דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חימום תת רצפתי - הטרנד החם... 

מאת    [ 27/10/2016 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2271 פעמים ]

במידה ואתם נמצאים עכשיו בתהליך בנייה של בית, או בעת שיפוצו, וודאי שאלתם את עצמכם לא פעם כיצד יהיה ניתן לחמם את הבית בצורה האפקטיבית ביותר? אם עלתה בכם השאלה הזאת, בטח התייעצתם עם חברים ומכרים, וקיבלתם תשובות שונות ומגוונות. אנו מניחים, שאחת התשובות שחזרה על עצמה לא פעם, היא חימום תת רצפתי.

ולא בכדי. חימום תת רצפתי, הפכה למערכת אידיאלית ביותר, שמספקת חימום ויעילה ביותר. על הטרנד החם שכובש את העולם בסערה- במאמר הבא!

מערכת לחימום תת רצפתי

מדובר באחת ממערכות החימום, היותר גאוניות היום שקיימות. ולא בכדי. מערכת זו נסתרת, ומותקנת מתחת לריצוף. ניתן להתקין בה צינורות של מים, (בהם עובר החימום) או גופי חימום חשמליים. המדהים הוא, שככל שאנחנו מתקדמים ומתפתחים בטכנולוגיות השונות, אנו מוצאים מגוון גדול ורחב יותר של צינורות אשר פועלות באופן חדשני ומתקדם. כך למשל ניתן להפעיל את המערכת הזאת, על ידי אפליקציה בסלולר! מתחת לצינורות אלה מיושמת שכבה מיוחדת של בידוד תרמי אשר שומרת על החום.


חשוב להבהיר. מערכת חימום תת רצפתי לא פועלת לבד. החימום שלה יכול להתבצע במספר דרכים עיקריות : הסקה מרכזית, משאבות חום או דוד חימום. במידה ואנו משתמשים במערכת לחימום תת רצפתי אשר מורכבת מצינורות חשמליים, אנו מחברים את אותם הגופים לנקודת חשמל בחדר המחומם, ודרכה למקור אספקת חשמל.

למה מערכת חימום תת רצפתי הפכה לטרנד החם בחימום הבית?

לשאלה הזו, יש מספר רב של תשובות, אשר נוגעות במגוון אספקטים. קודם כל אנחנו מדברים על מערכת שמספקת לנו תחושה נעימה של נוחות. היא מסוגלת לשלוט גם בטמפרטורה של האוויר וגם בקרינה.  הרבה פעמים, התקנה של גופי חימום יכולה לשנות את מראה החלל ולהגביל אותו. בעת שאנחנו מתקינים חימום תת רצפתי, אנחנו כבר לא מוגבלים בעיצוב. החימום מותקן מתחת לריצוף ואינו נגלה לעין.

סוגיות נוספות אשר הופכות את מערכת החימום תת רצפתי לכל כך אידיאלית עוסקות במאפיינים שבה. בניגוד למערכות חימום אחרות אשר מייבשות את האוויר, מערכת חימום תת רצפתי מייבשת פחות את האוויר, היא שקטה ואנו יכולים לשלב אותה עם מערכות נוספות כמו מערכות לסינון אוויר, מוסיפי לחות ועוד.

למי מערכת חימום תת רצפתי יכולה להועיל?

במילה אחת, לכולם.

מערכת לחימום תת רצפתי אידיאלית לכולם. החל מלקוחות פרטיים ולקוחות ציבוריים ועסקיים, כמו בתי מלון, צימרים, בתי הארחה, מרכזי נופש ופנאי, קאנטרי ובריכות שחייה, בתי אבות ומוסדות רפואיים. למה דווקא לבתי אבות ומוסדות רפואיים? הסיבה לכך, היא כיוון שכאשר אדם שוכב, הוא זקוק ליותר חום מאשר אדם שיושב או עומד. והחימום התת רצפתי מחמם כמובן את כל החלל, אבל כאשר אדם שוכב הוא חושף שטח שהוא גדול יותר מול מקור החום, כלומר הוא קרוב יותר לחום. הסיבה הזו יכולה להוות יתרון עצום לחדרי ילדים ותינוקות, או מוסדות רפואיים בהם הדיירים זקוקים לחום, במקום שאולי עובדי הסגל זקוקים לו פחות.  

רגע לפני סיום

בגלל שמערכת חימום זו מתאימה לכולם ללא עוררין, היא הפכה לכל כך פופולארית. כיום, קיימות חברות רבות המציעות מערכת זו. חשוב לבדוק כי מדובר בחברה מקצועית אשר לה ניסיון רב בשנים בתחום החימום. הניסיון והידע יבטיחו מקצועיות, מה שיאפשר לכם להנות מאוויר חם ומאיכות חיים גבוהה.

 

מוגש על ידי אורן ציוד חימום- החברה המובילה לחימום תת רצפתי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב