דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך למצוא מנעולן אמין בנתניה 

מאת    [ 02/08/2016 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2043 פעמים ]

צריכים להיכנס ואין לכם מפתח? המנעול תקוע? אכן לא נעים, אך גם לא נורא. אז לפני שאתן עושים משהו נואש כמו לטפס על חלון או לנסות את כישורי הפריצה שלכם, עדיף שתתקשרו למנעולן מוסמך בנתניה.

מנעולנים יש הרבה, חלקם טובים ואחרים טובים פחות, אבל המנעולן הכי טוב זה מנעולן שאתם סומכים עליו ב 100 אחוזים. בנוסף לכך, עדיף מאד שהמנעולן שלכם יגיע מהסביבה ויהיה זמין, אחרת תישארו תקועים להרבה זמן בזמן שהמנעולן שלכם יפלס את דרכו בפקקים.

שמי יוסי ואני מנעולן בנתניה והסביבה. אני מספק שירות גם בחדרה, אבן יהודה, תל מונד וכל הישובים באזור. מזה שנים רבות שאני מתקן מנגנוני נעילה, מחליף צילינדרים ופורץ עבור לקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדות שונים וזאת לשביעות רצונם של אלה הנותנים בי את אמונם. הסוד המקצועי שלי טמון בשלושה דברים:

זמינות 24/7 – בדרך כלל מנעולים ודלתות נתקעים באופן מפתיע. כשנוצרת בעיה בדרך כלל יש צורך בפתרון מהיר. אני מספק שירותי מנעולנות סביב השעון וזה כולל גם חגים. גם אם נתקעתם באמצע הלילה ואתם מחפשים בדחיפות פורץ דלתות מקצועי בנתניה, יש לכם פתרון מידי.

מקצועיות ללא פשרות – מנעולן טוב, לא משאיר אחריו בלגן ונזקים. אני פורץ דלתות ממגוון סוגים ומותגים וזאת מבלי לגרום לנזק מיותר לדלת, משקוף וחלקים מהמנגנון שאפשר להציל. אם אבדתם את המפתח, זה לא אסון, בדרך כלל החלפת צילינדר תפתור את הבעיה.

מחיר מהוגן – שירות הולם כולל גם עלות שווה לכל נפש שמשקפת את המאמץ וכן מחירי שוק. כנתקלים בהצעות מחיר נמוכות מאד כדאי להיות חשדנים, נכון הדבר גם לגבי מחירים מופקעים. מדיניות המחירים שלי שקופה ומכוונת לסיפוק תמורה מקסימלית עבור השירות שאתם מקבלים.


מנעולן רכב אמין שלא משאיר שום נזק!

להיתקע מחוץ לרכב שלכם זה לא ממש נחמד? בייחוד כשאתם בלחץ, שיש עומס וצפיפות מכל עבר ואתם עומדים נבוכים וחסרי אונים מול המכונית שלכם ולא יודעים איך לפרוץ את הרכב. הדבר האחרון שבא לכם עכשיו הוא להתחיל לחפש מישהו שיגיש לכם עזרה, בייחוד אם אינכם מכירים מנעולן רכב ספציפי, ליוסי המנעולן מגוון כלים מקצועיים לפריצת מכונית חדשות מכל דגם!


    • פריצת כספות – אני מתמחה בפיצוח כספות של בריח סדן, Stuv, קאבה, P.H, יהל, Elzeit, Juwel, Mauer, SQ ועוד


    • מנעולים – לכל אחד מנעול הכספת או הדלת עלול להתקלקל, וחשוב שזה לא יעלה יותר מידי. אני מבצע החלפת מפתח לכספות ודלתות, ללא צורך בהחלפת המנגנון באופן מלא, דבר אשר עלול לעלות לא מעט.


    • החלפת צילינדרים בדלתות – לאחר מספר שנים מנעול הדלת מתיישן ועובד באופן פחות "חלק". פנו אליי להחלפת צילינדרים לפעולת מנעול חלקה בדלתות של מולטילוק, רב-בריח, MT5 ועוד. 

יוסי המנעולן
אני נושא עמי תעודת מנעולן המעידה שעברתי את כל ההכשרות הנדרשות, ואישור משטרתי המעיד על רקורד נקי. אני פורץ דלתות עם מנגנונים של רב בריח, מולטילוק, MT5 ומותגים נוספים. השאירו פרטים או התקשרו לנייד 058-6215654 בכל עת ואשמח לעזור לכם עם דלת או מנעול תקוע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב