דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה בטבע בשפלה, ירושלים והסביבה 

מאת    [ 05/12/2016 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2670 פעמים ]

זוגות רבים בוחרים לערוך את החתונה שלהם בטבע, מתוך רצון לערוך יפה ומיוחדת. חתונה בטבע היא שונה מחתונה רגילה בזכות מספר מאפיינים אשר בולטים בה ואינם נמצאים בחתונה באולם או גן אירועים.

זוגות צעירים אשר מבקשים לערוך חתונה בטבע, יכולים למצוא מספר רב של מקומות בהם ניתן לערוך חתונה בטבע, בפרט באזור ירושלים. זוגות גם מהאזור וגם מאזורים אחרים בארץ, בוחרים לערוך חתונה בטבע בירושלים, בגלל הייחודיות הרבה שלו, ההרים המרשימים, הנוף הירושלמי, וכמובן מזג האוויר הנעים שאין בו טיפת לחות, הופכת את המקום אידיאלי לאירועים, כמעט בכל ימות השנה.

לפני שנסביר מדוע חתונה בטבע בירושלים יכולה להיות מיוחדת הרבה יותר מחתונה בכל מקום אחר, חשוב לציין, ניתן למצוא מספר רב של גני אירועים באזור ירושלים בהם ניתן לערוך את האירוע, מדובר על אזורים גם כאלה שמוגדרים כאזורים שניתן לשכור ולערוך בהם אירועים וגם אזורים שיש בהם גני אירועים עם כל מה שצריך בשביל לארגן חתונה, החל מקייטרינג, תקליטן, ועוד מגוון רחב של ספקים שכל זוג משתמש בשירותיהם בשביל לערוך אירועים. כלומר עבור הזוגות מדובר באפשרות לרכוש את כל החבילה וליהנות מחתונה בטבע באיזור השפלה וירושלים ברמה הגבוהה ביותר שיש.

 

מדוע חתונה בטבע בירושלים יכולה להיות חוויה מיוחדת

ההבדל המהותי בין חתונה בטבע לבין חתונה רגילה, בגן או אולם אירועים, טמונה במבנה של המקום. חתונה בטבע נערכת תחת כיפת השמיים, על כן זוכים ליהנות מתאורה רגילה, טבעית, במשך כל זמן האירוע, כמו כן נהנים ממזג אוויר נעים, בשונה מאולמות בהם משתמשים במיזוג אוויר של המקום.

גם האווירה בחתונה בטבע היא שונה, הרבה יותר מרשימה, הרבה יותר טבעית ויש שיאמרו גם יותר פתוחה. יש מי שיטען שאווירה באולם היא יותר אינטימית, אך גם במסגרת חתונה בטבע אפשר ליהנות מאווירה אינטימית תלוי מי האורחים ומה גודל המקום בו עורכים את האירוע. נקודה נוספת חתונה בטבע מאפשרת להשתמש במגוון אטרקציות ייחודיות , כאלה שלא רואים בהם שימוש בתוך אולמות אירועים בגלל או]י מבנה המקום.

 

מתי עושים חתונה בטבע בירושלים

אחת הנקודות שצריך להתייחס אליהן היא, מתי מומלץ לערוך חתונה בטבע בירושלים. ההמלצה היא, לערוך חתונה בתקופה בה מזג האוויר הוא נוח, מדובר על תקופת האביב, החל מאפריל עד לתקופת החגים בערך, אוקטובר, אז מזג האוויר, במיוחד בערבים היא מאוד נוחה ונעימה. זו הסיבה שמאוד מומלץ לערוך את האירוע בתקופה הזאת, לא חם ולא קר.

בכל מקרה אם רוצים לערוך חתונה בטבע בתקופה זו, יש לקחת בחשבון שיש ביקוש רב, לכן חשוב ורצוי להזמין מקום מבעוד מועד, מספר חודשים לפני תאריך היעד בשביל לקבוע תאריך לחתונה, ככה שיהיה ניתן להתחיל לארגן את כל האירוע בהקדם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב