דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספריות מעוצבות - כיצד לבחור? 

מאת    [ 20/11/2016 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 1482 פעמים ]

ספרייה היא אובייקט חשוב, שמאגד את הספרים ,כתבי העת השונים ואובייקטים נוספים המוצגים לרוב במרכז הבית או בכל חדר אחר כמו המשרד, חדר השינה או חדר הילדים. כל הספריות ממשות את ייעודן הפשוט, אך לא כולן הן ספריות מעוצבות בעלות מראה אסתטי שמשתלב הרמוניה עם יתר האלמנטים. לא תמיד אנו שמים לב לחוסר ההתאמה שיש בין חפצים בבית ולהרמוניה הכללית שנוצרת בו.

 

מהי החשיבות של עיצוב בספריות?

הכוונה בעיצוב היא התאמה אסתטית ופונקציונלית לתפקידו הבסיסי של המוצר. ספריות במקור נועדו להחזיק בהן ספרים ומוצרים שונים לתצוגה. בנוסף לכך, הן ממוקמות לרוב במרכז הבית, גלויות לעיני כל וחשוב לנו שהן תהיינה גם יפות בהתאמה לנראות של שאר חלל הבית.

 

יותר ויותר אנשים מקנים חשיבות רבה למושג עיצוב ומנחילים אותה ברוב התחומים בחייהם. ספריות מעוצבות באות מתוך המחשבה לתת כבוד לספרים המונחים עליהם בצורה אסתטית ומודרנית, כך שהן תשתלבנה בנוף האופן הרמוני ומדויק.

 

כיצד נבחר ספריות מעוצבות?

חשוב שתבחרו את הרהיט שהכי מתאים לבית שלכם מבין כל האופציות הרבות. קחו בחשבון את הסוגים השונים של ספריות מעוצבות: תלויות, מודולריות או א- סימטריות. דמיינו לכם איזו ספרייה הכי מתאימה לחלל החדר שבו אתם יושבים. האם חסרה נגיעה של צבע, או שמא יתאים לו אובייקט ניטרלי בלי הרבה נוכחות.

 

אם אין לכם הרבה מקום בחדר, נסו את האפשרות של ספרייה תלויה וכך תוכלו לחסוך את השטח. היא ממסגרת את הספרים והחפצים על הקיר ומוסיפה מראה לא שגרתי. חשבו את האשפרות של ספרייה מודולרית, שניתן להרכיב את חלקיה וליצור מבנה שייחודי לכם. סדרו אותם לאורך, לרוחב וגם באלכסון לפי כמו האכסון שאתם דורשים בהתאם לחלל בו הם נמצאים.

 

יש סיבות רבות וטובות שגורמות לנו להכניס רהיטים שונים הביתה. בין אם מדובר על שיפוץ מאסיבי, על הרחבת המשפחה, על שינוי סטטוס בחיים, או על איזשהו דחף להתחדש כי פשוט מתחשק לנו, הרי שישנם רהיטים היכולים להציע עבורנו יופי של מראה תוך מתן דגש על איכות ורמת הייחוד שלהם.

 

כך הדבר גם לגבי רהיט חשוב כמו ספריה שיכולה להיות מאוד מעוצבת אם היא מיוצרת במקום שבו מתמחים בבניית רהיטים בסטנדרט גבוה מאוד. ארנה רהיטים מעוצבים גאים להציג מגוון גדול של ספריות שכל אחת מהן מציגה עיצוב מקורי ומיוחד כחלק מהיצע מרשים ומתוך רצון ליצור התאמה מלאה לכל דרישה וצורך.

 

עיצוב הבית ושמירה על אסתטיות

 

הכוונה בעיצוב הבית היא התאמה אסתטית ופונקציונלית לתפקידו הבסיסי של המוצר. ספריות במקור נועדו להחזיק בהן ספרים ומוצרים שונים לתצוגה. בנוסף לכך, הן ממוקמות לרוב במרכז הבית, גלויות לעיני כל וחשוב לנו שהן תהיינה גם יפות בהתאמה לנראות של שאר חלל הבית.

 

יותר ויותר אנשים מקנים חשיבות רבה למושג עיצוב ומנחילים אותה ברוב התחומים בחייהם. ספריות מעוצבות באות מתוך המחשבה לתת כבוד לספרים המונחים עליהם בצורה אסתטית ומודרנית, כך שהן תשתלבנה בנוף האופן הרמוני ומדויק.

 

 

למידע נוסף, בגלרייה ייחודית של ספריות מעוצבות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב