דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצלמות אבטחה לבית ולעסק 

מאת    [ 04/01/2017 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2204 פעמים ]

מצלמות אבטחה

כל בעל עסק או משרד, מעוניין כי בעסק שלו תהיינה מצלמות אבטחה מעבידים מעוניינים לדעת באיזו שעה העובדים שלהם הגיעו למשרד, כמה מלאי יש על המדפים, מה ועושות הקופאיות בעסק וכן הלאה. גם במגזר הפרטי, יש צורך בהתקנת מצלמות עבור אבטחת הבית. היום באמצעות מערכת חכמה, ניתן בכל רגע נתון, לבדוק אם מהמחשב הנייד, מהמשרד או מהטלפון החכם, מה קורה בבית. הורים רבים, מתקינים מצלמות נסתרות, כך שילדיהם שנמצאים לבד בבית, לא יבצעו דברים אסורים, מי נמצא איתם או משפיע עליהם לרעה.

כל מי שיש לו מצלמת אבטחה, מרגיש הרבה יותר בטוח, במיוחד לאור התקריות הרבות שקורות היום. מה שנמכר הכי הרבה הן מצלמות אבטחהמסוג  IP. ניתן לחבר להן מכשיר DVR, אשר מקליט באמצעות כתובת ה- IP  את כל מה שקורה בבית או בעסק, בכל שעות היממה.

מערכת מצלמות אבטחה מושלמת לבית או לעסק

ישנם אנשים, הן במגזר הפרטי והן העסקי, שמעוניינים במצלמות נסתרות באזורים שונים בביתם חוץ מאלה הנמצאות מחוץ לבית. מערכתמצלמות אבטחה אלה, הינה מושלמת, כי אם אותם בעלי עסק או בעלי בית, שמעוניינים לקלוט הכל, יוכלו בקלות לראות אנשים שיש להם כוונות לא טובות, כאשר הם בטוחים כי אין מצלמות באזור. הרזולוציה במצלמות אלה היא גבוהה, כך שניתן בכל מחשב נייד או בטלפון החכם,  להתחבר למצלמות אלה, שהן מסוג IP תוכלו ראות מה קורה. מצלמות שמותקנות בעזרת האינטרנט, חוסכות עלויות התקנה וכל אחד שיש לו ידיים טובות והבנה באלקטרוניקה, יוכל להתקין מצלמות אלה בכוחות עצמו.

מי שבוחר מצלמות גלויות, יודע כי פורצים, יראו אותן ויחשבו פעמיים, אם לפרוץ לבית או לבית העסק. כאשר מדובר על התקנת מצלמות במקום גדול יותר, יש לקרוא לטכנאי מוסמך, אשר ימליץ לכם איזה סוג מצלמות אבטחה, מתאימות למקום ולמטרה שלכם. שנים רבות שמצלמות שמאבטחות כל מיני מקומות, כגון בנקים, בתים, עסקים פרטיים ומרכזים מסחריים, מלוות אותנו. כאשר מרשתים למשל מרכז מסחרי גדול כגון קניון. עם מצלמות אלה, ניתן לשלוט עליהן מרחוק.

החלטה על מיקומן של מצלמות האבטחה

טכנאי מוסמך שמתקין מצלמות שמאבטחות עסקים, בתים או מקומות ציבוריים, יודע היכן להציב את המצלמות, אך זה השלב הראשון לביטחון. לאחר שהטכנאי יציב אותן, הוא יבדוק כיצד מתקבלים הנתונים. מצלמות אלה, מעבירות מידע בכמה פורמטים. זו הסיבה, כי יש למקם מכשירי הקלטה ותיעוד מתאימים על מנת לקבל מידע מתאים. המידע לא פחות מאיכות הצילום עצמו ויש לשים לכך לב. חברת אבטחה שמתקינה מצלמות אלה, תבצע עבודה מקצועית, תוך ניתוח הצרכים של כל לקוח.

 

דודו צבאני - מקדם אתרים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב