דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דע את אשתך ייבנה בית מקדשך 

מאת    [ 01/11/2016 ]

מילים במאמר: 729   [ נצפה 4187 פעמים ]

דע את אשתך ייבנה בית מקדשך

בכל בית בעולם מונח ספר "חמישה חומשי תורה", אלפי חכמים לפנינו קמו ופירשו את הספר לפי מיטב הבנתם, קמו חכמים נוספים ופירשו את החכמים לפי מיטב הבנתם...כך הזמן עבר והגענו למציאות המאה ה – 21 , כך שהיום, כמספר האנשים שקיימים בעולם כך יש נשים בעולם וכל אחד במעמדו הוא קובע את מעמד האישה, כולם טוענים: "כולנו חכמים כולנו נבונים וכולנו יודעים את התורה"...לא מצאתי אדם אחד ב – 16 שנים של המאה 21 שיודע בדעת – "התורה = האישה" ...אבל מצאתי אינספור של אנשים שטוענים שתורתי טובה יותר מתורתך, דהיינו, שאשתי טובה יותר מאשתך...אבל תוצאה אחת אני רואה – "הזוגיות בעולם שואפת לאפס". האיש/התור לא מצא נקבה שתשלים את תורתו והנקבה לא מצא את האיש/התור שישלים את תורתה, כך שבמציאות של היום אין תורה ואין אישה, כך שאם משיהו טוען אחרת שיראה את תורתו שהיא אשתו מבלי להתבייש שנאמר: "והיו האדם ואשתו ערומים ולא יתבוששו".

אין אישה/תורה עלי אדמות ללא הבדל דת גזע לאום ומין שלא אבין אותה ולא אדע אותה, דהיינו, אין אישה בעולם שלא אוכל להראות לה דרך מתוך דרכה להגיע לאני שלה שתאכל להראות לכל באי העולם שהיא – "האישה מספר אחד"...במציאות הזאת אין מעמדות ואין גזענות, מכיוון שהאחד נמצא בכל אחד כשם שאני נמצא בכל אחד שנאמר: "אני אחד". היום אני אדם שרואה בכל אדם ללא הבדל דת גזע לאום ומין את אני האחד שלו, דהיינו, את תורתו שהיא אשתו, כך שהוא מקבל כלים כדי לדעת את אשתו וממנה יצא בן שהוא ספרו שעליו נאמר "אשרי יולדתו" והוא לא יהיה במעמד: "אוי לו לאדם שלא הניח בן שיוכל לפדות אותו".

"ויקרא האדם שם אשתו, חוה:  כי הוא היתה, אם כל-חי".

מעמד האישה

פה אנחנו רואים שהאדם הוא שקבע את שם אשתו, כשם שההורים קובעים את שם התינוקות שנולדים, כך שלמשפחה אחת נולדה בת שקראו לה מזל ולמשפחה שניה נולד בן שקראו לו חיים, מזל וחיים כל אחד הלך בדרכו ורכש את מה שרכש עד שיום אחד המציאות הפגישה ביניהם וחיים אומר למזל התנשאי לי ומזל עונה לו כן...

השאלה היא:

"האם חיים ראה במזל כי הוא היתה, אם כל-חי כך שביום החופה היא לא, כשם שנאמר: "והרי את מקודשת לי"...לא נאמר "מזל", אלא, "את"...כך שאת נמצאת מאחורי מזל וכדי להגיע לאת צריך לעבור דרך מזל, כך שמפה יוצא שמזל היא המורה של חיים"...

שאלה שנייה היא:

"האם מזל שאמרה כן היא ראתה בחיים שהוא האדם שיוכל להוביל אותה למה שהיא הייתה  אם כל-חי ולא למה שחיים רוצה שהיא תהייה, כך שהאדם של מזל נמצא מאחורי חיים, כך שמזל כדי לדעת את האדם צריכה לעבור דרך חיים, כך שמפה יוצא שחיים הוא מורה של מזל"...

כך שמתוך זה יצא המשפט שמבטל מעמדות שנאמר: "הבעל צריך לכבד את אשתו יותר מאשר מכבד את גופו והאישה צריכה לדעת שכבודה הולך במקביל לכבוד בעלה".

סיכום הדברים

אם כל-חי, אלה שלוש נקודות שנמצאות בכל גוף ללא הבדל דת, גזע, לאום ומין, הנקודות האלה נקראים בשפת היום יום: "דומם (אם), צומח (כל), חי (חי)", האם נקראת ארץ שהיא מסומנת בגופנו: "כפות הרגליים", וכולנו יודעים את המונח: "רפלקסולוגיה", ניקח את המילה אם ונהפוך כל אות לאחדות כך אל"ף מול מספר אחד, מ"ם מול מספר 40 ואחדות 4 , נחבר את האחד עם 4 ונקבל 5 שהיא האות ה"א.

ה"א = כפות רגליים, אם, דומם, ארץ, רפלקסולוגיה.

אני לוקח את האות ה"א ומעלה אותה למעלה ואני נפגש בצמתים, צומת ראשונה: "עקבים", עולה למעלה ופוגש צומת שנייה שנקראים: "ברכיים", עולה למעלה ופוגש צומת שלישית שנקראים "ירכיים", החיבור של שני הרגליים מתבצע באגן הירכיים שהוא נקרא "כל", חיבור כל עם ה"א נקראת "כלה", שעל זה נאמר: "אם תבין אותי אתן לך את הכל".

כל = אגן הירכיים, רחם, אש, יסוד, עצם הזנב...

אני לוקח את כלה ומעלה אותה למעלה, העלייה היא דרך עמוד השדרה, כך שהחוליות שנמצאות על עמוד השדרה הם מרגישות את הכלה עד שהיא מגיעה לחוליה האחרונה שהיא החוליה לפני חולית עצם הצוואר שהיא נקראת "חי"...לנקודה הזאת קוראים איש והוא נפגש עם כלתו שהיא נקראת אשתו שעל זה נאמר: "לכה דודי לקראת כלה"...

חי = איש, תפארת, תורה שבכתב.

כל-חי = כל חי בחיבור כל האותיות 20+30+8+10=68 כך שהמספר 68 המספר 8 כנקד האות ח"ת והמספר 60 באחדות כנגד 6 שהיא האות וא"ו, כך שחיבור כפות הרגליים ה"א לח"ת וא"ו נקבל את שם חוה שהיא הייתה אם כל-חי, כך שהיום היא לא הייתה בגדר עבר אלא היא נמצאת לכל דורש בדרגת הווה.

 

 

 

"אנחנו חיים במציאות שחייבים לעזוב את הפתיחות באמונה ולעבור לפתיחות בנפש"...


   FULLWAYOFLIFE@WALLA,CO.IL 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב