דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסות על קנבס ושימושיו השונים 

מאת    [ 18/09/2016 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 5365 פעמים ]

עד לפני שנים לא רבות, השימוש העיקרי להדפסה על קנבס היתה של ציורי אמנים. אמנים בסדרי גודל שונים ביקשו להדפיס את היצירות שלהם מתוך הבנה שכך הם יוכלו למכור בצורה טובה יותר את היצירות שלהם. הרי ברגע שהם מדפיסים את היצירות שלהם, אז הם יכולים למכור אותן לקהל רב ומגוון יותר.

כיום הדפסה על בדי קנבס מתאימה לשימושים שונים, ולכן אנחנו יכולים לפגוש בה הרבה יותר, לא רק בתחום האומנות גם בתחומים אחרים. לפני שנסביר אילו שימושים יש להדפסה על קנבס, נסביר בקצרה את דוגמאות הקנבס שקיימות בשטח.

הקנבס האיכותי ביותר הוא זה שמיוצר באיטליה, מדובר בקנבס שמשמש אמנים רבים, בפרט ציירים אשר רוצים להציג את היצירות שלהם על גביו. כמו כן אנחנו יכולים למצוא קנבס סינתטי שמתאים להדפסות מסוגים שונים. זהו קנבס פופולארי מאוד בקרב בתי דפוס וכן בקרב גלריות. קנבסים אחרים, הם קנבס מט שמקנה להדפסה מרקם עדין וקנבס מבריק שמקנה לנייר מרקם מסנוור ולא תמיד נעים לעין.

 

אילו שימושים אנחנו יכולים למצוא לקנבס

כאמור השימוש הקלאסי של הדפסה על קנבס הוא של אמנים, ציירים מסוגים שונים אשר מעוניינים להדפיס את היצירות שלהם בשביל שיוכלו למכור אותו במקומות שונים. שימוש אחר מאוד נפוץ בקנבס נעשה על ידי יזמים וקבלני בניין כשהם רוצים להראות מבנים ומודלים שלהם. לצד מודל פיזי של המבנה הם גם מציגים מודלים מודפסים על גבי קנבס.

שימוש נוסף בקנבס נעשה לצרכי פרסום, אנחנו יכולים לראות לא מעט מקומות בהם נמצאים קנבס עם פרסומות מסוגים שונים, כמובן שבמקרה כזה מדובר על קנבס שנשמר היטב על מנת שהמודעה לא תיקרע או תיהרס במזג האוויר.

שימוש נפוץ בתחום של הדפסה על קנבס נעשה לצרכים אישיים, משפחות רבות נוהגות להדפיס על קנבס תמונות של ילדים או בני משפחה אחרים. הדפסות אלו נתלות בסלון, חדרי שינה ובמקומות אחרים.

אנחנו יכולים למצוא גם שימוש נרחב בהדפסה על קנבס לצורכי אומנות, ליצירות קולאז'ים מודפסים וכן לצורך יצירת כרזות מסוגים שונים, עם זה לצורכי מכירות ועם זה לצרכים פוליטיים.

היופי של שימוש בקנבס, היא היכולת לבצע הדפסה מושלמת, בזכות עריכה של התמונה או הטקסט בצורות שונות כך שיתאימו לסוג הבד. לכן חשוב לבחור לא רק בבד הנכון אלא גם בעורך מקצועי וכמובן בתוכנת עריכה מתאימה. כך אפשר להפיק את המיטב מעצם ההדפסה.

נקודה נוספת שחשוב לשים לב אליה לפני סיום, בשביל שהדפסה על קנבס תחזיק מעמד יש לוודא שהיא ממוקמת בתוך מסגרת מתאימה וכן שתולים אותה במקום שלא יכול להיהרס בתנאי מזג האוויר או בתנאי השטח. רק כך הדפסה תישמר זמן רב ותשרת אותנו נאמנה. זה נכון לגבי הדפסה על קנבס לצרכים אומנותיים וכן לצרכים אחרים. 

חהחה קנבס - הדפסת תמונות על קנבס וזכוכית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב