דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קיר הוליווד לאירועים 

מאת    [ 08/11/2016 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2626 פעמים ]

אז החלטתם להפיק אירוע, המחשבה הראשונה שעולה לכם לראש שאתם רוצים משהו שלא ראיתם באף מקום, כזה שיתן את השואו אבל בלי לקרוע את הכיס. 

חיפשתם וחיפשתם, וגיליתם שאת רוב הדברים כבר עשו באירועים, או שהדברים המיוחדים מאוד יקרים. ולבסוף בלית ברירה עשיתם את האירוע הסטנדרטי, כזה כמו שכולם עושים.. וכנראה שלקחתם את מה שהאולם נותן בלי יותר מידי תוספות, ולמרות זאת אתם עדיין בצפייה גדולה שאנשים יזכרו את האירוע לטווח ארוך, כזה שידברו עליו עוד הרבה קדימה, זה לא יקרה.

כדי לעשות אירוע כזה שכולם יזכרו וידברו עליו דברים טובים עוד הרבה זמן קדימה, אתם צריכים לתת שואו מטורף, כזה שלא ראו באף אירוע, משהו חוויתי. חוויות זוכרים.

 אז איך עושים את זה?

קיר הוליווד לאירועים / קיר אוסקר לאירועים


את הקיר אוסקר אנו מביאים לכם היישר מהוליווד, אתם בטח מכירים את התקופה בה יש פרסי אוסקר ומגיעים כל הכוכבים הגדולים ועושים מסיבת עיתונאים קטנה, מגיעים לשטיח אדום כשמאחוריהם קיר גדול עם הדפסה של כל מיני חסויות, ועליהם מצטלמים.

אז איך משלבים קיר הוליווד לחתונה או אירועים אחרים?

הדרך המקורית בה ספקי האטרקציות לאירועים שילבו את הקיר אוסקר באירועים היא די מגניבה כשחושבים על זה - עושים הדפסה על בד שמשונית גדול (בדרך כלל 2.5X2.5 מטר לפעמים יותר) מצרפים לזה שטיח אדום ואפשר כל מיני תוספות ורצוי גם עמודי תאורה מהצדדים..

נשמע פשוט, אז זהו שלא.

האם כל אחד יכול לעשות קיר אוסקר לאירוע?

התשובה היא לא.

לא כל ספק שמציע קיר הוליווד באמת יודע לעשות את זה בצורה המקצועית והאיכותית ביותר, היום יש המון המון סוגים של קיר הוליווד, הדרך המקצועית ביותר והאיכותית ביותר מתחילה בציוד, החל מהמתקן עצמו שמחזיק את הבד ועד ההדפסה עצמה בבית דפוס, אפרט קצת יותר

ציוד: לספק מקצועי שמציע קיר אוסקר לאירועים צריך שיהיה מתקן רקעים מאסיבי ויציב, רק כך המתקן יוכל להחזיק את הבד שמשונית הגדול בצורה יציבה ובלי שחלילה יפול על אחד האורחים, וכך שומרים על הבטיחות. 

הדפסה: יש לא מעט בתי דפוס שמציעים שירות של הדפסת בד שמשונית, אממה לא כל כולם עושים את זה בצורה שמתאימה לאירועים, בד שמשונית גדול במיוחד שמתאים לאירוע צריך להיות בהדפסה בחתיכה אחת, ישנם המון בתי דפוס שאינם מסוגלים לעשות הדפסה בחתיכה אחת במידות כאלה גדולות, אז מה שהם עושים זה הדפסה על 2 חלקים ומחברים בניהם. לכן לא כדאי להתעסק כי זה עלול להפתח בזמן אירוע או שזה יהיה בולט לעין.

אביזרים: על מנת להפוך את הקיר הוליווד למושלם צריך לאבזר אותו בצורה מושלמת שיראה ממש כמו בהוליווד, לדוגמא: לשים שטיח אדום שמתאים ברוחב לבד עצמו, לצרף עמודי תאורה כדי שהתמונה תהיה איכותית. וכמובן אם כבר החלטתם שאתם הולכים על קיר הוליווד לחתונה כדי שתדאגו שהצלם מגנטים שלכם יצלם עליו ושהאורחים יקבלו את המזכרת המיוחדת והיוקרתית. 

שיהיה לכם המון הצלחה ורק בשמחות! :)

בברכה, אושרי צילום - צלם מגנטים לאירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב