דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת שיער לגברים - מדוע חל גידול בביצוע השתלות כאלו בשנים האחרונות בחוץ לארץ 

מאת    [ 21/08/2016 ]

מילים במאמר: 796   [ נצפה 3126 פעמים ]

השתלות שיער לגברים - סיבות, סוגים, ומגמות

בשנים האחרונות חל גידול משמעותי בביקוש לביצוע השתלת שיער לגברים בחו"ל.

את חלק מהאנשים זה קצת מפתיע כי... בכל זאת... גברים... השתלת שיער...,הנושא יכול להעלות כמה סימני שאלה.

מצד שני, גברים מעודכנים יותר, כאלו שיש להם מודעות, או, למען האמת, גברים שרוצים להיראות יותר גבריים, מוכנים להשקיע סכומים מכובדים בשיפור המראה.

סוגי השתלות שיער לגברים:

השתלות שיער לגברים מתבצעות כיום באזורי הגוף הבאים:


    • השתלת שיער - בשיער הראש.
    • השתלת זקן.
    • השתלת גבות.

חשוב לציין שלמעשה מדובר ב"העברת שיער". כלומר ישנו "אזור תורם", למשל החלק האחורי של הראש, שממנו מעבירים ל"אזור הנתרם", למשל החלק הקדמי של הראש (במקרה של השתלת שיער).

השיטות לביצוע השתלות:


    • FUT - השיטה הישנה ביותר, עדיין נפוצה בארץ. בשיטה זו "קוצרים" רצועת שיער קיימת, וממנה לוקחים את הזקיקים. בשיטה זו נשארת צלקת די מכוערת בחלק האחורי של הראש וגם זקיקי שיער רבים שמועברים נפגמים בתהליך. זו השיטה הגרועה ביותר, ולמרבה הצער עדיין משתילים בשיטה זו במדינת ישראל, למרות שקיימות כבר מזמן שיטות טובות יותר.
    • FUE - השיטה הראשונה שהחליפה את ה FUT -   שיטת השתלה ללא צלקות. בשיטה זו למעשה מחט מוציאה את השערות "אחת אחת", ומשתילה אותן בחלק הנתרם. ההצלחות בשיטה זו הן טובות יותר מהצלחות של שיטת FUT, וגם רמת הכאב והסבל של המטופל/ת נמוכים יותר באופן משמעותי.בשיטה זו משתמשים בארץ בחלק מהמקומות, אולם בחו"ל משתמשים בה החל משנת 1999 לערך.
    • FUE-Edge - השיטה המתקדמת ביותר.פותחה במעבדות Rata בטורקיה, ב Rata בוצעו השתלות FUE עוד משנת 2002' ולאחר שנצברו שנות ניסיון רבות על ידי הצוות המקצועי הוותיק פותחה שיטת ה FUE-Edge שבה למעשה המחט בה מתבצעת השתלת השיער קטנה יותר ב 35%, מה שמאפשר להשתיל כמות גדולה יותר של זקיקים לכל ס"מ שטח אזור נתרם.

הסיבות העיקריות לגידול בהשתלות השיער על ידי גברים בשנים האחרונות:


    • רצון להיראות טוב יותר.
    • תחושת גבריות ושידור גבריות - במיוחד במקרה של השתלת זקן - שהפכה להיות טרנד פופולרי מאד, לגברים בעלי שיער זקן דליל ופחות מרשים. חלק מה"היפסטרים" מושכים חזק לכיוון הזה. 
    • אופנה - למרות שקרחת הייתה מקובלת למשך תקופה, בתקופה האחרונה יש חזרה לאופנת השיער.
    • רצון להשקיע בעצמם - בדיוק כמו נשים, גברים אוהבים להשקיע בעצמם וזה גורם להם להרגיש טוב והשתלת שיער היא בהחלט עונה על הקריטריון הזה.
    • "לחץ חברתי" - יותר ויותר גברים מבצעים השתלת שיער, וכאשר יש לך חבר או מכר שעשה השתלת שיער, זה יוצר הרבה פעמים לחץ חברתי מכיוון עמיתים לעבודה, בת זוג, מכרים, ולפעמים גם ילדים. 
    • האפשרות לבצע השתלות במחירים נוחים הרבה יותר ממה שהיה מקובל בארץ עד היום, בחו"ל, במחירים שלעיתים עומדים אפילו על 50% או פחות מהעלות שהוצעה.
    • טיפול בטראומות - כלומר טיפול בצלקות שנוצרו עקב פציעה או חבלה באזורים בולטים.
    • אלופציה ארטה - אנשים שלרוע המזל סובלים מנשירת שיער כזו, ואשר מצבם יציב במשך תקופה ארוכה, מנצלים את ההזדמנות לבצע תיקון אסתטי למצב השיער, הזקן או הגבות.

הסיבות לגידול בביצוע השתלות שיער בחו"ל (גברים ונשים)

 חלק משמעותי בגידול של מספר הגברים שמבצעים השתלות שיער מסוגים שונים מבצעת בחו"ל, הסיבות לכך הן הסיבו הבאות:


    • מקצועיות - מי שמעוניין בהשתלה בשיטת FUE-Edge יכול לבצע אותה רק בחו"ל.   
    • פרטיות - חלק מהאנשים מרגישים לא בנוח לבצע השתלת שיער בארץ. הסיכוי לפגוש את "מוטי" או את "דנה" מהצבא או מהמכולת במכון ההשתלות או איפה שהוא בתהליך, לא מתאים לרוב האנשים.
    • מחיר - למרות שבחלק מהמקומות בחו"ל, המחיר להשתלה שיער לגברים ולנשים דומה או נמוך רק במעט ביחס למחיר בארץ, בחלק מהמקומות בחו"ל שבהם מבצעים השתלת שיער איכותית, ניתן לבצע השתלות כאלו במחיר נמוך משמעותית מהמחירים שנהוגים בארץ.
    • חופשה!!! - חלק מהאנשים מנצלים את הזמן כדי לנפוש בחו"ל. בחלק מהמקומות ניתן להאריך את החופשה במחיר סמלי ביומיים, שלושה או שבוע, וחלק מהאנשים מביאים בני משפחה, בני זוג ואף חברים כדי ללוות אותם בהשתלה.
    • אחריות - בחלק מהמקומות בחו"ל מקבלים אחריות מורחבת (מהסוג של "קבל את הכסף בחזרה אם שיערך לא צמח" או "נבצע השתלות חוזרות כמה שצריך עד לקבלת התוצאה המקסימלית").
    • חו"ל קרוב - חלק מהמקומות שבהם מבצעים השתלת שיער נמצאים במרחק של שעת טיסה אחת מישראל! עבור רוב האנשים מדובר בנסיעה פשוטה קלה נעימה ומהירה, שאינה דורשת מאמץ ושנתפסת כחווייה כיפית.

לסיכום

השתלת שיער לגברים (בין אם מדובר בהשתלת שיער ראש, השתלת זקן או השתלת גבות) אינה "סיפור" זול - בדיוק כמו בטיפולי אסתטיקה של נשים (שבדרך כלל עולים הרבה יותר :)).

ישנם גברים רבים שעל אף העלות חשוב להם לבצע השתלת שיער, ומספרם של גברים אלו הולך ועולה בשנים האחרונות, כחלק מהתופעות האופנתיות וכחלק מהטיפוח וההשקעה האישית שמקובלת היום. 

ביצוע השתלת שיער לגברים בחו"ל, טומנת בחובה מספר רב של יתרונות ולכן חלק גדול מאד מהגברים שבוחרים לבצע השתלת שיער, בוחר לבצע אותה בחו"ל. עבור חלקם מדובר באפשרות להגשים חלום של שנים, בעיקר בגלל שבחלק מהמקומות העלות נוחה יותר משמעותית. מה שחלק מהאנשים מכנים "שפויה" יותר.

 



FULLHEAD היא היחידה שמבצעת השתלת שיער לגברים ונשים בשיטת FUE-EDGE שמאפשרת  35% יותר זקיקים מ FUE רגילה בממוצע, במודל תמחירי הכי הוגן ובאחריות מלאה. לפרטים   1700-555-716




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב