דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אדריכלות ועיצוב פנים 

מאת    [ 26/07/2016 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2888 פעמים ]

מקצוע האדריכלות היה מאז ומעולם מקצוע אשר בבסיסו רוקם הוא את אשר ייראה בשטח. האדריכל הוא זה אשר מביא את הדברים מקיומם על הדף להיותם באופן מוחשי. כאשר מדברים על עיצוב פנים ושילובו עם תכנון אדריכלי, נוכל לומר כי עצם היותו של האדריכל הנדסאי המשלב יצירה ו"בריאה" יש מאין, הרי שהדינמיקה בין השניים מתהדקת. עיצוב מבנים מפנים הבית חייב להתבצע בהתאם לגבולות ולמורכבות אותה תווה האדריכל אך יחד עם זאת יש לה את אורח הרוח משלה ואת הכלים להפוך כל חדר וכל חלל למשהו יוצא דופן ומעוצב בצורה ייחודית מאוד.

האם אדריכלות ועיצוב פנים תמיד משתלבים זה בזה ?

כאשר אנו מגיעים לבית כלשהו אשר לא ביקרנו בו מעולם, נחווה מהר מאוד תחושות של אהדה או להיפך, כל הנוגע לתצורה אותה נראה, לעיצוב של החדרים וכו'... הציון אותו ניתן יהיה כאמור שילוב של פעולות האדריכל אשר מעצבי הפנים יצקו לתוכם את רעיונותיהם ומימשו אותם בפועל. מכיוון שכך וודאי כי נראה שילוב של אדריכלות ועיצוב פנים אשר יהוו את החדרים השונים בבית בתצורתם הסופית.

חשוב להבין כי כיום נוכל עוד טרם התחילה העבודה בפרויקט, לומר למשרד האדריכלים עמו נעבוד מה אנו מצפים לראות, כיצד היינו רוצים לחוות את חיינו בבית, מה חשוב לנו ועל מה ניתן או לא ניתן להתפשר. בשלב זה חשוב לשקף באופן מלא את רצוננו. לאחר שנבין וגם אנשי המקצוע יבינו מה המטרות העומדות לנגד עיניהם, יחלו האדריכלים בתכנון המבנה. בתום תקופת הבנייה הראשונית ובמקביל אליה, נתחיל בפעולות עיצוב הפנים של הבית.

יש לציין כי הפעולות הנעשות הן מצד האדריכל והן מצד מעצבי הפנים יכולות  להתקיים בכמה נקודות ביחד ולהשיק בזמנים שונים. אנו כלקוחות וכבעלי הבית יכולים כל העת לתת את הדגשים המיוחדים שלנו ולראות האם הכל עומד בציפיות. חשוב כי ניתן במה לאנשי המקצוע בכל זמן שכן גם אם נחשוב שאנחנו צודקים בהערות ובבקשות שלנו הי שאין כמו אנשים מקצועיים עתירי ניסיון אשר ידעו להעריך את המצב כל הזמן.

לסיכומו של דבר מכיוון שכל פרויקט נדל"ן מורכב ברמה שלו, הרי שלא נוכל להישען רק על האדריכלים וכמובן שלא רק על מעצבי הפנים. שילוב של שניהם, משרדי אדריכלות ועיצוב פנים, יהיה זה אשר ייתן את הטון ויוביל בסופו של תהליך למבנה מושלם כזה אותו תמיד רצינו ועליו חלמנו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב