דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגשי אירוח לאירועים- טעם של שמחה! 

מאת    [ 11/09/2016 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2798 פעמים ]

כל שמחה היא סיבה למסיבה וכמה טוב שיש שפע סיבות שכאלו. חגיגת בת מצווה לבת הקטנה, חינה לחתונה של הבת הגדולה, קידום מיוחל בעבודה או יום הולדת 80 לסבא משה היקר. העיקר שתהיה מוסיקה טובה, אווירה נעימה וכמה שיותר אוכל טעים שיתאים לכולם. וזו בדיוק הסיבה לשמה התכנסנו כאן, כדי להכיר מקרוב את התחום של מגשי אירוח לאירועים. אז אם גם אתם עומדים בפני ארגון אירוע ורוצים שהאורחים יהיו גם שמחים וגם שבעים, הישארו עימנו.

 

מגשי אירוח לאירועים – האם זה באמת כל כך כדאי?

תחום מגשי האירוח לאירועים הוא אחד המגוונים והיצירתיים בעולם הקולינארי. בעוד בחתונות ואירועים גדולים ייראה הפן הקולינארי דומה במרבית האירועים (שוב סטייק אנטריקוט ואורז לבן?!), כשמדובר באירועים בסדר גודל קטן יותר אשר המרכיב העיקרי שבהם בתחום האוכל הוא המגשים, ניתן לתת לדמיון לפרוח. חברות קייטרינג והסעדה רבות מציעות מגשי אירוח לאירועים מכל הסוגים, כולל הגעה ואיסוף, לעיתים גם כולל עריכה והגשה. אז בתור התחלה, בחרו קונספט מוביל – חלבי / בשרי, קל או כבד, הומוגני או מגוון, רווי פחמימות או רווי ירקות? הכי חשוב לנסות לפגוע גם בטעם שלכם, אבל גם בזה של האורחים שלכם. מגוון המגשים פשוט עצום ולא אמורה להיות בעיה למצוא מגשים שכולם ייהנו מהם באופן מושלם.

 

מגשי אירוח אהובים ופופולאריים

ישנם מגשי אירוח לאירועים הנחשבים לאהובים במיוחד ואשר כמעט לא ניתן לטעות לגביהם. הנה היא רשימת המובחרים שכולם אוהבים. נתחיל ממגש הגבינות המרשים, המגיע עם מגוון אדיר של סוגי גבינות (8-10 במרבית המגשים) היוצרים מראה נקי, אלגנטי ומעורר תאבון. ניתן להוסיף קישוטי אוכל שונים (ענבים, עלי חסה) ולהשלים את התמונה המושלמת לאירוע בוקר קליל. טווח המחירים נע בין 130 ל-230 ש"ח למרבית המגשים; נמשיך עם מגש נוסף האידיאלי לארוחה קלילה – מגש אנטיפסטי צבעוני ובריא בעלות של עד מאה שקלים בלבד; גם דג הסלמון הפך ללהיט היסטרי בישראל בשנים האחרונות, ומגש שלו בתצורות שונות (אפוי / שיפודי סלמון / אחר) יהיה תמיד הצלחה גדולה.

 

נמשיך עם שילוב של שניים מהשחקנים החזקים ביותר בשוק האוכל הישראלי בעשור האחרון – הטורטייה והסושי. זהו מגש נפלא המפגיש בין הפיקנטיות המקסיקנית לדיוק היפני; עוברים למטבח הדרוזי (מגש לאבנה ושות') והמזרח תיכוני (מגש כריכי סביח) המשאירים טעם נפלא ועודף בכיס (מתחת ל-150 ש"ח). מתקדמים לליגה של הגדולים באמת עם מגש צלוחיות שקשוקה אישיות (כי מה יותר ישראלי ונפלא מזה?) לצד מגש מושקע של ממולאים מסוגים שונים. (כ-200 ש"ח). ונסיים ברוח בריאה מתמיד עם מגש הירקות הצבעוני והנפלא (מושלם בתור מגש נוסף ולא עיקרי) או מגש שיפודי גאודה מקורי ונפלא.

 

אז מה המסקנות? ראשית, בכל הקשור להזמנת מגשי אירוח לאירועים, ישנן אינספור אפשרויות. שנית, בשביל מגש טוב, לא צריך להוציא יותר ממאתיים שקלים (לפעמים גם לא יותר ממאה). שלישית, מי אמר שגם באירועים לא ניתן ליהנות מארוחה בריאה ומזינה גם יחד?... שיהיה בתיאבון!

עודד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב