דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פאות ולמי זה מתאים 

מאת    [ 04/01/2017 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2963 פעמים ]

פאות

אם יש לכן אירוע ואתן מתכננות תסרוקת מיוחדת שתהלום את ההופעה שלכן,  ואין לכן מספיק שיער ארוך, או שהשיער דליל, הפתרון הטוב ביותר הוא פאות. ניתן היום ליהנות ממגוון של תסרוקות, ניתן למצוא את הפאה הרצויה לכן, במגוון סגנונות. יש פאה שעשויה להיות יקרה יותר ויש זולות. פאה העשויה משיער טבעי, תהיה יקרה יותר, אך תחזיק מעמד לאורך שנים והסכום בהחלט מצדיק את הרכישה.

הרבה שחקניות קולנוע ידועות, אוהבות לשנות את המראה החיצוני שלהן , כאשר הן חובשות פאות מרהיבות בגוונים שונים ומשיער טבעי. יש להחליט על מבנה הפאה והמטרה שלה, אם לחבוש פאה ליום יום או אחת שתתאים לערב ותהיה ארוכה שופעת ומרשימה יותר. גם בפאות המובנות, ניתן לבצע תיקונים שונים במידה ואתן מעוניינות במבנה מיוחד של פאה. מומלץ לבחור את הצבע המתאים על פי גוון העור, כך שלא תכהה או תבהיר מדי את עור הפנים.

להגיע לחנויות המתמחות בפאות

מומלץ תמיד, להגיע לחנויות המתמחות בפאות, כך שהפאנית, תוכל להתאים את הפאה, על פי מבנה הפנים והרצון של מי שרוכשת אותה, במידה והיא מעוניינת בשיער קארה, קצר או ארוך, כך שתוכל לאסוף את השיער לזנב סוס מרשים. גם פאות רפואיות ניתן לרכוש בחנויות השונות שמוכרות פאה או תוספת שיער. מדובר על פאה הנרכשת בגלל מחלה, כאשר השיער דליל יותר, אך הפאות הללו הן זמניות עד לסיום הטיפול והשיער ישוב לגדול שוב.

הסוגים הם שונים ולכן יש לבחור את האח שתהיה נוחה, שלא תגרום להזעה. גם גברים חובשים פאה, כך שהם משתדלים כמה שיותר לרכוש אותה משיער טבעי, עד כי קשה להבחין כי השיער הוא אינו של חובש הפאה. למשל ההמלצה ש פאנית, היא לא לרכוש פאה שמודבק לקרקפת הראש, היות והיא עשויה להזיק לשורשי השיער ואף לגרום להתקרחות מוגברת.

פאה אלסטית עם רשת

פאה אלסטית המגיעה עם רשת מיוחדת וגמישה שניתן להסיר בכל עת, הינה אחת  מהמומלצות ביותר. עור הקרקפת נושם ואין סכנה לשיער הטבעי. יש לציין כי ההיגיינה  של הפאה חשוב ולכן, יש לדעת כיצד לתחזק פאות. יש לחפוף פאה, כל שלושה שבועות, היות והיא מקור נוח לגידול של חיידקים ואבק. יש לבחור שמפו שיתאים לפאה. במידה והפאה מיוצרת משיער טבעי, ניתן לעשות שימוש עם שמפו רגיל, יש לכוון את השמפו למרכז הפאה ולא על הבסיס שלה. את השמפו יש לשטוף עם מים פושרים ולא בזרם חזק.

פאות איכותיות ויוקרתיות, עשויות כאמור משיער טבעי, הן כמובן עדיפות מפאה העשויה משיער סינטטי או מעורב יחד עם שיער טבעי. המחיר של פאות מסוג זה, עשוי להגיע לכמה אלפי שקלים. פאה העשויה משיער טבעי, היא הרב יותר קלת משקל, מאשר פאה העשויה משיער סינטטי. הפאה שמיוצרת משיער טבעי, תהיה רכה ונעימה למגע. אם מדובר על פאה שהיא לא לשימוש של פעם בהרבה זמן, יש לרכוש פאה משיער טבעי שתחזיק מעמד להרבה זמן ולשימוש תכוף יותר.

 

דודו צבאני - מקדם אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב