דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרי אינטרנט 

מאת    [ 25/07/2016 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 4230 פעמים ]

בניית אתרי אינטרנט

בניית אתר אינטרנט לעסק הוא חשוב , אבל יחד עם זאת צריך גם לדעת לעשות זאת בצורה מושכלת , נבונה וחכמה.
זה נכון שחשובה ניראות של עסק , במיוחד ומדובר בעסק שהוא מוכר מוצרים ואפילו שירותים ללקוח , אבל כמו שלא כולם אותו דבר באופי בדיבור ובלבוש בדיוק אותו דבר נכון לגבי בניית אתר, לא כולם צריכים אתר גדול, יקר או מעוצב ברמה בינלאומית (במיוחד שמדובר בעסק שהוא בתחילת דרכו ורוב השירות שלו נמצא כאן בארץ) , יכול להיות שמספיק אתר איכותי עם כל המשתמע מכך אבל שיעשה את העבודה בצורה נכונה- והכי חשוב שיביא לידים לבעל העסק.

 איך בונים אתר בצורה חכמה?

כדי להבין קצת מה זה אומר אתר אינטרנט קודם כל צריך לדעת מה אותו בעל עסק רוצה להשיג האם זה חשיפה , האם הוא רוצה שלקוחות ירכשו מתוך האתר ? האם הוא רוצה לספק מידע מסוים ללקוחות אם זה שירות שהוא מציע וכן הלאה.
לאחר שהמטרה הובנה ע"י מקדם האתרים כעת צריך למצוא את הדרך שתשיג אותה וכיצד עושים זאת? ראשית בניית אתר אינטרנט לא מסתכמים בכך שהאתר קיים הכל טוב ויפה ואפשר ללכת ולהגיד יפה שלום- להיפך אחרי שהאתר הוקם והגרפיקה יפה ויש אתר מעוצב והכל נראה נפלא כעת יש צורך לשווק את האתר ולקדם אותו כדי שאנשים ולקוחות יוכלו לדעת שיש מוצר/ שירות כזה . וגם פה יש מגוון רחב של שיטות קידום שיכולות לסייע ולקדם את האתר ושוב להביא לקוחות ואנשים פוטנציאלים שיממשו את המטרה.

 שיטות קידום רבות הן – כמה מהן על קצה המזלג

 קיימות בתחום קידום אתרים שיטות רבות שיכולות לספק תוצאות שבסופו של דבר מביאות לקוחות. מדוע יש כל כך הרבה שיטות? הרי בסופו של דבר מדובר בקידום אתר לא? ובכן בדיוק בגלל הסיבה שיש המון בתי עסק בין אם גדולים, קטנים או בינוניים לא לכולם תתאים שיטת קידום כזו או אחרת ולכן במהלך השנים פותחו שיטות קידום רבות על מנת שיוכלו לגעת בקשת רחבה של בתי עסק שונים.

 קידום אורגני- אחת השיטות הנפוצות ביותר בקידום אתרים הוא קידום אורגני , שיטת קידום זו מתאימה לעסקים שכבר גיבשו לעצמם מודל עסקי , שיודעים מי קהל היעד שלהם, שיש להם מיתוג ובסך הכל יש להם קו לקוחות קבוע אבל כמובן רוצים לפנות ללקוחות פוטנציאלים חדשים. שיטת קידום זו מצריכה תשלום קבוע לחברת קידום אתרים שבסופו של דבר מציבה את בעל העסק במיקומים הראשונים במנועי החיפוש. יש לציין כי שיטת קידום היא אורגנית כלומר טבעית ולוקחת זמן קידום – כך שמי שיש לו עסק חדש שרוצה לקבל חשיפה בבת אחת לא בטוח שהשיטה הזו יכולה להתאים לו אבל השיטה הבאה כן יכולה.

 קידום ממומן- שיטה נוספת לקידום אתרים היא בעזרת קידום ממומן המאפשר חשיפה גדולה ומשמעותית בזמן קצר, קידום שכזה הוא מיידי ואין צורך לחכות עד שהוא יעלה . קידום ממומן מאפשר אופציות בחירת פרסום האתר כלומר ניתן לקבוע זמנים מסוימים בהם האתר של בית העסק, או פרסום מודעה כל שהיא יוכל לעלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב