דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה בכל בניין חדש שבונים יש היום חברת אחזקה? 

מאת    [ 25/08/2016 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 5575 פעמים ]

למה בכל בניין חדש שבונים יש היום חברת אחזקה?

חברת אחזקה גובה תשלום חודשי עבור שורה ארוכה של שירותי ניקיון ותחזוקה. החברה היא כיום חלק בלתי נפרד מכל בניין חדש ויש לכך הרבה סיבות. עם זאת, אי אפשר להתעלם מהיתרונות של החברה ותמיד ניתן להחליף אותה במידה והיא אינה מבצעת את עבודתה כהלכה

חברת אחזקה היא גוף פרטי שמעניק שירותי תחזוקה וניקיון עבור קהל יעד מגוון. שירותי החברה מיועדים לבעלי בתים ודירות בבניינים משותפים, לעסקים ובעלי משרדים וגם למוסדות ציבור, בתי חולים, בתי ספר, בתי מלון ועוד. השאלה המעניינת היא מה גרם לפופולאריות של חברות אחזקה ואיך נוצר מצב בו כמעט בכל בניין חדש שבונים יש חברה כזו. את התשובות ניתן למצוא במספר היבטים:

א. מיקור חוץ של שירותי ניקיון - רוב הדיירים במבנים משותפים כבר לא רוצים לבצע את הניקיון בעצמם. הם מעדיפים לשאת בתשלום חודשי קבוע ולהזמין שירות הניתן על ידי חברה חיצונית. חוץ מזה, בעזרת חברת אחזקה ניתן לשלב בין הניקיון הבסיסי לבין שירותים מיוחדים. החברה מבצעת ליטוש, פוליש והברקת מרצפות, היא זמינה לעבודות תחזוקה מיוחדות או תקופתיות והיא גם עוסקת בטיפול בנזקי שטפונות ושריפה.

ב. ציוד משוכלל ועובדים מנוסים - עוד סיבה שבגללה יש היום בכל בניין חברת אחזקה קשורה לציוד המשוכלל ולעובדים המנוסים. החברה מגיעה לבניין עם הציוד המתקדם ביותר בעולם, היא מסמיכה עובדים בתהליך הכשרה ארוך והיא מתחייבת לתוצאות. אפשר לראות באופן ברור את ההבדלים בין בניין שמתוחזק על ידי חברה מקצועית, לבין בניין שבו הדיירים הם אלו שעושים את רוב העבודה. מעבר לכך, בבנייני משרדים אין תחליף אלא להעסיק חברת אחזקה שתוכל להציע את השירות לקהל הלקוחות העסקיים.

ג. עלות משתלמת - הקבלן משכנע את דיירי הבניין להשתמש בחברת אחזקה בגלל העלות המשתלמת. מעבר לכך, יש לא מעט קבלני בניין שמבצעים את השירות בעצמם ובמסגרת חברת בת. העלות נמדדת לאורך זמן וכדאי לקבל הצעת מחיר מסודרת לפני שחותמים על חוזה מסוים מול החברה.

ד. התאמה לצרכי הבניין - השירות הניתן על ידי חברת אחזקה מתאים לאופי הבנייה של הבניינים המודרניים. כמעט בכל בניין יש מעלית, חדר מדרגות, מקלט ולובי בכניסה. מעטפת הבניין השתנתה בשנים האחרונות והיא מחייבת גם התאמה של שירותי אחזקה. כאן חברת האחזקה נכנסת לתמונה ויש לה את הרקע, הידע והכלים הנדרשים על מנת להתמודד עם האתגר.

המאמר נכתב על ידי קלין כל CleanCall חברת ניקיון בהרצליה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב