דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצורך באוזן קשבת אם את מאותגרת פוריות 

מאת    [ 26/11/2016 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 3240 פעמים ]

לכולנו יש צורך באוזן קשבת אם הכל מתנהל כשורה. על אחת כמה וכמה כשיש בעיה כלשהי שלא מסתדרת מעצמה. על אחת כמה וכמה אם את מנסה להיכנס להריון וזה לא מצליח לך.

יש נושאים שלא מדברים עליהם עם חברות. ופוריות זה אחד הנושאים. כאשר כבר יודעים שיש בעיה מסוימת – לא מספרים על כך. ואם בעיה היא אצל בעלך – אז בכלל את זאת שצריכה להעמיד פנים שהכל בסדר. רוב הנשים שיודעות שבעיה אצל בעליהן – משקרות למשפחה ואומרות שזה אצלן ובכך הן מונעות כל קשר קשוב עם המשפחה כדי שהשקר לא יתגלה. בעצם נשים אלו הן הכי זקוקות לאוזן קשבת – ולא יכולות לדבר על מה שקורה איתן!

עצם קיום בעיית הפוריות – יוצר לחץ. וכשאין אוזן קשבת מתאימה זה רק מוסיף עוד לחץ. כך אנחנו מקבלים אישה שנמצאת ברמות שונות של לחץ ובדרך כלל לא מוצאת דרך לשחרר אותו!

למצב הזה בהרבה מהמקרים אפשר להוסיף את הבעל שלא יודע איך להכיל את אישתו במקרה שהבעיה אצלה או שכועס על אישתו – אם הבעיה אצלו. אפשר לשמוע מנשים שבעליהן אומרים שהן 'קרירות' או 'שליליות'.

השגת הריון כרוך בהרבה סבל, מתח ולחץ ומישהי שיכולה להיות אוזן קשבת עבורך יכולה להשפיע לטובה על המצב הרגשי שלך! כי סבל, מתח ולחץ רק מתגברים כאשר לא יודעים איך לשחרר אותם או לפחות להקל עליהם. חוסר תקשורת בנושא הפוריות בדרך כלל גורם לחוסר תקשורת בכלל.

לכן אני מאוד ממליצה על מישהי שתהיה זמינה עבורך בשביל להקשיב לך או את יכולה ללכת ללמוד כלים שמורידים את רמות הלחץ ומלמדים אותך להתמודד עם הבעיה ולא לפחד ממנה.

נקודה שכדאי לשים לב אליה. כשאת מדברת עם מישהי – המטרה היא לעלות נושא שמטריד אותך ולהגיע לדברים שיכולים להקל עליך בנושא זה. אני ממש לא רוצה שבעקבות שיח כזה – את תרגישי עוד יותר מסכנה או בודדה. ולכן, את צריכה לשים לב, אם את מדברת עם מישהי ואחרי השיחה את מרגישה רק יותר מתוסכלת או כואבת, סימן שחברה זו לא מתאימה לך.

תמשיכי לחפש, תמצאי מישהי שאחרי שיחה איתה – תוכלי להרגיש הקלה וגם שתרגישי שמידע סודי שלך באמת יישמר אצלה ולא יגיע לאוזניים של אף אחת אחרת.

לסיכום, כולנו בני אדם וזה טבעי שנשתף ונקשיב. הצורך באוזן קשבת הוא צורך בסיסי. בתור מאותגרת פוריות את צריכה לדאוג למישהו שיהווה בעבורך אוזן קשבת כדי לעזור לך להקל על עצמך ולהוריד ברמות סבל, מתח ולחץ.

הודיה בכור, בעלת עסק "בחזרה לפוריות" עבור נשים שמתקשות להרות או מטופלות פוריות. לחצי וקבלי במתנה! מדיטציה שתעזור לך להוריד רמות הלחץ והמתח ותתן לך כוחות חדשים...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב