דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי מומלץ להזמין פעילות לילדים 

מאת    [ 29/12/2016 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2011 פעמים ]

איזה כיף שיש סיבה למסיבה!

כדי להפוך את האירוע הבא שלכם למסיבה חגיגית שכל האורחים נהנים מהאווירה, מהמוזיקה, מהאוכל או פשוט אחד מהשני מומלץ לדאוג לתעסוקה לילדים. אטרקציה מיוחדת שתיתן להם פעילות כדי שיוכלו להוציא אנרגיות וליהנות. כי בואו נודה באמת, לא ממש מעניין את הילדים שלנו באירוע אם האוכל טעים, מהו סגנון המוזיקה, מה הם לובשים ולספר לאחרים איך הולך להם בגן או בבית הספר. הם פשוט רוצים שיהיה כיף.

אנחנו חשבנו בשבילכם על כמה אירועים שכדאי ורצוי לדאוג לאטרקציה לילדים:

ברית/ה - זהו אירוע שאליו בדרך כלל מביאים ילדים כי הוא נעשה בשעות הצהריים. זהו גם הזמן שהילדים בשיא הערנות שלהם והם צריכים תעסוקה. מניסיון אטרקציה לילדים בברית/ה עובד מעולה. וכולם נהנים.

יום הולדת לסבא/ סבתא - אין אושר גדול יותר מלראות את הנכדים עושים חיים, צוחקים ומשתוללים. זה מביא נחת. כאשר ההורים שלנו הגיעו לגיל עגול או מכובד ואנחנו מארגנים להם מסיבת יום הולדת כדי לחגוג עם כל המשפחה, כדאי לחשוב גם על פעילות לילדים.

אירועי חברה - מקום העבודה שלכם מארגן לכם פעילות מגבשת וחגיגית, כל הכבוד לו. אין ספק שהוא גם צריך לדאוג לילדים, הרי אי אפשר להיות חלק מהמסיבה כשיש תשומת לב בלתי פוסקת לשעשע את הילדים.

 חתונה - ברגע שדאגתם לפעילות לילדים בחתונה קיבלתם עוד מוזמנים שרציתם שיגיעו אבל לא יכלו לבוא בגלל הילדים. חשוב לזכור כשיש פעילות לילדים, ההורים יכולים להיות חלק פעיל יותר באירוע. הרחבה מלאה יותר באנשים שרוקדים ופחות אנשים ילכו הביתה מוקדם.    

ישנן המון אטרקציות ופעילויות נהדרות שמתאימות לאירועים כמו למשל: מתנפחים לילדים, שהוכיחו את עצמם לפעילות מצוינת לכל אירוע. אתם יכולים לבחור את הצורה, הצבע, הגודל (כמובן תלוי בחלל האירוע) והסגנון. אפשר גם להזמין מפעיל/ה שייקחו שליטה על הילדים ויעבירו אותם חוויה. ישנן הפעלות קונספט (הפעלות בנושא ספציפי), הפעלה בניחוח של פעם (משחקים שהילדים אוהבים), הפעלת הישרדות (משימות ואתגרים), הפעלת תיאטרון וכו', יש אינסוף אפשרויות. אטרקציה נוספת שסוחפת את הילדים היא הפרחת בועות סבון ענקיות או שולחנות משחק. יש גם אופציה נהדרת לג'ימבורי לפעוטות.

   כדי ליצור את האירוע בצורה חכמה מומלץ לקבוע אזור שיהיה רק בשביל הילדים. הוא יכול להיות מגודר או מקושט קצת אחרת. כדי שהילדים יישארו מרוכזים בסביבה הזאת ושם תתנהל הפעילות, ככה הפעילות של הילדים לא תתערבב ותשתלט על האירוע עצמו. זה ישמור על הסדר והאסתטיקה של האירוע  וכולם ירוויחו.

לאירוע הבא באין על הילדים וכולם נהנים!  

משה סאלם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב