השינה יהפוך אותו לחלל נעים ומזמין. אלמנטים מסוג זה יכולים לרומם את מצב הרוח שלכם ובו בעת להכניס לחדר השינה אווירה רומנטית. השהייה בחדר שינה מעוצב באופן זה נעימה במהלך היום כאשר רוצים לתפוס תנומה, לקרוא ספר או להשתרע מול הטלוויזיה, וישרה עליכם את אווירת רוגע ושלווה בסוף היום לקראת שינה טובה במהלך הלילה.

ידוע כי פרחים משרים רוגע ומעניקים יופי ואלגנטיות בטבע כמו גם בחללים בהם הם מוצבים. לכן, שילוב של אלמנטים פרחוניים בעיצוב חדר השינה יכול להתאים בין אם אתם מעוניינים בחדר שינה בסגנון כפרי, חדר שינה מודרני, קלאסי או כל סגנון עיצובי אחר.

שילוב של אלמנטים פרחוניים יכול לבוא לידי ביטוי בבחירת ריהוט חדרי השינה. לדוגמה, ניתן למצוא  מיטה זוגית מעוצבת עם ראש מיטה מרופד בבד עם הדפס פרחוני. גם בני נוער כיום מעורבים מאד בתהליך עיצוב חדר השינה שלהם, ומעוניינים במיטה מעוצבת ומיוחדת בדיוק לטעמם, וכמובן שניתן למצוא גם דגמים של מיטות נוער מרופדות בשילוב אלמנטים פרחוניים. לחילופין, ניתן לרכוש מיטה בעיצוב 'נקי' ולשלב פרחוניות באמצעות מצעי מיטה או כריות נוי. מומלץ לשלב סדינים פרחוניים עם כריות בצבע אחיד או לחילופין סדינים בצבע אחיד עם כריות פרחוניות. כך גם ניתן להשפיע במידה משמעותית על מראה חדר השינה ולהחליפו מדי פעם באופן קל, מהיר וזול.

שילוב אלמנטים פרחוניים בחדר השינה יכול להתבטא גם בתליית וילונות פרחוניים, החל מבד וילון לבן עם דוגמאות עדינות ועד לוילונות בעלי הדפסים גדולים בצבעים נועזים. דוגמאות נוספות להוספת אלמנטים פרחוניים הינן קישוט קירות החדר בתמונות של פרחים או בטפטים עם הדפסים פרחוניים. כמובן שניתן להציב בחדר אגרטל ובו פרחים אמיתיים שמעבר לפן העיצובי גם יעניקו מריחם ויוסיפו לאווירה בחדר. פרחים אמיתיים יכניסו מן הטבע לחדר השינה וישרו רעננות בחדר השינה.

ההיצע הרב מהם נהנים כיום צרכנים מאפשר לכל אדם לעצב את חדר השינה שלו בדיוק לטעמו באמצעות מגוון רחב של דגמי מיטות, ארונות, שידות, פריטי נוי לחדר השינה ועוד. יתרה מכך, באמצעות האינטרנט ניתן היום לחסוך את ההתרוצצות מחנות לחנות ולרכוש הכל און-ליין עם הובלה עד הבית, כך שהתהליך יכול להתקצר ולהפוך נוח הרבה יותר, במיוחד אם אתם מחפשים פתרונות יצירתיים ומיוחדים לחדר השינה שלכם.

עיצוב חדר שינה אינו עוד נחלת משפחות אמידות וכיום ניתן למצוא מוצרי חדר שינה רבים במבצעים משתלמים. הודות לכך, כל אחד יכול ליהנות ממוצרים מעוצבים אך לא פחות חשוב מכך איכותיים לחדר השינה. חדר שינה מפנק אינו מושלם ללא מיטה יציבה וחזקה וכן מזרן אורטופדי איכותי ונוח, שבאמת יספקו מנוחה אמיתית, דבר לא פחות חשוב מן המראה הויזואלי של חדר השינה. בסופו של יום, רובנו איננו מעצבים מחדש את חדר השינה לעיתים קרובות. לכן, חשוב לבחור נכון את הפריטים העיקריים אותם מחליפים אחת לכמה שנים, ולגוון מעת לעת באמצעות פריטי נוי. 

חלומות מציעה מגוון רחב של מוצרים לחדר השינה כגון מיטות זוגיות, מיטות נוער, ספות נפתחות, מזרנים אורטופדיים, כריות אורטופדיות, שידות לחדר השינה ועוד. דגמים בלעדיים לרכישה גם און-ליין באספקה מהירה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב