דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכינו ביתם לחורף 

מאת    [ 27/01/2017 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 2463 פעמים ]

ראשית כדי להתכונן לחורף יש לנקות בתים ומרזבים. בחנויות חומרי בניין ניתן לרכוש מרזבים במידה והמרזב שלכם שבור. חשוב מאוד לוודא את תקינות המרזב, ואת שלמותו, על מנת לסייע בהובלת המים מהגגות. מרזב לא תקין ימנע מהמים לצאת מהבניין, ועלול לגרום להצפות ולנזקי מים. איטום גגות וקירות- פעולת האיטום היא פעולה חשובה במיוחד. בעבר היה נפוץ לבצע איטום גגות בעזרת זפת, אולם היום ניתן לקנות בחנויות חומרי בניין או טמבוריה חומרי איטום מתקדמים ואיכותיים ללא הריח, והסכנה הנלווית לאיטום בזפת. חומרים אלו ניתנים ליישום באופן עצמאי או על ידי איש מקצוע. מומלץ לשאול את המוכר בחנות חומרי בניין לגבי החומר אותו קניתם. את הגגות מומלץ לאטום אחת לכמה שנים, בהתאם לחומר אותו מורחים, ולשיטת האיטום הפועלת על גג הבית שלכם. כמו כן, מומלץ לבצע אחת לכמה שנים איטום קירות. על ידי חומר שקוף ומיוחד אותו קונים בחנויות חומרי בנין או טמבוריה, ומורחים בעזרת מברשת על הקירות. איטום גגות וקירות חשוב במיוחד כדי למנוע חדירת רטיבות ועובש דרך הקירות אל הבית. הקפידו לשאול את המוכר בטמבוריה על סוג האיטום שמתאים לכם. חיזוק אנטנות- עוד גורם חשוב במיוחד כאשר מכינים את הבית לחורף הוא חיזוק אנטנות, דודי שמש ושאר מוצרים שמחוברים אל הגג. במידה ואתם כבר עולים על הגג ומחזקים את האנטנות, בידקו את תכולת דוד השמש שלכם, ייתכן ותרצו להחליף לו גוף חימום. גוף חימום חדש יעזור לכם לחמם את המים בחורף בצורה מהירה ויקל עליכם מאוד. חנויות חומרי בניין מציעות לקראת החורף מבצעים שונים על דודי שמש וחשמל.

לגבי כלי העבודה

חנויות טמבוריה וחנויות דומות אשר מוכרות חומרי בניין, מוכרות בדרך כלל גם כלי עבודה המיועדים לעבודות בניה, שיפוצים ולמגוון עבודות אחרות בבית. כלי העבודה הם חלק חשוב ביותר מעבודתו של כל איש מקצוע בתחום, משום שבלעדיהם אי אפשר לבצע שום עבודה. כמובן, הביצועים גם משתנים על פי סוג כלי העבודה שנבחרו, ולכן ברכישה של כלי עבודה, חשוב לדעת בדיוק באילו כלי עבודה לבחור.

כלי עבודה – איך בוחרים?

בחירה של כלי עבודה עשויה להיות מורכבת מאד. בשוק כיום קיימים עשרות דגמים לכל סוג של כלי עבודה, כך שהבחירה מבלבלת מאד, ולא תמיד ברור מהו כלי העבודה המומלץ. הנה כמה טיפים לבחירה של כלי העבודה שמתאימים לכם.

סוג הכלי – כלי עבודה בסיסיים רבים שודרגו עם השנים, והפכו למכשירים חשמליים עוצמתיים. כך למשל הפך המברג – למברגה חשמלית, וכך כלי עבודה רבים. לבני הבחירה בכלי עבודה, חשוב לדעת למה הוא אמור לשמש. אם אתם מעוניינים בכלי ביתי שיאפשר לכם להבריג בורג בקיר מידי פעם, תוכלו להסתפק במברג פשוט. אך אם אתם אנשי מקצוע שזקוקים להברגות רבות ומורכבות, מוטב שתעדיפו מברגה חזקה ואיכותית.

איכות הכלי – כלי עבודה, במיוחד החשמליים שבהם, עשויים להיות איכותיים מאד, או איכותיים פחות. ההבדלים באיכות משפיעים בעיקר על החוזק של הכלי, על התפוקה שלו ועל היציבות שלו. ככל שהעבודה שלכם מקצועית יותר, וככל שהיא רבה יותר, כך תזדקקו לכלי עבודה איכותיים וחזקים יותר. באופן כללי, מומלץ לקנות את כלי העבודה האיכותיים ביותר שנמצאים במסגרת התקציב שלכם, על מנת שתוכלו להפיק מהם את המיטב.

הגודל – לעיתים קרובות, כלי עבודה חשמליים עשויים להיות גדולים מאד, או קטנים וקומפקטיים – בלי קשר לאיכות העבודה שהם מבצעים. לרוב, כלי עבודה גדולים יותר גם יהיו יציבים יותר, אך לא תמיד הדבר הכרחי. מומלץ לבחור בכלי עבודה שיהיו נוחים עבורכם.

המחיר – המחיר, כמובן, גם הוא פרמטר לבחירה של כלי עבודה. מומלץ שלא להתפשר על מכשירים זולים מאד, אך גם לא תמיד יש צורך ברכישה של הפריט היקר ביותר.

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב