דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג משרדים 

מאת    [ 28/11/2016 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 4226 פעמים ]

בואנו לסגנן מחדש חלל משרדים, אנו עושים שימוש בניסיון שלנו כמעצבי פנים, וברקע המוכח של הסטודיו עיצוב משרדים בתכנון סביבות עבודה מתקדמות, שונות ומורכבות. ננתח אתכם את הצרכים המיוחדים של החלל העסקי שלכם, ונגיע ביחד לתובנות ולפתרונות העיצוביים שיתנו את המענה היעיל ביותר לחלל המשרדי שלכם. בין לקוחותינו נמנים משרדי עו"ד, משרדי פרסום, סביבות עבודה בטכנולוגיה מתקדמת ומשרדי הייטק. הסטודיו מטפל במיתוג משרדים וסביבות של מותגי על, תכנון ועיצוב קליניקות, מתחמי טיפוח, נופש וספא 

עיצוב משרדים ומיתוג סביבות עבודה שם את הדגש לא רק על תכנון נכון של החלל אלא ירידה לפרטים וטיפול בנושא המיצוב התדמיתי בהתאם לערכי המותג של הפירמה. הדגש על מיתוג ודקורציה ניקרא "ביזנס סטילינג", ובא לידי ביטוי במסרים שהעסק רוצה לשדר לעובדים, ללקוחות ולאורחים. ביזנס סטיילינג מתאים לשיקום ושדרוג משרדים קיימים, ללא שבירת קירות, ואפילו תוך כדי עבודה. מדובר בטיפול קוסמטי שעושה את הקסם ובא במקום לשפץ או לעבור למשרדים חדשים.

מנכ"לים והנהלות של ארגונים שאינם רוצים לעזוב לוקשיין מסוים, אך חפצים לרענן את המראה ולחדש את השפה והנראות פונים לסטודיו עם משימת ביזנס-סטיילינג. הסטודיו בונה קונספט של חידוש האווירה ומיתוג מחדש בכל סביבת עבודה. פתרון של ביזנס סטיילינג יעיל ומידי, ויכול לתת מענה גם לקראת ביקור חשוב של אורחים, גיוס עובדים, אירוע חברה או מסיבת עיתונאים.

ביזנס סטיילינג ומיתוג משרדים, מאפשר להנהלות לשדרג קומות שלמות בימים ספורים, מבלי להפריע לעבודה השוטפת, בלי לשפץ או לשבור קירות. לעתים גם מדובר בפתרון חסכוני ומהיר, שהאפקטיביות שלו נמדדת בטווח המידי והארוך. במקרים מסוימים הסטודיו מבצע עיצוב משרדים וביזנס סטיילינג, בהמשך לעבודת אדריכל, או קבלן שסיימו את עבודתם והמשרד נותר ריק, קר ועגמומי, גם אם התכנון של החלל מדויק טוב ונכון. במקרה כזה למרות שמתוכנן טוב החלל עלול לשדר מראה מנוכר רק כי הוא עדיין "ערום".

מהות העיצוב במקרה כזה היא בדגש על תוספת צבע, סגנון ואוירה: נוסיף פרטי רהוט משלימים, טקסטיל, צמחייה, גוון נוסף לקירות, דקורציה, תמונות גדולות, שילוט עם מסרים תדמיתיים, וכל מה שדרוש כדי להחיות את סביבת העבודה והחוויה בחלל. במידת הצורך נוכל להדגיש טיפול בחללים מסוימים על פני אחרים. למשל טיפול באזור הכניסה, בלובי קבלת הפנים ודלפק הקבלה. חללים נוספים לטיפול יכולים להיות חללי מפגש בפינות הקפה, בקפטריה, בפטיו או במרפסות. יש מקרים בהם הדגש יהיה על האזורים הייצוגיים ופורמליים כחדרי הישיבות, מסדרונות ראשיים וחללי עבודה משותפים, משרדי הנהלה, ופינות אווירה בחללים ייצוגיים נוספים.

יש פרויקטים בהם אנו מעצבות את המשרדים וסביבת העבודה מא' ועד ת': משלב הניתוח והבנת התרבות הארגונית, הצרכים ו"האני המאמין" של העסק, דרך תכנון החלל, חלוקה לאזורי פעילות דרושים וצרכים נוספים שעולים. כמעצבות פנים נלווה ונעשה סופרויזינג ופיקוח-על, משלב הבינוי ועד הטאץ' האחרון של הביזנס סטיילינג. כבר מהשלב הראשון הכל נעשה בתיאום ובדיאלוג מתמשך עם הלקוחות. בחלק גדול מהפרויקטים חשוב לנו לשדר חדשנות עיצובית בהתאם לחשיבה הארגונית, ולהתנהלות בסביבה טכנולוגית תומכת. ברב המקרים תהליך העבודה הדדי ומפרה. כשנוצרת הרמוניה בעבודה מול הלקוחות זה תורם לתוצאות טובות יותר ולאווירת עבודה יצירתית ומוצלחת, כפועל יוצא האינטראקציה המקצועית נעימה והתוצאות מדברות בעד עצמן.

צורך בתכנון נכון של סביבות עבודה טכנולוגיות, מתקדמות בעיקר בקרב חברות צעירות שמודעות יותר ויותר לנושא של עיצוב פנים מתקדם, בהשפעת ה"ענן" הולך ועולה. למנכ"לים של ארגונים יש מטרה חשובה והיא ליצור סביבת עבודה צעירה, מתקדמת, תוססת ועירה. עיצוב פנים נכון, מרשים ומושך מסייע בגיוס עובדים צעירים ומוכשרים, ומחזק את הנאמנות של העובדים הקיימים למקום העבודה. לעיצוב יש גם השפעה מכרעת על התפקוד היעיל, הפרודוקטיביות והמוטיבציה של העובדים. זאת כחלק מהחוויה של מנהלים, עובדים ולקוחות בסביבת העבודה המעוצבת.

לתמונות משרדים מפרויקטים נבחרים ע"י T+R studio טלי רוזנשטיין ורקפת גולדפרב.

 

 

TplusR studio סטודיו לעיצוב משרדים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב