דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תא צילום - האטרקציה שכבשה את עולם האירועים 

מאת    [ 20/09/2016 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2434 פעמים ]

ילידי שנות השמונים בוודאי זוכרים את מכשירי הצילום שהיו מפוזרים במרכזי קניות וברחובות. מין דוכן צר אליו היינו יכולים להיכנס, שני אנשים גג, לשלשל כסף ולהצטלם. תוך מספר רגעים היינו מקבלים 4 תמונות פשוטות. בדרך כלל המצלמה היתה מצלמת אותנו עוד לפני שהספקנו להיות מוכנים לצילום.

אותם תאי צילום נעלמו מהנוף שלנו מאז, הרבה בזכות הפלאפונים ומכשירים דיגיטליים אחרים שאפשרו צילום מהיר ואיכותי הרבה יותר. אך לשמחתנו, אנחנו יכולים לראות תאי צילום באירועים שונים וניתן להשתמש בהם לרווחת האורחים.

הרעיון של תא צילום הוא מאוד פשוט, מדובר על דוכן שקוף, אליו אפשר להיכנס עם מספר אנשים, שזה כבר שיפור עצום לעומת תאי הצילום הישנים, ובהפרשים של מספר שניות ניתן לבצע מספר צילומים. להבדיל מאותם תאי צילום ישנים, אנחנו יכולים לבחור את סוג התפאורה של התמונה, וכן אנחנו יכולים להחליט האם התמונות יהיו צבעוניות או בשחור לבן. התמונות מופקות ומועברות לאורחים תוך 10 שניות בערך. מלבד תמונות רגילות אנחנו יכולים גם להפיק מהן מגנטים אותן ניתן לתלות על המקרר או בכל מקום אחר.

הבדל נוסף בין תא הצילום כפי שאנחנו יכולים לראות כיום באירועים רבים לבין תאי צילום משנות השמונים, היום קיימת גם אפשרות לעשות צילומים גם בוידיאו. הרעיון הוא שאנחנו נכנסים לתא ומצלמים וידיאו במשך 30 שניות. בוידיאו אנחנו יכולים לברך את חתני וכלות השמחה וכן אנחנו יכולים לצלם לעצמנו מזכרת מהאירוע.  

מאחר ומדובר בתא צילום לאירועים, אז בדרך כלל החברה שאחראית על הצילומים היא גם זו שמספקת את התאים. מלבד התא היא גם מספקת אטרקציות שונות, כמו בגדים צבעוניים, כובעים, פאות ושפמים. מה הרעיון? כשאנחנו מצטלמים בתא, אנחנו יכולים לשים על עצמנו חפצים שונים ובכך להפוך את התמונה להרבה יותר מצחיקה ומשעשעת.

מתי והיכן רצוי להפעיל תא צילום?

באופן עקרוני, כמעט בכל אירוע משמח (בר ובת מצווה, ימי הולדת, חתונות, ימי נישואין, מסיבות אחרות), ניתן ורצוי להציב תא צילום. אילו אירועים בהם האורחים עושים שמח והתמונות יכולות להוסיף לחוויה שלהם וכן להנאה שלנו ממה שהם מפיקים מהתמונות. כיום גם באירועים רשמיים יותר, כמו אירועי חברה נהוג להתקין תא כזה וכן בירידים מסוגים שונים, בוודאי כאלה שמשתתפים בהם הורים וילדים, אז נהוג להציב תא כזה בשביל שהילדים יוכלו להצטלם.

לשאלה היכן להציב את התא, יש כמה תשובות. יש מי שיעדיף להציב אותו באזור קבלת הפנים, על מנת שבזמן האירוע האורחים לא יצטרכו להתעסק עם התמונות אלא ייהנו מהאירוע. לעומת זאת, יש מארגני אירועים שמעדיפים להציג את התא ליד אזור הריקודים, ובכך לא להגביל את האורחים. בכל מקרה יש לקחת בחשבון, שבכל מקום בו מבקשים להציב את התא, הרי שצריך להיות מישהו מטעם החברה שיפעיל אותו ויהיה אחראי על פיתוח התמונות.

מארגני האירוע, גם יזכו לקבל את התמונות שצילמו האורחים וכן הם יזכו לקבל את כל הסרטונים שהוכנו לכבודם וספר שמכיל את כל התמונות וההקדשות של האורחים שלהם לקראת האירוע, כפי שהם צילמו אותן בתא. 

 

פוטו פלאש - אטרקציות לאירועים


תא צילום במחיר שאסור לפספס


http://www.photoflash.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב