דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות בערבות מדינה - כל מה שצריך לדעת. 

מאת    [ 13/01/2017 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2292 פעמים ]

עסקים חדשים

בכל יום מתווספים עסקים חדשים שמנסים את מזלם ומקווים להצליח בתחום העסקי. כל עסק חדש אשר נולד, נעזר בהון אישי, הון שנצבר ונחסך שקל בשקל על מנת להגיע למצב של התפתחות עסקית בתקווה להצליח להרים עסק מניב וריווחי. ישנם עסקים שרוצים להגיע לנקודת פתיחה טובה יותר ונעזרים בשירותים שונים העוזרים להם לממן את שאיפותיהם העסקיות וזאת על ידי גיוס אשראי, גיוס הון, הלוואות וכו'. 

הלוואה לטווח ארוך

ישנם לא מעט עסקים הנעזרים בהלוואות לטווח ארוך, הלוואת אלה חשובות מאוד לעסקים שמלכתחילה מודעות לכך שהן נכנסות לתהליך של פיתוח ארוך טווח, בין אם מדובר בפיתוח מוצרים, פיתוחי שווקים, וכו'. במצבים כאלה ישנם הבדלים לא מעטים מבחינת טווחי זמן בין צפי ההכנסות לבין צפי ההוצאות הכולל. בדרך כלל חברות הצריכות הלוואות לטווח ארוך משתייכות למגזר עסקי הייטקסיטי, בין אם חברות הזנק ועד חברות בנייה, המגוון הינו גדול ומשוייך לסוגים שונים של עסקים. 

 

מקורות מימון

ישנם לא מעט מקורות מימון לעסקים , בהם עסקים יכולים להיעזר. מקורות מימון מקובלים, הם בדרך כלל בנקים, בתי השקעות, משקיעים פרטיים ואיך אפשר בלי מקור המימון הנוח ביותר - משפחה וחברים. הבנק הינו מקור ההלוואות הנפוץ ביותר, רוב רובם של העסקים פונים לבנק על מנת לקבל הלוואה, כמובן שהבנק מציע מספר רב ומגוון של הלוואות, בתי ההשקעות מציעים סוג של הלוואה, מה שנקרא השקעות, משקיעים פרטיים המשקיעים בדרך כלל בחברות הזנק וכו'

 

הלוואה בערבות מדינה 

רבים העסקים אשר נעזרים בשירותי הלוואות בערבות מדינה, שירותים אלה, ניתנים על ידי הבנקים או על ידי סוכנויות עסקים שונות או על ידי חברות פרטיות שעוזרות לעסקים לצלוח את ההליך. ההליך לפעמים מסורבל ותמיד טוב שמישהו שמבין את ההליך ילווה אותך לאורכו. כאשר אנו מדברים על הלוואה בערבות מדינה, אנו בעצם מדברים על הלוואה בנקאית לכל דבר בין אם מדובר בהלוואה לטווח ארוך או הלוואה לטווח קצר, הלוואה זו מאפשרת ללווה לנצל את ההלוואה למען השקעה עתידית מבלי למעשה להיות תלוי בבנק. תהליך אישור ההלוואה אינו ארוך ותוצאותיו מגיעות תוך 25 יום מיום הגשת הבקשה. 

 

מסלולי הקרן להלוואות בערבות מדינה

ישנם שני מסלולים לקרן ההלוואת, מסלול עסקים קדם פעילות, מסלול זה מיועד לעסקים בהקמה,בהם ערבות המדינה הינה בשיעור של שמונים וחמישה אחוזים והלווה מתחייב לעשרה אחוז ערבות כשגובה ההלוואה במסלול הנ"ל אינו עולה על חצי מיליון שקלים או שמונה אחוזים מהמחזור. 

המסלול השני הינו מסלול לעסקים ותיקים, במקרה זה ערבות המדינה הינה בשיעור של שבעים אחוזים והלווה נדרגש לעשרים וחמישה אחוזים בעוד גובה ההלוואה הינו עולה על חצי מיליון ש"ח או שמונה אחוזים מהמחזור. 

 

 

 

אגם שילון,  קידום עסקים ברשת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב