דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג בוטיק לעסקים - קייטרינג בירושלים 

מאת    [ 18/08/2016 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 4076 פעמים ]

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשמוע יותר ויותר את הביטוי, קייטרינג בוטיק, מונח זה קיים גם בתחום העסקי וגם בתחום הפרטי, אנחנו יכולים לראות חברות קייטרינג בירושלים ובערים אחרות בישראל אשר מגדירות את עצמן כחברות בוטיק.

מה זה בעצם אומר קייטרינג בוטיק לעסקים או למגזר הפרטי ומה מבדיל בין חברת בוטיק לחברה רגילה? יש שיטענו שמדובר רק בשינוי השם ואחרים יטענו שמדובר רק בעניין של עלויות שהחברה גובה, אך לא כך הדבר. חברות בוטיק הן שונות באופן ההתנהלות שלהן ובתפריט שהן מציעות לאורחים של האירוע מחברות קייטרינג אחרות כולל חברות שמוגדרות כקייטרינג שף.

לפני שנתחיל בהסבר, חשוב לומר, חברות קייטרינג בוטיק, הן בדרך כלל קייטרינג שף, כלומר הן מתבססות על השם שלו, הוא האיש שעומד בפרונט, הוא שותף לא רק בגיבוש התפריט אלא הוא גם משתתף פעיל בכל אירוע. אך יש עוד שורה של הבדלים בין חברות קייטרינג בירושלים או תל אביב, שהן חברות בוטיק לבין חבורת קייטרינג רגילות.

 

מה מבדיל קייטרינג בוטיק לעסקים מחברות קייטרינג אחרות

הרעיון של קייטרינג בוטיק הוא שמדובר בחברה שמציעה את שירותיה לאירועים מצומצמים וקטנים באופן יחסי. אנחנו לא נמצא קייטרינג בוטיק שמשרת אירוע עם מאות אורחים, לעומת זאת כן נמצא את החברות פעילות בשירותי קייטרינג לאירועים עסקיים כגון, אירועי השקה קטנים, ארוחות עסקיות מצומצמות, ארוחות חגיגיות וקטנות לחברים או בני משפחה.

המוטו של אירוע שאחראית עליו חברת קייטרינג בוטיק הוא, אנחנו עובדים בשביל קהל מצומצם, קטן, ומציעים לו תפריט שהוא לא ימצא בשום מקום. כאן טמון ההבדל השני בין חברות קייטרינג לחברות קייטרינג בוטיק לעסקים או למגזר הפרטי, התפריט שחברות אלו מציעות הוא שונה במהותו, הוא הרבה יותר מצומצם, אך הוא איכותי יותר, עשוי מאכלים שלא ניתן למצוא בשום תפריט אחר, החומרים מהם עשוי האוכל הם מהטובים ביותר שיש, המנות מקוריות וכמובן טריות, ולרוב השף יכין את הארוחה אל מול עיניי האורחים, כך שהם ידעו בדיוק מה נעשה.

קייטרינג בוטיק הוא שדרוג של סוגי קייטרינג אחרים וניסיון לאפיין ולייחד בצורה שונה את צורות הקייטרינג המוכרות. כך יוצרים הפרדה בין קייטרינג רגיל למיוחד. אנחנו יכולים למצוא חברות קייטרינג בירושלים ובכל עיר אחרת, שמוגדרות כקייטרינג בוטיק מתוך כוונה להציע ללקוחות דבר שונה ולמשוך את העין שלהם.

לקוח שמעוניין בקייטרינג בוטיק, צריך לשים לב שאכן מדובר בחברה בעלת מאפיינים שונים וייחודים, ושיש לחברה תפריט עם מנות מיוחדות, כאלה שהוא יכול למצוא רק במסעדות גורמה אם בכלל, צוות החברה צריך להיות מצומצם והיא צריכה לערוך אך ורק אירועים בעלי מאפיינים מיוחדים. רק אז אפשר להיות בטוחים שאכן מדובר בקייטרינג בוטיק ולא בעוד חברת קייטרינג מהשורה. 

ליאב קייטרינג - קייטרינג בירושלים ו3 גני אירועים במרכז ובי-ם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב