דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קעקועים ככלי לביטוי עצמי במאה-21 

מאת    [ 31/07/2016 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 3318 פעמים ]

אנו בטוחים כי גם אם אתם לא ימאים, אסירים או בעלי עבר פלילי, עברה במוחכם המחשבה הלא-כל-כך-פרועה לעשות קעקוע. כיום, ועם ההתפרצות העצומה של תחום זה, כמעט כולם מעטרים את גופם בעזרת צבעים. נראה כי קעקועים הינה הדרך הנבחרת על ידי רבים להביא את עצמם לידי ביטוי. אנשים משקיעים מחשבה רבה עמוקה, כזאת אשר אורכת פרק זמן ממושך, עת הבחירה בסקיצה הסופית שעתידה להתגבש לכדי קעקוע פרמננטי.

בעוד בשנים עברו, אנשים בחרו לעשות קעקועים מתוך ספר בחירה, ספר סקיצה, כיום ניתן למצוא מנעד גדול ומעניין ביותר של יצירתיות. כיום ניתן לראות אנשים מעוטרים במגוון עצום של טכניקות ייחודיות ובהן ניו סקול, דוט וורק, צבעי מים, ביו מכאני, וכמובן עיצובים אישיים וחסרי שם פרי דמיונו הפורה של האדם. על מנת להגיע לידי ההחלה המושכלת ביותר, לידי הסקיצה עימה תהיו שלמים באופן מלא, חשוב ביותר לבצע סקר מומחים מקיף, לבחון מספר מכוני קעקועים, וזאת על מנת לבצע את הבחירה באופן הטוב ביותר. השכילו להתייעץ עם אנשים עליהם אתם סומכים, אלא אשר עשו קעקוע במקום לגביו אתם מתלבטים.

מיותר לציין כי גם ואין לכם רעיון מגובש באופן מלא לקעקוע הבא שלכם, אל חשש. זוהי בדיוק התמחותו של האמן; לשבת עמכם יחד ולנסות לתרגם את המחשבות והרצונות שלכם לידי קעקוע החלומות. חשוב ביותר שתקפידו לפרוט בפני המקעקע את כל שעל ליבכם, על מנת שיוכל לבנות עבורכם את הסקיצה על פי רצונכם המדויק. פורטל הקעקועים אינקמי הוקם בדיוק לשם מטרה זו, להוות צינור מקשר בינכם, החולמים לעשות קעקוע (ומלווים בחוסר ידע בנושא) ובין המקעקעים, בעלי המכונים. בפורטל אנו מזמינים אתכם למצוא רעיון השראה לקעקוע הבא שלכם, ובקלות רבה תוך כדי שימוש במגוון כלים ופילטרים נוחים לשימוש.

על היצע מכוני הקעקועים הרב שמצוי בארץ, הקפידו לבצע אשת שיעורי הבית הנדרשים טרם בחירתכם הסופית. זכרו כי מדובר בהליך אשר באם אינו מתבצע תחת התנאים הקפדניים והסטריליים ביותר, עלול להיות מלווה בסיכון משמעותי ביותר. זכרו לא לבחור במקעקע מומלץ אך ורק על פי העלות שבצד עבודתו, אלא לקחת בחשבון מספר גורמים רלוונטים ובהם סטריליות, איכות עבודה, חיבור אישי עם האמן וכמובן להישמע לחוות דעת לצד המלצות מפי לקוחות עבר. בנוסף לכך, חשוב ביותר לשים דגש על פרק ההחלמה שלאחר סיום הקעקוע, וזאת בבחינת חשיבות השמירה עליו מפני שמש, בעיקר במהלך השבועות והחודשים הראשונים לעשייתו.

 

הכותב הוא הבעלים של פורטל הקעקועים והפירסינג הגדול והמוביל בישראל - אינקמי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב