דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לקידום אתרים 

מאת    [ 19/01/2017 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 2623 פעמים ]

קידום אתרים מקצועי ? כל הטיפים!

קידום אתרים בגוגל הוא מטרת העל של כל אתר שעולה לאוויר. כל בעל אתר רוצה שהאתר שלו יקודם, על מנת שהגולשים יראו אותו ויגיעו אליו. לכן, בעלי אתרים משקיעים משאבים רבים על מנת לקדם את האתר שלהם בגוגל (כמו גם בשאר מנועי החיפוש). כמובן, לכל אתר ישנה אפשרות ליצור קידום ממומן. אך העלות של קידום כזה, בסופו של דבר, עלולה להיות יקרה ולא משתלמת. ישנה עדיפות גדולה בהרבה לקידום אורגני חזק ויציב. הנה 5 עצות לקידום אתרים מקצועי.

עשו זאת בצורה מקצועית

קידום אתרים אורגני הוא עניין מורכב. יש להכיר את האלגוריתמים המפורסמים של גוגל, לדעת בדיוק אלו פעולות כדאי לעשות ואלו פעולות הן מיותרות, או מה עלול דווקא להזיק לאתר ולא לקדם אותו. לכן, מומלץ לבצע קידום אורגני על ידי מומחים בנושא, שיעשו זאת בצורה מקצועית.

בנו אתר איכותי

אחד הדברים שמשפיעים באופן משמעותי על קידום האתר, הוא האיכות של האתר. ככל שהאתר מלא יותר בתוכן איכותי, במידע שמועיל לגולש ובעניין מיוחד ? כך גדלים הסיכויים שלו להיות מקודם בגוגל. ככל שהגולשים ישהו זמן רב יותר באתר, כך יגדלו הסיכויים שלו להיות מקודם.

חזקים במדיה

קידום אתרים בגוגל יכול להיעשות בקלות רבה יותר, אם האתר עושה שימוש במדיות מתקדמות. הוסיפו לאתר שלכם תמונות רבות ככל האפשר, סרטוני וידאו, הנפשות וכן הלאה ? כך תיצרו אתר מגוון יותר, מעניין יותר וכמובן ? מקודם יותר.

מתעדכנים

אתרים דינאמיים מקודמים במהירות רבה יותר במנועי החיפוש. עדכנו את האתר לעיתים קרובות: הוסיפו מידע, עדכנו חדשות, הוסיפו תמונות ? העדכונים השוטפים יוכיחו כי מדובר באתר פעיל, והוא יקודם בצורה טובה יותר ומהירה יותר.

התמקדו במילים המתאימות

כידוע, קידום אתרים דורש מילות מפתח מתאימות לקידום. אל תתפזרו ? בחרו מילות מפתח שמתאימות בדיוק לאתר שלכם, ובמקביל ? כאלה שאנשים רבים מחפשים בגוגל, עם או בלי קשר לאתר. בחרו בביטויים מתאימים והתמקדו בקידום של מילים נדירות יותר, ולא של מילים סטנדרטיות לחלוטין.

קידום אתרים אורגני

בין שלל האתרים ברשת קיימת תחרות מתמדת מי יזכה להיות במקומות הראשונים והטובים בתוצאות החיפוש שהגולש נחשף אליהן כאשר הוא מקיש מילים מסוימות במנוע החיפוש. בתחרות הזו אין מנצח אחד וכדי לשמור על המקום הטוב לאורך זמן וכתוצאה מכך ליהנות מעסק רווחי שלקוחות רבים מגיעים אליו, יש צורך בקידום האורגני שמצליח לרומם ולדרג את האתר מאחורי הקלעים שלו ולהביא אותו לקדמת הבמה של גוגל. הקידום האורגני נעשה לאחר חקר מעמיק ומקצועי של מילות מפתח שהן אלו המשפיעות הכי חזק על קידומו של האתר. יש לשלב בתוך דפי האתר את המילים  שהוכיחו את עצמן במחקר. לאחר מכן יש להשקיע בכתיבת תכנים ומאמרים שרלוונטיים לתחום בו עוסק האתר עם שתילה נכונה של ביטויי מפתח. ככל שיהיו יותר תכנים באתר, באופן אוטומטי הדירוג של האתר יהיה גבוה יותר וגוגל יקדם אותו בזכות זה.

קידום אתרים בגוגל ? לכמה זמן?

קידום אורגני לאתר אינטרנט זה לא משהו שמסתיים בשלב כלשהו. הקידום מצריך מצד בעלי האתר עבודה שוטפת כדי לשמור על החשיפה וכדי להצליח בהשגת התוצאות הרצויות כדי שהאתר יהיה מוכר ללקוחות עם תנועה ערה של גולשים המתעניינים במה שהאתר מציע.

קידום אתרים אורגני זה לא משהו שכל אחד יכול לעשות בכוחות עצמו. כדי להצליח במשימה ולקדם את האתר יש לפנות אל איש מקצוע שהצליח להוכיח את עצמו בתחום ובעלי האתרים מעידים על הלקוחות שבאים אליהם בהמוניהם בעקבות הקידום.

אריק כהן, קידום אתרים בגוגל http://seoup.co.il/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב