דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוגות מעוצבות לבת מצווה 

מאת    [ 31/01/2017 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 4342 פעמים ]

בימים בהם אירועי בת מצווה זוכים להיות הפקות ענק, אשר משכיחות כל זכר למסיבות הקטנות שהורים נהגו לערוך לילדותיהן בשנים עברו, אין פלא שגם בתחום של עוגות וקינוחים, הורים משקיעים כסף וזמן רב בשביל להוכיח עד כמה האירוע מיוחד.

במרבית אירועי בת מצווה, מאחר ונהוג לערוך אותם באולמות וגני אירועים, הרי שהאוכל המוגש בהם הוא של הקייטרינג עצמו. עם זאת, לא מעט הורים, לא מוכנים לוותר על האפשרות להגיש, בנוסף לקינוחים של המקום או במקומם, עוגות מעוצבות לבת מצווה, עוגות אשר מוכנות על ידי נשים מקצועיות שמתמחות בתחום.

הרעיון של עוגות מעוצבות לבת מצווה הוא, עוגות אשר בחזית שלהן, יש עיצוב מיוחד, עיצוב מבצק סוכר, אשר מסמל את האירוע וכן את הילדה אשר מציינת אותו. זה יכול להיות עיצוב בגדר מספר 12, עיצוב הכולל אלמנטים מסוגים מסוימים שהילדה אוהבת, למשל, גיבורי תרבות, אופנה, סמלים ועוד. כמו כן, אלה יכולים להיות עיצובים כלליים שיכולים להתאים לעוגה או כיתובים בפונטים שונים.

עוגות מעוצבות לבת מצווה ניתן להזמין אצל קונדיטוריות שמתמחות בהכנת עוגות שכאלה, כמו כן אפשר למצוא לא מעט נשים אשר מתמחות בהכנת עוגות מעוצבות לבת מצווה במרכז הארץ ובמקומות אחרים והן מציעות את שירותיהן דרך האינטרנט. שם אפשר למצוא דוגמאות שונות של עיצובים, החל מדוגמאות של עוגות ועד עוגות של עיצובים בשלל צבעים וצורות.

 

כיצד מזמינים עוגות מעוצבות לבת מצווה

הרעיון מתחיל בכך, שצריך להתאים את העוגה לכלת השמחה. יש לדעת מה היא אוהבת, מה מדבר אליה, ורק אז להחליט איזו עוגה לעצב. העוגה כשלעצמה צריך להיות גם מתאימה לעיצוב, מבחינת החומרים והצורה, אחרת יהיה קשה לעצב אותה ועוד יותר, יהיה קשה לשמר את העיצוב לאורך זמן לכן מוטב לדעת בדיוק אם אילו חומרים להכין את העוגה ואילו עיצובים יכולים להתאים לה.

מכאן אפשר להבין מדוע אימהות רבות מעדיפות להשאיר את מלאכת העבודה בידי אשת מקצוע ולא להכין בעצמן, מה עוד שגם אם מדובר בעלות כספית, הרי שזה חוסך טרחה מיותרת וזמן יקר.

נקודה נוספת שצריך להתייחס אליה, היא גודל העוגה ביחס לכמות האורחים שאמורים ליהנות ממנה. זו הסיבה שמוטב להחליט האם העוגה תשרת את בני המשפחה והאורחים באירוע המרכזי או שמא תוגש באירוע קטן, מצומצם. הרי ברור שאם מדובר באירוע קטן, אז העוגה לא צריכה להיות גדולה ואם מדובר באירוע גדול, ייתכן ויהיה צורך להכין 2 עוגות או לפחות עוגה גדולה.

לפני סיום, צריך לזכור שניתן להשתמש בקונספט של עוגות מעוצבות לבנות בצורות שונות, החוכמה היא לדעת כיצד להתאים את העיצוב ואת סוג העוגה לאירוע, כך שגם כלת השמחה תהנה ממנה וכמובן גם האורחים ובני המשפחה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב