דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המפתח למימוש זכויות התמא 38 שלכם בידינו 

מאת    [ 25/12/2016 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 1235 פעמים ]

המפתח למימוש זכויות הנדל"ן שלכם בידינו - בר-לב | מובילים התחדשות עירונית

(נכתב על-ידי ברק בר-לב) 

ביצוע תוכנית תמ"א 38 לבניין שלכם יכול להיות ההחלטה הנבונה ביותר שקיבלתם בחייכם, שתקנה לכם זכויות יקרות ערך במהירות המירבית, במינימום מאמץ ובלא סחבת מיותרת. לצורך העניין, עליכם להיעזר בגורם מקצועי עתיר ניסיון וידע, שיכול להפוך את עסקת הנדל"ן המורכבת והטומנת בחובה סיכונים רבים למשתלמת ביותר עבורכם, כבר בשלב הראשון של הפרויקט. שומרים על זכויות הדיירים מהיסוד ועד הגג למה אנחנו? הניסיון רב השנים, המומחיות והמוניטין שצברנו בניהול, ליווי וארגון עשרות פרויקטי תמ"א 38, הן במסלול חיזוק ותוספות (תמ"א 38/1) והן במסלול הריסה ובנייה (תמ"א 38/2), יכולים לעמוד לשירותכם ולהגן על זכויותיכם ותמורותיכם:

ראשיתו של כל תהליך באוזן קשבת - רק גורם אובייקטיבי וסמכותי הניחן באורך רוח, ביצירתיות ובכישורים בין אישיים מרשימים יכול לאגד את הדיירים להשגת המטרה המשותפת לכולם – הבטחת מלוא זכויות הדיירים לאורך כל הדרך. אנחנו מומחים בארגון כל הדיירים, בהקשבה ובהבנה של כל בעלי הדירות, בפיזור חששותיהם וברתימתם המלאה לתהליך. כך עשינו בעשרות מתחמי התחדשות עירונית, פינוי בינוי ותמ"א 38/2 (מסלול הריסה בניה). כך נעשה גם בפרויקט שלכם. על הפרויקטים שניהלנו נמנים, בין היתר, מתחמים מורכבים המכילים בניינים וכניסות אחדים, המאכלסים דיירים רבים, שהגיעו בעזרתנו להסכמה מלאה באשר לחלוקה שוויונית של סל השטחים הפרטיים והציבוריים. בכל פרויקט, פשוט כמורכב, קטן כגדול, אנו מתחייבים על שירות מקצועי בלא פשרות, על יחס אישי וקשוב ועל שביעות רצון כלל בעלי הדירות.

הידע שלנו – הכוח שלכם - בעזרת הידע הרב-תחומי שלנו תוכלו לקבל את התמורה המלאה על שווי הקרקע שלכם. אנחנו בקיאים בכל עקרונות תמ"א 38, בחוק התכנון והבנייה ובתוכניות בניין הערים השונות ברחבי מרכז הארץ, עם מומחיות מיוחדת בתוכנית הרבעים – תל אביב - בצד זאת, אנחנו מומחים בהנדסה, בנדל"ן ובבניין. החברה מנוהלת בידי ברק בר לב – מורשה מטעם משרד המשפטים, בוגר לימודי נדל"ן והתחדשות עירונית (מגדל שוקי הון) ותואר ראשון במנהל עסקים בהצטיינות (מאוניברסיטת תל אביב).

קשרים שמשפרים ומקצרים תהליכים – רשת הקשרים שיצרנו עם המומחים המובילים והאמינים ביותר בתחום המשפטים, היזמות ופיקוח הבנייה תקל על התהליך המורכב ותמנע מהמורות, עיכובים והוצאות מיותרות לאורך הדרך. לא תצטרכו להשוות בעצמכם בין בעלי מקצוע שונים, לא תיאלצו לכלות זמן יקר בטלפונים ובמיילים, לנסות ולהיכוות. אנחנו נבחר עבורכם את בעלי המקצוע האיכותיים והיעילים ביותר, שהינם בעלי ניסיון רב בביצוע פרויקטים מסוג תמ"א 38 ובעלי יכולת מוכחת לעמידה הלוחות זמנים ובהסכמים. כך נחסוך מכם את כאבי הראש ונבטיח את הצלחת הפרויקט. בחירת צוות איכותי לביצוע הפרויקט, בידי גורם אוביקטיבי מומחה המופקד על שמירת האינטרסים שלכם, הינה קריטית עבורכם בשלב מוקדם ככל האפשר בפרויקט, על מנת שתימנעו מטעויות ומחתימות פזיזות העלולות לפגוע בפרוייקט, בתמורתכם ובהגנה עליכם. 

הניסיון הרב שלנו מול הרשויות לחיסכון זמן וכסף שלכם – הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים בהתנהלות נכונה אל מול מוסדות התכנון והרשויות בישראל (מרשמי המקרקעין - טאבו, רשות מקרקעי ישראל וחברות משכנות, רשויות המס, עיריות ורשויות מוניציפאליות) יזרז את סיום העסקה, ימנע מכם טרחה מיותרת ויחסוך עבורכם כסף רב. 

 

 

לינק:  https://www.facebook.com/barlev38

לינק:  https://www.barlev-nadlan.co.il

לינק: https://www.barlev-nadlan.co.il/barlev1    

 

 

 

בר-לב | מובילים התחדשות עירונית


  


  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב