דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם המרכיבים לעסק מנצח ? חלק ב' 

מאת    [ 13/02/2017 ]

מילים במאמר: 870   [ נצפה 2764 פעמים ]

מרכיב מס' 4 - הוא מרכיב מאוד חשוב שנקרא ידע : לדוג' אני ללא ידע בשיווק
אינטרנטי מי אני בכלל שאבוא ואלמד אחרים לשווק באינטרנט כשלי בעצמי אין
את הידע ? זה בדיוק כמו לצחוק על עצמי. כנ"ל לגבייך בעל עסק יקר אני
בטוח שבתור בעל עסק שמוכר מוצר / שירות אתה חייב ידע במה שאתה עוסק
כי לא תוכל למכור את המוצר שלך אם אין לך ידע נרחב ומקיף עליו, אנשים
ישאלו שאלות לא תוכל להשיב להם וזה יהיה די מביך, נכון שתמיד יש לנו עוד
ללמוד על העסק שלנו, עוד דברים שיעשירו את העסק אבל העיקר פה הוא
לדעת ידע בסיסי וקצת מעבר לבסיסי על העסק שלך עוד לפני שתמכור את
המוצא או השירות שלך.
ופה אני צועד אל עבר מרכיבי מס' 5 - שנקראים נכונות וזרימה : קודם כל אתה
חייב להביע נכונות על מנת לקדם את העסק שלך, וגם קצת לצאת מההרגלים
שלך, ולזרום אל דרכי שיווק וטקטיקות חדשות להיות עם ראש פתוח להצעות
ופתוח להכל, אתה רוצה להצליח נכון ? אז אתה חייב "לזרום עם הזרם" וכשאני
אומרת לזרום עם הזרם לא הכוונה שתעשה בדיוק מה שאחרים עושים אלא
שתשכיל מהטעויות שהם עושים ותעשה זאת בדרך הרבה יותר טובה ויעילה
ממה שהם עושים, כשאני עובדת לפעמים אם בעלי עסקים תמיד יש להם
תירוצים להגיד לא, ולי זה לא ילך, השיטת שיווק הזאת לא מתאימה לעסק שלי,
וככה אי אפשר להתקדם לשום מקום, אתם חייבים פתיחות, לנסות שיטות
שיווק חדשניות שבסה"כ מטרתן היא לקדם את העסק שלך, פשוט נסה לנהוג
בדרכים שונות שיתרמו לך ממה שאתה רגיל.
5 - איך להתמודד עם דחיינות ?
אתה או את אני ואנחנו בעצם בני אדם, ובני אדם מטבעם הם אנשים דחיינים,
בייחוד כאשר אנחנו בעלי עסקים אנחנו נהפכים לאנשים יותר דחיינים מה
לעשות אבל מה שאפשר לדחות למחר אפשר לדחות לעוד שבוע, שבועיים וכן
הלאה ואפשר לא לעשות אותו בכלל !
הטעות הכי גדולה שלנו בעצם היא שאנחנו פוגעים בעצמנו מבלי לשים לב בגלל
העצלנות שלנו, בגלל שאנחנו אנשים עצלנים, אנחנו דוחים את המשימה
החשובה שלנו שאמורה בעצם לתרום לעסק שלנו, וכך אנחנו בעצם או מבצעים
אותה מאוחר יותר או שלא מבצעים אותה כלל, שלמעשה היא אמורה לתרום
לנו, לעזור לנו ואנחנו לא מאפשרים לעצמנו לבצע את המשימה הזאת.
טוב אז אחרי שאתה יודע שאתה עצלן : אתה חייב להתמודד עם העצלנות
שלך לבד כי בחרת להיות עצמאי אז איך תתמודד עם הדחיינות שלך? אתה
חייב לקבוע לעצמך מועד מסוים שבו תבצע כל משימה עבור העסק שלך
ולעמוד במועד הזה ! ז"א שאתה חייב גם משמעת עצמית , אין מה לעשות זו
הדרך היחידה בעצם להתגבר על הדחיינות שלך,וכשאני אומרת מועד מסוים
אני מתכוונת להקציב לעצמך פרק זמן של עד שבוע לדוג' לבצע את כל
המשימות שרצית.
בואו נסכם : אחרי שהבנת איך עלייך להתמודד עם דחיינות, ואיך עלייך לפעול
כעת כדי לא לתת ליצר הזה להרוס לך חשוב מאוד שתיישם !
אז הבנו גם מהם המרכיבים הבסיסיים שנצטרך כדי לצעוד אל עבר הצלחתו של
העסק שלך עכשיו בוא נעבור לדף כאן למטה אל השאלה שהרבה בעלי עסקים
שואלים ולא מצליחים לענות עלייה שאלות השאלות והיא איך למכור ?
אל דמיינו את ההצלחה שלכם פשוט תפעלו על מנת ליצור אותה!
~ 6 ~
איך למכור ללקוחות ?
טוב אז אני רוצה לפתוח את המאמר הזה בשאלה, היית קונה מאדם שאתה לא
סומך עליו ?
שאלה נוספת לדוג': בוא נגיד שהיום אתה הולך לקנות חולצה ואיזה מכנס יפה,
החנות שנכנסת אליה חדשה לא מוכרת לך, אבל אתה מחליט שבא לך
להתנסות במוצרים ולקנות דווקא מהחנות הזאת את המכנס והחולצה שרצית,
כעבור שבועיים אתה שם לב שכנראה הבד של החולצה או המכנס היה באיכות
ממש ירודה ואתה מבחין בקרע במכנס או בחולצה, האם תחזור לקנות שוב
בחנות הזאת ? אני בטוח שהתשובה שלך היא לא, לא תחזור לקנות מהחנות
הזאת בהחלט.!
וכאן נכנסים 2 פעולות שאתה צריך ליצור בכדי שהלקוחות שלך יקנו דווקא ממך
ממך שוב ושוב במידה ויש לך כמה מוצרים ימליצו עלייך יאהבו אותך ותוכל
למכור הרבה מעבר למה שאתה רוצה וגם תוכל להעלות את המחירים של
השירותים/ המוצרים שלך בעסק אם תעשה זאת היטב השמיים הם הגבול
והם :
א - פעולה של בניית אמון עם הלקוח : כדי שתוכל למכור ללקוח שלך,
אתה צריך רמת אמון מסוימת איתו, אם תבנה רמת אמון גבוהה עם
לקוחותייך רק אתה תרוויח מזה והרבה ! אז בשלב הראשון הלקוח צריך
להכיר אותך-כדי שלקוחותייך יכירו אותך תוכל לבחור ערוץ שיווקי מסוים
שדרכו תוכל להכיר עוד ועוד לקוחות פוטנציאלים חדשים ולבנות מערכת
יחסים חד צדדית בינך ובין לקוחותייך, לאחר מכן הוא צריך לחבב אותך
)במידה ותהיה חביב איתו( ואז שלב המכירה- להאמין בך ברגע שהוא
נותן בך אמון הוא יבטח בך, יוציא את הארנק ויקנה ממך שוב ושוב
תאמין או לא.
ב - פעולה של נתינת ערך אמיתי / סיפוק מוצר איכותי : אוקיי אז אם אתה
מוכר מוצר או שירות תהיה בטוח שכדי שיקנו ממך שוב אתה צריך לתת
מוצר / שירות בעל ערך רב, מוצר או שירות שמספק פתרון לבעיה
כלשהי, אם המוצר שלך לא היה טוב לא יחזרו לקנות ממך לכן אתה חייב
שיהיה לך מוצר איכותי שתוכל למכור אותו שוב ושוב, תאמין או לא אבל
בכל מוצר/ שירות וכשאני אומרבכל מוצר/ שירות אני באמת מתכוון
להכל יש ערך רב אם רק תחפש קצת תוכל למצוא, תשאל את עצמך
כמה שאלות ותוכל למצוא את הערך : מה היתרון בשירות שאני נותן?
מה התועלת שהלקוח שלי יקבל משימוש במוצר או השירות שלי ?
מה הדברים הטובים שיקרו ללקוח אחרי שישתמש במוצר שלי ?

רבותי רוצים אתר ? מה אין לכם אתר ?? www.ykl.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב