דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פולירון קיבוץ זיקים - על קיבוץ ומזרנים 

מאת    [ 09/09/2016 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2183 פעמים ]

קיבוץ זיקים - הקיבוץ ומפעל המזרנים

בשונה ממדינות אחרות, במדינת ישראל ישנם ישובים רבים שנקראים "קיבוצים", למעשה ישראל היא המדינה היחידה בה מתקיימים קיבוצים. אם בעבר הקיבוצים היו ידועים במורשת השוויוניות שלהם ובמערכת השיתופיות הרי שכיום הם ידועים בזכות דברים אחרים - כל קיבוץ והמפעל שלו. מפעלי התעשייה המתקדמים של הקיבוצים והטכנולוגיה שלהם הנמכרת בכל העולם. ישנו קיבוץ אחד ויחיד בארץ המתמחה בתחום המזרנים, זהו קיבוץ זיקים שנמצא צפונית לרצועת עזה. מזה עשרות שנים שהקיבוץ באמצעות מפעל פולירון מתמחה בייצור מזרונים אורטופדיים ללא קפיצים. זאת הדרך בה מפעל פולירון קנה לו שם ובכורה בתחום המזרונים בכל הארץ.

מספר מילים על מזרוני פולירון זיקים

מזרוני פולירון ידועים באיכותם הגבוהה ובהקפדה על גימור מושלם. המזרנים של זיקים ייחודיים ברמתם הגבוהה בארץ והם נעשים תוך התאמה אורטופדית לגב שלנו. פולירון זיקים מקפידה על הטכנולוגיה הגבוהה בייצור המזרנים ועל כן מגיעים לתוצאות איכותיות ביותר בייצור, תוצאות אשר הלקוחות מרגישים מידי יום. פולירון זיקים מקפידה על קשת רחבה של מזרנים - משמע: לא רק מזרנים ללא קפיצים, בכדי שלקוחותיה ימצאו את המזרן המתאים להם ביותר. מזרנים איכותיים אלו ידועים ברמתם הגבוהה ולאורך השנים הקפידה החברה לפתח עוד ועוד מזרנים חדשניים תוך שימוש בטכנולוגיה מובילה בעולם בתחום ייצור המזרנים.

חשיבותם מזרוני פולירון לאיכות השינה שלנו 

פולירון זיקים הבינה ואף הפנימה הבנה זו לאורך השנים - כי הלקוח, שנתו ואיכות חייו היא במרכז העסק. מכיוון שהשינה כה מרכזית בחיינו, למעשה בלעדיה לא ניתן לקיים איכות חיים, חברת פולירון זיקים הבינה כי היא חייבת לתת ללקוחותיה את הטוב ביותר. מתוך אמונה בחשיבות השינה היא מפתחת מזרנים אורתופדיים מגוונים אשר יתאימו לרצון קוחותיה ויענו על דרישותיהם. בין סוגי המזרנים המפותחים במפעל החדש בא.ת דרומי באשקלון (כן, המפעל הישן בזיקים מזמן עבר למקום מרווח וגדול יותר) המיוצרים ניתן למצוא, מזרנים עם קפיצים ומזרנים אורתופדיים ללא קפיצים, מזרנים עם לטקס, מזרנים בשילוב ויסקו ועוד רבים וטובים. פולירון זיקים הקפידה ותקפיד בעתיד לייצר את המזרנים הטובים ביותר ללקוחותיה.

מזרוני פולירון - אז במה בעצם הם מתמחים?

בשנים הראשונות של החברה, התמחתה חברת פולירון בייצור מזרנים אורתופדיים ללא קפיצים. בשנת 1972, כאשר הוקם המפעל הראשון של החברה בקיבוץ זיקים, מזרוני הקפיצים שלטו בארץ, והמזרנים ללא הקפיצים היו עוף מוזר בתחום השינה. אבל, פולירון כמו פולירון,לא נכנעו, הם האמינו במוצר החדשני שלהם וידעו שהכניסה לשוק תהיה קצת קשה אבל כדאית, הם האמינו במוצר שלהם! בניגוד לחברות האחרות, פולירון העניקה למזרנים שלהם 15 שנות אחריות, וגם זה כשלעצמו היה חריג.

ומה קורה היום? כיום, אין מפעל מזרנים שלא מייצר מזרנים אורטופדיים ללא קפיצים אבל אנחנו תמיד נזכור מי היה הראשון...

 

לרכישת מזרוני פולירון, צרו קשר עוד היום ואחד מנציגנו ישמח לבחור יחד אתכם את המזרן המתאים ביותר לצרכיכם.  1800-467-454 - רק מזרנים!

צוות אתר רק מזרנים

https://mizran.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב