דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגשי אירוח, הדבר הכי חם בעולם האירוחים 

מאת    [ 27/12/2016 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 2312 פעמים ]

מגשי אירוח, הדבר הכי חם בעולם האירועים

לפני כמה שנים טובות, האוכל היה מוגש על גבי מגשי אירוח, רק באירועים יוקרתיים. את מגשי האירוח אנחנו יכולים לפגוש היום כמעט בכל אירוע. בגלל ששיטת ההגשה הזו הוכיחה את עצמה כשיטה נוחה ופרקטית, יותר ויותר אנשים השתמשו בה באירועים מסוגים שונים. מארחים מגישים היום את האוכל על גבי מגשי אירוח באירועים גדולים כמו חתונות ומסיבות בר מצווה, ובאירועים קטנים יותר כמו מסיבות יום הולדת או מסיבות רווקים. במאמר זה ננסה להסביר, מה גרם לכל כך הרבה אנשים להגיש את האוכל באירוע שלהם על גבי מגשי אירוח ולא בשיטת ההסעדה הקלאסית. שוחחנו עם כמה אנשים בעלי ניסיון בתחום הקייטרינג וגם עם אנשים אשר בחרו בעצמם להגיש את המאכלים השונים על גבי מגשי אירוח, כדי לנסות למצוא תשובות, לכל השאלות הנשאלות בקשר למגשי אירוח באירועים.

אורח שמח הוא אורח שנוח לו

מהשיחות שלנו עם נציגי חברות הקייטרינג והמארחים, אשר בחרו גם הם להגיש את המאכלים והנשנושים באירוע שלהם על גבי מגשי אירוח הבנו, שיש כמה סיבות שגרמו להם להשתמש מגשי אירוח באירוע שלהם. רובם מספרים שאחת הסיבות שהשפיעו הכי הרבה על החלטתם, היא שבהגשת מאכל מסוים על גבי מגשי אירוח, מאפשרת לאורח לבחור אם הוא כן רוצה לאכול אותו, או שהוא יעדיף לאכול משהו אחר מהמוצע. ככה כל אורח ישים בצלחת שלו את כל מה שהוא אוהב, ויבנה לעצמו את המנה שהוא רוצה לאכול. בבחירתנו בשיטת ההגשה הזו, נוריד את הסיכויים שאורח מסוים לא יאהב את המנה שהגשנו לו, וזה מה שכל המארחים רוצים לעשות. האורחים ירגישו יותר חופשיים תוך כדי האירוח. במקום שישבו במקומות שלהם ויקבלו את האוכל יחד עם כולם. יוכלו לבחור את הזמן המתאים להם כדי לגשת לאכול.

מגשי אירוח טעים, ומעוצבים יפה

על מגשי האירוח אנחנו יכולים להגיש כל סוג של אוכל. אנחנו בעצם מחליטים מה אנחנו רוצים להגיש על גבי כל מגש אירוח בנפרד. נוכל להגיש יותר סוגים של אוכל בשיטת ההגשה הזו, נוכל למשל להגיש מגש אירוח של נתחי בשר מסוג מסוים, ולידו מגשי אירוח המכיל סוג אחר של בשר או אפילו דג. ואין דבר יותר טוב ממבחר גדול של אוכל. אם תבחרו בחברת קייטרינג טובה, אורחיכם ייהנו לא רק מטעם הנפלא של האוכל המוגש, הם יכולים ליהנות גם מהמראה היפה של המגשים שעוצבו בצורה יפה. ככה תרווחו מכמה כיוונים, גם תגישו אוכל טעים וגם תוסיפו קישוט יפה ופותח תאבון לאירוע שלכם.

לא כל הנוצץ הוא זהב

אולי לא כל הנוצץ הוא זהב, אבל אתם יכולים להגיש את האוכל באירוע שלכם על מגשים מוזהבים, או לפחות מגשים בצבע כסף. זה לא מה שצריך להדאיג אתכם, קודם עליכם לבחור בחברת קייטרינג טובה, שתספק לכם מגש אירוח יפה ומה שיותר חשוב, מגשי אירוח טעים. חברות רבות מציעות להגיש את האוכל בשיטת ההגשה הזו, אבל החברה שהוכיחה וממשיכה להוכיח שהיא הבחירה הכי טובה

חברת שירותי הקייטרינג טייסטפולי הוקמה בשנת 2003 ע?י השף המנוסה ניר דהן. מאז פתיחתה צברה החברה ידע וניסיון רב בענף הקייטרינג ושירותי הבר. לחברה ניסיון רב עם כל סוגי האירועים, והיא מספקת מענה ושירות ייחודי ויצירתי לכל סוגי האירועים. כל זאת, בשילוב עם בקרת איכות המוצרים - רעננותם וטריותם, מיטב חומרי הגלם הטבעיים והמשובחים ביותר, שפע וטעם מעולה, הקפדה על ניקיון, סטריליות ואיכות גבוהה ללא דופי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב