דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות 

מאת    [ 16/08/2016 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 3170 פעמים ]

אופניים חשמליות

אם אתה מתלבט אם לקנות אופניים חשמליים אנחנו כאן בשביל לתת לך את הבעד ונגד של הנושא וליידע אותך בחוקים חדשים שיצאו ותקנות.

 

אחת הסיבות שאנשים רוכשים אופניים חשמליים היינה בגלל חיסכון בזמן, לא סתם אומרים ש"זמן זה כסף" ברכישת אופניים חשמליות אנחנו בעצם חוסכים לעצמנו את זמן הפקקים,  בשעות הלחץ נסיעה של כ 5 דקות עלולה להימשך עד כחצי שעה, כל שינוי במערך התנועה מגדיל את זמן הנסיעה ברכב, באופניים חשמליים הנסיעה תתקצר משמעותית ותחסוך לך הרבה זמן.

 

בנוסף תתאר לעצמך את סוף מצוקת החניה, להגיע בבוקר לעבודה או לאחר יום עבודה ארוך זה מטרד,  אופניים חשמליים פותרים לך את בעיית חיפוש החניה, במיוחד אופניים מתקפלות הן עולות איתך במעלית בנוחות ולא תופסות הרבה מקום במקום מגורייך.

 

סיבה נוספת היא כמובן החיסכון האדיר בכסף, חסכון בעלויות אחזקה של רכב הן אדירות במיוחד למי שנמצא מרחק של 3-15 ק"מ ממקום העבודה שלו, כאשר רוכשים אופניים חשמליות העלות שלהן היא לא גבוה, האחזקה שלהן היא נמוכה והבלאי שלהם גם לא מוריד את הערך שלהם באופן משמעותי לאחר תקופת שימוש.

 

יתרון נוסף שיש לאופניים הוא השמירה על הכושר ההרגל של שימוש באופניים בעצם מאפשר לנו לא להתעצל ולצאת לרכב על האופניים כאשר אנחנו רוצים להגיע למקום קרוב אך שהוא איננו במרחק הליכה או במרחק נסיעה של נסיעה ארוכה, סקר שנעשה באנגליה מראה כי שליש מבעלי האופניים החשמליים משתמשים בהם כפעם אחת ביום והשאר אחת לשבוע לעומת בעלי אופניים רגילות שכ- 46% מהם השתמשו הן בין פעם לפעמיים בשבוע, אופניים חשמליות מעודדות צריכה ירוקה וירידה בשימוש במכוניות לנסיעות קצרות.

 

ברכיבה על אופניים חשמליות ניתן ללמד את מי שאיננו בקיא בחוקי התנועה לפני שבאפשרותו לגשת לקבלת רשיון נהיגה את חוקי התנועה והתנהגות נאותה בכביש, לדוגמא נערים ונערות צעירים המבקשים להגיע ליעד לא רחוק מביתם ואין באזורם תחבורה ציבורית קרובה.

 

בישראל ישנה ההגבלה על גיל הרוכב שהוא חייב להיות בן 16 ומעלה, עליו לחבוש קסדה בכל זמן הנסיעה. מי שהוא מעל גיל 18 עליו לחבוש קסדה בדרכים שאינם עירוניות וברכישה אתגרית.  החוק גם מחייב ציות לחוקי התנועה באשר לאזור בו הרוכב נוסע, בנוסף על הרוכב להתקין פנס בקדמת האופניים וגם באחוריהם.

 

babushka




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב