דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר אינטרנט - כרטיס הביקור החדש 

מאת    [ 17/12/2016 ]

מילים במאמר: 811   [ נצפה 2727 פעמים ]

בעולם העסקים , אתר אינטרנט זה נחוץ כמו כתובת , טלפון סלולרי ומייל, או כמו שהיה נדרש פעם להופיע בדפי זהב , איזה ישן זה.
אתר שם את העסק שלך בעמדה של עבודה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. העסק שלך תמיד שם לשרות הלקוחות המתעניינים בעסק שלך. האתר שלך יעדכן את הלקוחות הקיימים, ימשוך לקוחות חדשים ואם תתכנן, תבנה ותקדם אותו נכון הוא יספק לך הכנסות בזמן שאתה ישן.



 כיום ניתן לבנות אתר במחיר שווה לכל כיס ויעיל כלכלית. בחישוב פשוט יוצא כי אתר אינטרנט עולה פחות מהדפסת מודעה בעיתון או מקומון. אתר יכול לחסוך כסף וזמן רב. לדוגמה אתה יכול לקצץ בשיחות טלפוניות אינפורמטיביות בלבד ולספק מידע כגון : מתי העסק שלך פתוח, אתה יכול  לחסוך הוצאות על עלונים למשל . שאל את עצמך האם למתחרים שלך יש אתר?

אם התשובה כן, כדאי מאוד שגם לך יהיה. אתר מאפשר לך לבדל את העסק שלך מכל השאר.

 אז למה אתה חייב אתר?

השאלה מדויקת יותר צריכה להיות, אתה יכול להרשות לעצמך שלא יהיה לך בעולם

התחרותי של היום?

הנה מספיק סיבות למה אתה צריך לרוץ ולבנות לעסק שלך אתר אינטרנט:


העסק שלך פתוח תמיד, 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה
 וזה בניגוד למשרד שעובד 8-9 שעות ביום במהלך חמשת ימי עבודה בשבוע, האתר שלך שם כל הזמן. לא תהיה מוגבל להפרשי זמן בעולם וכך גם גולשים מחו"ל יהיו חשופים לעסק שלך. אם יש לך אתר אתה שם תמיד.

אתר הוא עלון/קטלוג און ליין שלך, תוכל לשנות אותו כל הזמן.
הרבה יותר זול ומהיר לעדכן אתר ביחס לחומר מודפס. האפשרויות באתר כמעט בלתי מגבלות, זה מאפשר לך לספק ללקוחות מידע מקיף יותר וכמובן יחסוך לך המון כסף על דיוור והדפסות.

תהיה לך גישה בלתי מוגבלת לקהל גלובלי.

 כשאתה באינטרנט אתה לא עסק קטן ומקומי עם פרסום מקומי. עכשיו נפתחת לך אפשרות לשחק במגרש הגלובלי. האם פעם חשבת שאין לך סיכוי לעשות עסקים בכל העולם? עכשיו יש לך. כיום האינטרנט הוא הכי יעיל בחשיפת העסק שלך בשוק המקומי והבינלאומי.

שירות לקוחות יעיל וזול
צור דף תשובות ושאלות באתר שלך, צור טופס פנייה ובקשות, אלה פונקציות שניתנות אוטומטית, בקלות ובאופן מיידי, כל זה כשאף עובד לא נוכח במשרד, בנה טפסים מקוונים באתר, הם יכולים לאפשר למתעניינים לשאול שאלות, לבקש הצעות מחיר. כך תחסוך זמן, עלויות ע"י פתיחת אפשרות ללקוחות לעיין במידע, להוריד לעצמם הצעות מחיר ועוד כל מיני מסמכים חשובים.

מכור מוצרים באתר שלך

חנות מתאפיינת בשכירות גבוהה, ארנונה, חשבונות חשמל ועוד... מכירה באינטרנט היא הרבה יותר זולה, דרך מצוינת לספק את המוצרים שלך. אפשר ללקוחות שלך קנייה מאובטחת זה ייצור אמון בך כספק, וזה יחסוך לך סכומים גדולים של כסף.

 קידום שירותים פשוט ויעיל
מתווכי נדל"ן, רופאי שיניים, יועצי מס, עורכי דין, בדרנים ועוד נותני שירות חייבים לידע את הלקוחות הפוטנציאלים שלהם שיש בחירה רחבה. רבבות גולשים פונים לרשת ביום, משווים ובודקים אתרים של נותני שירותים כשהם זקוקים לשרות מקצועי, אתה שם? לא!!! אז למה אתה ממתין?

איסוף מידע וחקר שוק תוכל להפעיל אמצעים לאסוף מודיעין על לקוחות שלך ולקוחות של המתחרים שלך , השתמש בטפסים וסקרים. המידע יגיע אליך וישמש כלי מצויין שיאפשר ללקוחות פוטנציאלים שלך להבין למה דווקא המוצרים והשירותים שלך הם המושלמים עבורם.

גרום להם לסיפוק מיידי
אנו חיים של עכשיו ומיד,אנשים לא אוהבים לחכות ובמיוחד למידע. תן להם בדיוק את מה שהם רוצים, הם רוצים את זה עכשיו? בבקשה! אם תוכל הצע להם התנסות בחינם או להוריד מדריך. באותה הצורה אין בעיה לחשוף אותם כך לעלונים, תוכנות, קבצים, מצגות סרטונים, ספרים דגיטלים ומה בעצם לא?
כלי גיוס עובדים חדשים

אם אתה מחפש עובדים או פרילנסרים לעבודה, האתר שלך מצוין לגיוסים כאלה לעסק.

 

עכשיו כשברור לך שבלי אתר אינטרנט מדוייק לצרכי העסק שלך אי אפשר, איזהסוגי אתרים קיימים? ומה יכול לשמש את העסק שלך הכי טוב?

 

אתר תדמיתי

מטרתו למתג ולייצג את העסק שלך, להסביר ללקוחות מה הבידול ומה החוזקות שלכם בהשוואה למתחרים, ולמה הכי כדאי לעבוד אתכם. לכל אתר צריכה להיות גם אוירה, תדמית, מטרה, תמונות מתאימות שמעבירות את המסר, עיצוב שממחיש את רוח העסק, באתר תדמיתי מקובל לראות דפים המציגים את העסק כמו: פרופיל החברה, מי אנחנו, המלצות מלקוחות, תעודות ואותות, גלריית עבודות שמטרת כולם ליצור רושם טוב ואמינות על העסק, איכות וראש שקט שיעביר מסר שמאוד כדאי להיות לקוח בעסק הזה.

 

אתר מידע

מטרתו לספק מידע ללקוחות או לקהלי מטרה ספציפיים כמו רופאים, עיתונאים, יבואנים ועוד... בדרך כלל אתרים כאלה מכילים מידע מקצועי בתחום ממוקד שהמטרה לאפשר מידע מעבר למידע התדמיתי על העסק. אתר מסוג זה מיועד למשוך יותר גולשים להגיע לאתר ובכך להגביר את החשיפה לעסק שלכם. כדי להשיג את זה מוסיפים לאתר מאמרים מקצועיים שונים, תוכן שכולל גם סרטונים, עלונים, מצגות, מחשבונים שימושיים, תמונות להמחשה ועוד... אתר שבנוי כך גם מקל על הלקוחות והספקים שלכם לעבוד אתכם, זאת אומרת אספקת מידע מקצועי על היצע המוצרים ומגוון השרותים שלכם, מהם נהלי העבודה אתכם ומה התנהלות, הסדרי תשלום, אשראי, אחריות והשירות מולכם. בכדי להשיג זאת אפשר להוסיף טפסים, קטלוגים ודפי שרות, תיאור נהלי עבודה  ועוד. הוספת אלמנט מידע לאתר אינה חובה, אך רצוי ומומלץ לעשות זאת. מידע עמוק יותר יגדיל את כמות הגולשים באתר וישפר את תדמית העסק ותציג אותו באור מקצועי יותר.

 

אתר מכירות

אתר שהוא חנות לכל דבר ועניין וניתן לרכוש דרכו מוצרים ושירותים של העסק שלך.   בדוק אם לעסק שלך זה מתאים, במידה וכן כדאי מאוד לאמץ חנות מקוונת בעסק.

 חנות שכזאת מנוהלת ומקודמת נכון יכולה לגרום להכנסות שלכם להמריא, כל זה בעלות נמוכה משמעותית מחנות פיזית.

אתר מסוג זה הוא דוגמה קלאסית של להרוויח כסף בזמן שאתה ישן, בחופשה, או מבלה זמן איכות עם הילדים.

אריק נבון


יועץ מכירות ושיווק דיגיטלי לעסקים


מומחה לאסטרטגיות מכירה לעסקים


http://www.catchthenet.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב