דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת נמלים בבית עם תינוק. 

מאת    [ 03/09/2016 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2314 פעמים ]

 הדברת נמלים בבית עם תינוק מהם כללי הזהירות

דבר ראשון כדאי וחשוב לברר עם  אותו מדביר נמלים באילו חומרי הדברה נגד הנמלים הוא משתמש. אסור  להשתמש בחומרי הדברה רעילים המבוססים על זרחן אורגני, אלא רק על חומרי הדברה ממשפחת הפרטרואידים.

טרם ביצוע פעולת הריסוס נגד הנמלים עלינו לאטום ולכסות את כל המשחקים והציוד של התינוק כמו עגלה, מיטות, כיסאות  אוכל ועוד. במידה ואפשר רצוי להרחיק את הציוד של התינוק מהאזורים שבהם מבצע המדביר את ההדברה. לאחר סיום ההדברה, כדאי לנגב את הציוד והמשחקים ליתר ביטחון.

 כאשר  אנו מבצעים הדברה נגד נמלים, חשוב להוציא את הילדים הקטנים ואת התינוקות מהבית לפרק זמן של שמונה שעות. לפני שהתינוק והילדים האחרים חוזרים אל הבית יש לאוורר את הבית לפחות למשך שעה.

 בדרך כלל לאחר ריסוס נגד נמלים לא מומלץ לשטוף את הבית במשך יומיים. כאשר יש בבית תינוק זוחל שאי אפשר למנוע ממנו את הזחילה או את השכיבה על הרצפה, חשוב לשטוף את הרצפה, אך להימנע משפשוף חזק של הרצפה ולהקפיד לא לשטוף את הפאנלים.

 אם המדביר מבצע הדברה נגד נמלים ועושה שימוש בטבליות או בפתיתים צבעוניים, חשוב להרחיק את הילדים הקטנים ממגע עם הטבליות הרעילות.

 הקפדתם על כל כללי הזהירות, אך התינוק בא במגע עם חומרי ההדברה? יש לשטוף מיד את האיבר עם הרבה מים, לפנות אל חברת ההדברה ולבקש מידע על החומר שבו השתמש המדביר. הקדימו רפואה למכה ומיד בסיום עבודת המדביר בקשו ממנו מידע בכתב על חומרי הדברה שבהם הוא השתמש. במקרה של סימנים מחשידים העלולים להעיד על הרעלה חמורה אצל התינוק, יש לפנות מיד לחדר מיון בבית החולים הקרוב לאזור המגורים שלכם.כמו בכל סוג של הדברה חשוב לבחור מדביר מקצועי העושה שימוש בחומרי הדברה המאושרים על ידי משרד הבריאות.

הדברת נמלים בג'ל שייכת למשפחת השימוש בפיתיונות. הג'ל משמש אותנו להדברה מורכב מתשעים וחמישה אחוז מזון המיועד למשוך את הנמלים כמו , סוכרים עמילן ופחמימות שונות, וחמישה אחוז מחומר רעיל. החומר הרעיל הפעיל הג'ל להדברת נמלים הוא חומצה בורית, זהו מינרל הפוגע בחרקים בצורה יעילה, אך אינו מסוכן לתינוקות או לבעלי החיים.הדברת נמלים בג'ל נחשבת להדברה שאינה מזיקה לסביבה, היא אינה מזהמת את מקורות המים, את האדמה ואת האוויר ואינה פוגעת בבני אדם או בבעלי חיים. חשוב לציין כי כיום ישנם חומרים כמו ג'ל נגד נמלים המיועדים אף להדברת נמלת האש אשר רעילותם אפסית ואין צורך ביציאה מהבית כלל.

 דוד לוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב