דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחביב חדש ובריא: רכיבה על סוסים 

מאת    [ 17/11/2016 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 3980 פעמים ]

"רכיבה על סוסים באמת עובדת על שרירי הליבה:  שרירי הבטן, הגב, ושרירי האגן", מסביר אליסון סטאוט, מטפל בעמוד השדרה. "זה לא רק לגבי עוצמת הליבה, אבל התיאום והיציבות גם כן. ככל שאתה רוכב יותר, הגוף לומד להזיז את עצמו עם הסוס. " אומר סטאוט

בעיני המתבונן מן הצד, עושה רושם אולי שכל מה שרוכב צריך לעשות הוא פשוט לשבת על הסוס, והסוס עושה את כל העבודה. כל מי שרכב בימיו על סוס יודע שזה ממש לא נכון. יש הרבה מעבר שזה מגיע לרכיבה על סוס מכפי שאפשר לצפות. מעבר לעובדה שרכיבה על סוסים היא הנאה עצומה, זה גם משפר את המצב הפיזי והנפשי של הרוגב ונותן לרוכב הזדמנות ליהנות מן הנוף הפתוח.

רכיבה על סוסים מפתחת מאזנת ומשפרת את התפקוד המוטורי. יתרונות נוספים כוללים חיזוק של שרירים, האצת רפלקס, מניעת התכווצויות שרירים, חיזוק מערכת הלב וכלי הדם, שיפור זרימת הדם, גירוי של אינטגרציה חושית, שיפור תפיסה חזותית של מרחב, פיתוח אחריות, סבלנות, משמעת עצמית, וביטחון עצמי.

רכיבה על סוס מגרה את האיברים הפנימיים פשוט כמו שהליכה ברגל עושה. זה מסייע בתפקוד מערכת העיכול והכבד. רכיבה על סוסים גם שורפת קלוריות.

רכיבה על סוסים היא תחביב וספורט מהנה למבוגרים ולילדים כאחד. ללמוד לשלוט ולטפל על חיה הרבה יותר גדולה ממך יכולה להיות השפעה אדירה על הביטחון העצמי וזה דבר נהדר. רכיבה על סוסים היא דרך מצוינת לצאת ולראות את האזור הכפרי שמסביב ולהביא את הרוכב קרוב יותר עם הטבע. כל שעליכם לעשות הוא להיות בחוץ וליהנות מהנוף הכפרי נהנה הכפרי. ברכיבה על סוסים יש תחושה אמיתית של חופש.

בהתחלה אתם עלולים להרגיש כי רק להישאר על הסוס הוא אתגר. הדבר נעשה קל יותר עם הזמן. ככל שתתקדם עם הרכיבה, תמיד יהיה שאלות ותהיות. אפילו הרוכבים המנוסים ביותר יודו כי תמיד יש משהו חדש ללמוד. מחקרים הראו כי ללימודי המשך עשוי למנוע אובדן זיכרון

עבור רוכבים רבים, החיבור עם הטבע הוא חלק חשוב מהתהליך. למרות שרכיבה יכולה להציג תסכולים ואתגרים, רוב האנשים מוצאים את זה כבילוי מרגיע. נוצרת גם החברותא של אנשים שנהנים מהפעילויות הזאת ביחד. זה כיף להיפגש עם חברים לשיעורי רכיבה. בעלי סוסים רבים חשים שהסוס שלהם הוא קצת כמו הנפש התאומה שלהם ויש הרמוניה בינם לבין הסוס שלהם , ויש לסוסים תחושות ורגשות משלהם; יותר מכל חברה אנושית. בזמנים של מתח, סוס יכול להיות החבר השקט, שלא שופט.

חוות סוסים בצפון - דובי ראנץ'




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב