דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכן כדאי לבצע ביטוח דירה, בחברה גדולה או קטנה? 

מאת    [ 07/01/2017 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 1735 פעמים ]

אם אתם מסוג האנשים שלפני קנייה של מוצר זה או אחר עושים השוואת מחירים ב"זאפ", כנראה שכל מה שקשור לדברים גלובאליים יותר, כמו ביטוח רכב או דירה, הנכם דואגים לבדוק את הנושא מספר פעמים ולקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות על מנת לבחור בעסקה המשתלמת ביותר. אם אינכם שייכים לקטגוריה זו של האנשים - כדאי שתתחילו, זאת משום שנושא של השוואת מחירים ביטוח דירה או רכב הנם נושאים מאוד חשובים ואין כאן "שחור או לבן", לכן, אם לא תבצעו השוואת מחירים, יכול להיות שתשלמו אלפי שקלים יותר ללא שום סיבה משמעותית לכך. 

חשוב להבין כי בכל הנושא של ביטוחי דירה, לא קיימת רגולציה בשוק ולכן, כל חברת ביטוח רשאית לקבוע לעצמה את המחירים שהיא רוצה - להסכים למחירים האלה או לא, זו בחירתכם האישית, אך נושא של קביעת המחירים היא של חברות הביטוח ואף אחד לא יכול להגיד להם אחרת. 

על מנת להיות צרכנים נבונים, על אחריותנו להגקליד בכל מנוע החיפוש את הביטוי: "השוואת מחירים ביטוח דירה", להיכנס לאתרים הרלוונטיים, להקליד את הפרטים הנדרשים ולבדוק הצעות מחיר של כל אחת מהחברות. לעתים, מדובר על אתרים שנותנים את ההצעות מחיר מיד עם מילוי הפרטים, כאשר באתרים אחרים צריך להמתין לשיחה של נציג. בשני המצבים, כאשר אנו רואים את הצעות המחיר של כל החברות, השאלה הראשונה שעולה הראשנו היא - האם כדאי לרכוש ביטוח דירה מחברה גדולה או קטנה?

זו שאלה לגיטימית לגמרי והיא מטרידה המון אנשים שמתחילים לעסוק בנושא של ביטוח דירה. בואו נפרט על היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאופציות:

השוואת מחירים ביטוח דירה, חברה גדולה - אין ספק שחברות גדולות הנן בעלות מוניטין גבוה יותר והרבה יותר קל לסמוך על חברות אלו. עם זאת, דווקא בגלל שמדובר על חברות גדולות עם אלפי עובדים, הסיכוי ל"פאשלה" של עובד כלשהו היא גבוהה במיוחד. כמו כן, בגלל שחברות אלה צריכות לתחזק כמות גדולה של עובדים, משרדים ומוקדי שירות, הדבר מייקר את הביטוח.

השוואת מחירים ביטוח דירה, חברה קטנה - בכל הנוגע לחברות קטנות, מצד אחד, קצת מפחיד לרכוש ביטוח מחברות אלה משום שרובנו רגילים לחברות ענק שלא יקרסו יום למחרת, כאשר חברות קטנות אינן יציבות במיוחד או לפחות נראות כך. מצד שני, מחיר ביטוח בחברה קטנה יעלה הרבה פחות ויכול לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה. 

אליסה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב