דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות בוטיק בישראל 

מאת    [ 01/09/2016 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 5835 פעמים ]

מעוניינים לצאת לחופשה בלתי נשכחת?- אלו המלונות המומלצים לחופשה מפנקת ברמה הגבוהה ביותר

 

אחרי תקופה ממושכת שהיו סגורים בתי המלון פתחו שעריהם לנופשים. אם אתם מחפשים מלון לחופשה המאופיינת בטיולי טבע או חופשה המאופיינת בחופי ים, בילויים, מועדונים ומסעדות...ואולי אתם מחפשים מלון לחופשה שלווה חלומית הכוללת אוכל עשיר ומשובח, טיפולי ספא לגוף ולנשמה וחווית אירוח מפנק ברמה בינלאומית.

בתי מלון רבים בצפון וכן בכל הארץ הודיעו כי הם פתוחים לאורחים לאחר תקופה ממושכת שהיו סגורים- לאחר משבר הקורונה שהכה בהם. כמו כן, רבים מהמלונות בצפון ממליצים לאלו המחפשים חופשה המאופיינת באותנטיות אמיתי ובגליל. מלונות אלו מציעים לנופשים חוויה איכותית של קולינריה, תרבות ופנאי. כל זאת במגוון חדרים וסוויטות יוקרתיות או במגוון צימרים ברמה גבוהה על מנת שתוכלו ליהנות מהאווירה. בנוסף למלונות אלו, ישנן מלונות בוטיק בצפון המציעות ארוחות קולינריות ובשפע הכוללת שפע של גבינות ומאלי גבינה גליליים. ארוחת בוקר גלילית אמיתית כוללת לצד הגבינות גם לחמים טריים ומיוחדים, אומלטים ומאכלי ביצים רכים וירקות טריים אורגניים הישר מהשדה. חופשה המאפשרת לכם ליהנות מאתרים שונים בצפון והכינרת וכן הנאה מחוויה אמיתית גם בטבע וגם באתרי המורשת ההיסטוריים של מדינתנו. לסיכום, מגוון מהמלונות בצפון המציעים לכם חופשה חלומית במגוון אתרים יפהפיים. כל מלון מאפשר לכם להפיק את המיטב מחופשה מרגיעה בצפון, וכן מגוון אפשרויות של מלונות הממוקמים במרחבים של שטחים פתוחים וירוקים, גבעות ונופים מרהיבים. כמו כן, ההמלצה המובילה היום היא לשלב בחופשה שלכם גם טיול עם אטרקציות וגם לינה באחד מהמלונות האיכותיים שבצפון. האטרקציה הנהדרת באזור המיוחד הזה של הצפון הוא טיול ג'יפים בגלל הנחלים הרבים והמרהיבים שבו עם מסלולי הטיול שווים. הכי כדאי לעשות טיול ג'יפים משום שזו חוויה נהדרת המתאימה גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים, וניתן להתאים את המסלול בהתאמה אישית.

בניגוד לדעה הרווחת על חופשה במרכז הארץ המאופיינת במוזיאונים, בילויים ואוכל- ישנם מלונות המציעים לכם ליהנות מחופשה עם כל סוגי הבילויים המאפיינים את הצפון או הדרום- גם מגוון בילויים מאתגרים של טיולים שונים בחיק הטבע. כמובן שהבולט במקומות הבילוי במרכז הוא חוף הים. ברבים מהמלונות בתל אביב תוכלו ליהנות משלל אפשרויות שונות של בילוי, כיף ופינוקים וכך החופשה המושלמת שרציתם תתממש. גם כאן ניתן לסכם, מלונות בתל אביב רבים לחופשה משפחתית ולמשפחות עם ילדים ועם שלל אטרקציות ומקומות בילוי ליליים או מלונות בוטיק ייחודיים המתאימים יותר לזוגות הרוצים ליהנות ממנוחה שקטה להירגעות. מלונות בוטיק הכוללים בריכה קומפקטית, ג'קוזי, פינות מעוצבות לישיבה וקריאה וכמובן הכול באווירה רומנטית ואינטימית וחוויה קולינרית הטובה ביותר שתגרום לכם לרצות לחזור אליהם שוב. חשוב לדעת כי התפוסה במלונות בתל אביב ירדה ולכן עיריית תל אביב- יפו יחד עם המלונות שבעיר יצאו בשלל הטבות ומבצעים לעידוד הישראלים לנפוש במגוון בתי מלון בתל אביב ובמחירים מוזלים.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב