דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא רק בדרום אמריקה או במזרח: למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות גם כשטסים לאירופה? 

מאת    [ 12/12/2016 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 3075 פעמים ]

בעוד מספר חודשים/שבועות/ימים יגיע סוף סוף היום שלו חיכיתם זמן רב, היום שבו תגיעו עם המזוודות שלכם לנמל תעופה בן גוריון ותמריאו לחופשה שהזמנתם מבעוד מועד באירופה. קצת אתנחתא מהשגרה היומיומית, קצת שקט, קניות, אוכל טוב ובילוי עם בן או בת הזוג. אז אחרי שעשיתם סקר שוק, בדקתם היכן הכי שווה לכם להזמין את החופשה שלכם, הזמנתם כרטיס טיסה מבעוד מועד, סגרתם חדר בבית מלון או לחילופין השכרתם דירה, ארזתם מזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף וכל שאר הדברים שעושים לפני שטסים. אבל מה עם ביטוח נסיעות לחו"ל?

רבים נוטים לחשוב שאם היעד שלהם לחופשה היא ארץ מסוימת באירופה, ניתן לוותר על הביטוח, או שמא לעשות ביטוח מינימלי, אשר לא מכסה הכול. טעות בידם. לא צריך לעשות ביטוח נסיעות רק כשטסים לטיול תרמילאים במזרח הרחוק או בדרום אמריקה, אלא גם אם טסים לחופשה קצרה באירופה. עדיף להיות מוכנים לכל תרחיש, ולא להסתכן כשמדובר בבריאות שלכם. מה יקרה אם תלכו לאיבוד בשעת לילה מאוחרת? מכשיר איתור לוויני עשוי לפתור עבורכם את הבעיה, במקרה שתצטרכו חילוץ. 

אך שירות ביטוח הנסיעות לא מסתכם רק בחילוץ על ידי מכשיר איתור לוויני אלא גם מכסה ניתוחים במקרה הצורך או אשפוזים בבתי חולים. לפיכך, עדיף לכם להשקיע עוד כמה שקלים כדי שחס וחלילה לא תצטרכו לשלם סכומי עתק אם תיאלצו לבקר בבית חולים מקומי. כבר קרו לא מעט מקרים בעבר של מטיילים ישראלים אשר נפגעו במהלך הטיול שלהם, אפילו אם מדובר בחופשה בת כמה ימים בלבד, ולא היו מכוסים. הם נאלצו לשלם סכומי עתק והצטערו עד מאוד שלא עשו ביטוח לפני טיסתם. זה יכול לקרות בתאונת דרכים אפילו אם עליתם על מונית למרכז העיר, גם כאשר מדובר בנסיעה של חמש דקות. אתם יכולים למעוד באחד הטיולים שתעשו ובקיצור, יש לא מעט סכנות במהלך החופשה שלנו, ולכן עלינו להיות זהירים כמה שאפשר. 

כמובן שכולנו מקווים שלעולם לא ניאלץ להשתמש בביטוח שעשינו, אבל שוב, כמו שנאמר, עדיף להיות מוכנים לכל תרחיש מאשר להיתקע, ועוד בארץ שאנחנו לא מכירים. כדי לקבל מידע נוסף על הסכנות אשר צפויות לכם ביעד שאליו תגיעו בקרוב, חפשו מידע באינטרנט. ישנם אתרים המציעים טיפים רבים כדי שתוכלו להימנע מהסתבכויות כאלו ואחרות. בכל מקרה, הדבר הכי חשוב הוא כמובן שתהיה לכם טיסה נעימה, ושלא תשכחו ליהנות מכל רגע בחופשה שלכם.

כותב המאמר הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. מתמחה בסקירת מוצרים ושירותים במגוון רחב של תחומים. מאמין במחקר מעמיק לפני הצגת מסקנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב