דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגרים ישיבה 

מאת    [ 09/01/2017 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 1936 פעמים ]

סגירת פרגולות אינה עסק מסובך כבעבר. החקיקה החדשה מאפשרת בנייה ללא צורך בהיתר ובסופה, תהיה לכם פרגולה בה תוכלו לשבת 365 ימים בשנה

החורף בעיצומו ואתם מרגישים שהפרגולה שלכם מבוזבזת? אין צורך לוותר על ההנאות שבשהות בפרגולה. בצעו סגירת פרגולות לחורף וקבלו איזור שלם נוסף בבית שיחזור לשימוש. ישנם דרכים רבות לבצע סגירת פרגולות.

ראשית, כדאי להכיר את החוק. החל מ-1.8.14, סגירת פרגולות אינה דורשת היתר בנייה וניתן לבצע אותה במספר דרכים. בניגוד לעבר, חוק הפרגולות מאפשר להשלים מבנים ועבודות מסוימות, לא רק פרגולות, ללא קבלת היתר מהרשות המקומית. מדובר בהקלה משמעותית והכרחית, שמאפשרת גמישות ונותנת לגיטימציה להשלים את העבודות הללו מבלי להתעסק בבירוקרטיה.

אגב, המטרה של משרד הפנים הייתה להקל על האנשים, אך גם להקל על הרשויות המקומיות, שסבלו מפניות מיותרות. חשוב לדעת, שלא את כל סוגי הפרגולות ניתן לסגור ללא קבלת היתר, וכדאי לקרוא את החוק לפני.

החוק המקל

לאחר שקראתם את החוק והחלטתם לסגור את הפרגולה, עכשיו השאלה היא איך. הדרך הנפוצה ביותר היא ברזנט. סגירה מברזנט היא קלה מאוד, פשוטה, בעלות נמוכה ובהתאמה אישית לצרכי הלקוח. החומר חזק, אך לא אטום ויכול לבצע את העבודה בצורה טובה, כל עוד מזג האוויר לא הופך לקשה מאוד.

חומר נוסף, חזק ועמיד יותר, הוא PVC, איתו נהוג לעבוד במגרשי ספורט. העטיפה, שנקראת שמשונית, היא אטומה במיוחד ועמידה כמעט לכל תנאי מזג אוויר בקיץ או בחורף והיא גם מחזיקה שנים רבות. את השמשונית מלחימים בתדר גבוה והיא הופכת בזכות כך לאטומה לחלוטין. ישנם דרכים רבות לסגור פרגולה, במגוון רחב של חומרים. ישנם חומרים עמידים יותר ופחות, מעוצבים יותר ופחות, והכל, כמובן, בהתאם לתשלום. בין האפשרויות גם סגירת אלומיניום וסגירות מחומרים עמידים מאוד.

לא לחכות לטובות

אל תוותרו על האלמנט העיצובי. סגירת פרגולות לא צריכה להיות רק פונקציונאלית. ישנן סגירות מעוצבות ויפות לעין והעניין פה הוא ההתאמה האישית. כל אחד יכול לבחור לעצמו את אופן הסגירה והעיצוב הייחודי שלו. המטרה היא שיהיה כיף לשבת בפרגולה בכל מזג אוויר, ושיהיה כמובן נעים גם להסתכל עליה.

אנשים נוטים להימנע בישיבה מפרגולות כאשר מזג האוויר לא מתאים ספציפית לישיבה בחוץ. לא צריך לחכות לטובה מהשמיים כדי לשבת באזור החיצוני שלכם. סגירת פרגולות היא פתרון מושלם, ואפילו רגולטורי לישיבה סביב השעון בפרגולה. לא בניתם אזור חיצוני כדי לשבת בפנים. צאו וסגרו את הפרגולה. החוק מאפשר, ואפילו ההגיון עובד לטובתכם. בירוקרטיה? היא אפילו לא מפריעה. אין צורך לשלוח טפסים מעצבנים, לחכות לתשובות ולהתפלל שהכל יעבור חלק. פשוט מזמינים ומרכיבים.

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב