דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעדים פופולאריים להפלגות נופש מברצלונה 

מאת    [ 01/11/2016 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 5668 פעמים ]

אין זה סוד שבשנים האחרונות, הפכה ברצלונה לאחת מהערים האהובות והפופולאריות ביותר בקרב מטיילים ישראלים, מדי שנה מגיעים אל אלפי ועשרות אלפי ישראלים מכל הגילאים, חלקם מגיעים במסגרת דילים של ימים ספורים, בעוד אחרים מגיעים אליה לתקופה ארוכה יותר. יש מי שמגיע אל העיר בשביל לטייל בה וליהנות ממגוון האתרים התיירותיים, ההיסטוריים והאומנותיים השזורים בה, בעוד יש מי שמגיע לעיר בשביל ליהנות מקבוצת הכדורגל המופלאה של העיר.

בשנים האחרונות יש לא מעט ישראלים שבוחרים להגיע אל העיר, לא רק במטרה לטייל בה אלא גם במטרה לצאת ממנה אל הפלגות נופש שונות. ברצלונה עיר נמל גדולה, מהווה את אחד מהמוקדים החשובים ביותר להפלגות נופש של אוניות בסדרי גודל שונים. אליה מגיעים תיירים מכל רחבי העולם, במטרה להפליג ממנה אל יעדים שונים בספרד ובאירופה.

לפני שנציג מספר יעדים פופולאריים להפלגות נופש מברצלונה, נציין שבשביל להשתתף בהפלגה כזו, מומלץ מאוד לבדוק תחילה עם חברות ישראליות אלו הפלגות מתקיימות במועד בו אתם מתכוונים לטייל ולהזמין מקום מראש. אחרת אתם עלולים להגיע אל העיר ולגלות שכל המקומות באונייה תפוסים. חשוב כמובן להזמין מקום בהפלגה שיוצאת במועד נוח מטעמי מזג אוויר, קרי החל מאפריל עד אוקטובר-נובמבר, יש לבחון את המסלול ולראות האם התנאים שמוצעים לכם במסגרת ההפלגה יכולים להתאים לכם.

לאילו יעדים פופולאריים ניתן להפליג מברצלונה

כאמור ברצלונה היא עיר נמל גדול בספרד ולכן ניתן להפליג ממנה אל יעדים שונים ורבים, אנחנו מזמינים אתכם לעשות סיור קל בין היעדים השונים ולבחור את היעד המקובל עליכם.

יעדים באיטליה – ניתן להפליג מברצלונה אל ערים שונות באיטליה, למשל, נפולי, רומא, פלרמו, ונציה, וכן מונטה קרלו. כן תוכלו לשלב בטיול אחד שתי מדיניות קלאסיות בעלות היסטוריה מפוארת וכן לזכות להכיר היבטים שונים מאיטליה. מדובר על שייט שנמשך 7 לילות.

יעדים ביוון – לכאורה קרוב לבית, אך ניתן להפליג מברצלונה ליוון, וליהנות גם משייט של למעלה מ-10 לילות וגם להכיר מספר ערי נמל מובילות ביוון. שם תוכלו ליהנות מהטברנות המקומיות, מועדונים וחופים מדהימים.

יעדים בספרד – אם אתם רוצים לצאת לשייט קרוב, אתם יכולים להפליג מברצלונה אל דרום ספרד. שם תוכלו ליהנות ממלונות איכותיים, מסעדות טובות וכמובן אינספור מועדונים לצעירים ולמבוגרים.

מלבד חבילות אלו, ניתן ליהנות גם משייט נהרות באירופה, והפלגות נופש אל האיים הבריטיים, הפיורדים ומדינות סקנדינביה. בנוסף ניתן להפליג לפורטוגל ולאיים הקאנריים. שם תוכלו ליהנות מאפשרות ייחודית להפלגת נופש מיוחדת.

הפלגות נופש מברצלונה, כפי שניתן להעריך, הן מאוד פופולאריות, לא רק בקרב ישראלים, לכן אם אתם רוצים ליהנות מחבילה איכותית, רצוי להירשם קודם, לשריין מקום בהקדם, וכך תהיו מסודרים לקראת החופשה הקרובה שלכם. כל מה שנשאר לכם זה לארוז את המזוודה המתאימה לשייט. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב