דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור שיפוצניק אמין? 

מאת    [ 05/01/2017 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1939 פעמים ]

כולנו צפינו בתכנית 'יצאת צדיק' וכולנו יודעים שמשימה פשוטה כמו הזמנת שיפוצניק או חשמלאי יכולה להיות בעיה חמורה שתעלה לכם אלפי שקלים. לא בגלל שהבעיה מורכבת ודורשת הרבה כסף אלא בגלל שלפעמים אתם מזמינים את הטכנאים הלא מתאימים. לא מדובר רק במחקרים של חוסר אמינות או יושרה, אלא שטכנאי שיבוא לתקן בעיה קטנה והוא גר רחוק, הסבירות שיקח מחיר גבוה יותר מטכנאי שנמצא באזור ליד היא גבוהה יותר.

בשביל שתוכלו להזמין איש מקצוע ולדעת שאתם בידיים טובות צריך לעשות בדיקה מעמיקה ולבחור בקפידה את איש המקצוע המתאים. ניקח למשל את מקצוע השיפוצניק. אדם שמבצע עבודות שיפוץ בסיסיות כמו בניה בגבס, תיקון חורים בקיר, תיקון בעיות חשמל (במידה והוא גם חשמלאי מוסמך), צביעת חדרים ועבודות שיפוץ נוספות קטנות כגדולות. כשאנחנו רוצים להזמין שיפוצניק אנחנו רוצים לקבל את הטוב ביותר ולשלם על כך כמה שפחות.

אז איך בוחרים שיפוצניק?

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל המלצות. בטח אתם מכירים אנשים בעבודה, שכנים או חברים שהזמינו בעברם שיפוצניק. אם הם גרים באזור מגוריכם, תבקשו מהם המלצות ותבררו על סוג העבודה. אם יש לכם אפשרות לראות את העבודה שהשיפוצניק עשה - מה טוב. מומלץ לחפש שיפוצניק באזור המגורים כי טוב שיש בעל מקצוע שאתם כבר מכירים ויכולים להזמין אותו כשצריך מבלי לטרוח או להמתין הרבה זמן. למשל, אם אתם גרים באזור ראש העין, חפשו שיפוצניק בראש העין. אם אתם גרים באשדוד, חפשו שיפוצניק מאשדוד. זה הכי הגיוני וזה הדבר הנכון לעשות.

דבר שני, לאחר שחיפשתם המלצות, מומלץ לקבץ את כל ההמלצות ולהתקשר לברר. אל תתקשרו לאדם הראשון ותסגרו איתו מיוחד, חשוב לדבר עם כמה אנשי מקצוע ולעשות השוואת מחירים במידה וזה אפשרי. יש עבודות שבשבילן צריך השיפוצניק לבוא ולראות אבל יש עבודות שהוא יכול לתת כבר מחיר בטלפון. למשל: בנייה בגבס תדרוש מהשיפוצניק לבוא ולראות את המקום ואף להבין לעומק את הצרכים של העבודה. צביעה של חדר בגודל 3 על 3 יכולה להיות עבודה שהשיפוצניק ידע לתמחר גם בטלפון.

זכרו - בדיקה מעמיקה לפני שסוגרים על שיפוצניק יכולה לחסוך מכם הרבה כסף והרבה צרות. חיפוש אחר שיפוצניק אמין וישר שיתן לכם מחיר טוב אמנם תגרום לכם לבזבז עוד כמה דקות בחיים אבל היא תחסוך לכם הרבה מאוד לאחר העבודה. אם תשקיעו בחיפושים אחר שיפוצניק טוב תזכו לקבל הרבה נחת בזמן עבודת שיפוץ ולאחריה ותוכלו לדעת שיש לכם על מי לסמוך ולהתקשר בפעמים הבאות.

אלי חדד - קבלן שיפוצים וחשמלאי מוסמך באיזור ראש העין, פתח תקווה והמרכז.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב