דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך אל העושר 

מאת    [ 03/01/2017 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2443 פעמים ]

כולנו חולמים לצאת ממעגל העכברים. אותו מעגל שבו אנו רודפים אחרי הכסף, רודפים אחרי סגירת החודש בכל חודש מחדש. החיים כאן, בישראל, רחוקים להיות מפשוטים וכולנו חולמים על היום שלא נדאג יותר לכסף. שפשוט נקנה כל מה שמתחשק לנו, ונגור בדירה יפה בעיר האהובה עלינו, מבלי שיהיו לנו דאגות כלל. כך נוכל לטוס לחופשות בחו"ל ולעתים קרובות, ולאכול במסעדות האהובות עלינו, לא רק פעם או פעמיים בחודש.

אלא שלא כל אחד יכול להתעשר. רחוק מכך. מעטים הם אלו אשר נופל בחלקם המזל והם הופכים לאנשים עשירים, ובכך החיים שלהם משתנים מקצה לקצה. אך דעו לכם שזה אפשרי. זה אמנם לא פשוט כמו שכבר הזכרנו, אך בהחלט אפשרי, ורבים כבר עשו זאת לפניכם בדרכים אלו ואחרות. אם אתם רוצים לשפר את הסיכוי שלכם, דעו לכם שאתם יכולים לעשות זאת. להלן כמה כיוונים שאולי יובילו אתכם לעושר ואושר. למה לא לנסות?

1. מילוי קבוע של לוטו/טוטו

בכל שבוע ישנה הגרלה, וכמעט בכל שבוע יש זוכה אחד, שהופך בלילה אחד למיליונר. מרגישים שאתם ברי מזל? אל תפסיקו למלא לוטו או טוטו. לא תמיד חייבים לזכות בפרס הראשון כדי להגדיל קצת את חשבון הבנק. לעתים ישנם פרסים שווים גם במקומות השני והשלישי.

2. סטארט אפ, אפליקציה או פטנט

כולנו יודעים שכאלו שבעברם הצליחו לעשות אקזיט, שינו את חייהם מקצה לקצה. איך עושים זאת? חושבים על רעיון לסטארט אפ מצליח או אפליקציה שתשנה את השוק. זה יכול להיות גם רעיון למוצר חדש או פטנט שישנו את חיינו מקצה לקצה, ויהפכו אתכם למיליונרים. נכון, לא כל אחד יכול לחשוב על רעיון שכזה, אך ללא מעט אנשים דווקא יש את זה בראשם, ועל ידי מעט מאמץ והשקעת מחשבה ארוכה לנושא, אולי יתמזל מזלם והם יהפכו לאנשים עשירים. 

3. ירושה

זה אולי יישמע נורא, אך לעתים קבלת ירושה היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתעשר. יום אחד חשבון הבנק שלכם נמצא במצב שבו אתם מכירים אותו, סביר להניח שעם מינוס לא קטן כמו רובנו, ויום לאחר מכן פתאום אתם עשירים. כך זה עובד עם ירושה, אך לצערנו לא כל אחד זוכה לקבל אחת כזו, ולעתים הן מגיעות במקרים מצערים במיוחד. ישנם ברי מזל, מעט אמנם, אשר זכו לירושה בדרך אחרת לגמרי, כשיום בהיר אחד לפתע הטלפון צלצל, והם התבשרו כי זכו לירושה מדוד או דודה שמעולם לא הכירו. 

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב