דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיורים לאמבטיה 

מאת    [ 20/07/2016 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2019 פעמים ]

בעת שאנו באים לשפץ את הבית, ואת חדר האמבטיה בפרט, אנו צריכים לבחור מגוון של אביזרים לחלל, כמו ארונות אמבטיה, מקלחון, אסלה וכמובן- כיור. אם בעבר, כיורים לאמבטיה, היו מעוצבים באופן שגרתי, ודיי פונקציונאליים בהתאם לצרכים, היום, כיורים לאמבטיה הופכים להיות לא פחות מאשר מיצגי אומנות, המשדרים אווירה מסוימת, טון ואמירה.

כיורים לאמבטיה

אם כן, נוכל למצוא היום מגוון גדול ורחב של כיורים לאמבטיה שנועדו לשמש חדרי אמבטיה מעוצבים. הכיורים מגיעים במגוון רחב של תצורות, סגנונות, צבעים וחומרים, ובעת שאנו באים לבחור ולהחליט, אנו עלולים להתבלבל ולמצוא את עצמנו בתסבוכת. אז כדי לעשות סדר בבלגן, החלטנו לאגד עבורכם את רשימת הדברים שהכי חשוב לדעת, רגע לפני שאתם מעמיסים כיור לאמבטיה.

אז איך נבחר כיור אמבטיה?

ראשית כול, חשוב לדעת כי כיורים לאמבטיה מתחלקים לכמה סוגים עיקריים.


    • כיור שקוע- כיור אמבטיה זה, הכי נפוץ היום למעשה, ומותקן כמעט בכל בית בישראל. הוא מותקן בגובה של השיש, ובכך גורפים את המים ישר לכיור.
    • כיור אקרילי- הכיורים האקרילים נכנסו אט אט לשימוש בארץ והפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולאריים. כיורים אלה ארוכים משמעותית מהכיורים השקועים, כאשר חלקו שקוע בשיש וחלקו בולט החוצה. עיצוב ייחודי זה, ידרוש התקנה מיוחדת, אם כי הוא מהווה כיור מעוצב לחדר האמבטיה, התחזוקה שלו קלה ולא מורכבת, והוא מיועד בעיקר לאנשים שרוצים כיור אמבטיה בקווים עדינים וישרים.
    • כיור מונח- כיור זה מונח על משטח השיש. ההנחה על המשטח תיצור מראה ייחודי ונקי.
    • כיור Free Standing- זהו כיור אמבטיה מיוחד במינו. הוא עומד מהרצפה ולא מחובר לקיר או לארון. השימושים העיקריים בכיור זה נפוצים בחדרי אורחים, בבתי מלון ובצימרים שונים. הסיבה לכך היא כיוון שמדובר בכיורים אשר המטרה שלהם היא יותר לענות על המראה המעוצב של חדר האמבטיה ופחות להיות פונקציונאלי. כיור אמבטיה זה  מגיע במגוון רחב של צורות, גדלים ומרקמים.

שאלות נוספות שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו...

יש מספר שאלות נוספות שחשוב שנשאל את עצמנו, לפני שאנו רוכשים כיורים לאמבטיה. שאלות אלו יתייחסו לגודל הכיור בהתאם לגודל חדר האמבטיה ולגודל השיש, איזה עיצוב ואיזו אווירה אנו מעוניינים לשדר למי שנכנס לחדר זה האם עיצוב בקווים מודרניים יותר מדבר אלינו? או שמא דווקא העיצוב הפשוט, בגווני לבן נקים יותר מדבר אלינו.

ומה עם חומרי הגלם...?

סוגיה חשובה אליה גם צריך לשים לב, היא מאלו חומרים עשויים הכיורים. האם מדובר האמייל, נירוסטה, חרס, פורצלן או אבן קיסר? לכל סוג יש את העיצוב המיוחד שלו ואת מאפייניו השונים. בנוסף, חומר גלם אחד יהיה יותר עדיף לשימוש חדרי אמבטיה מעוצבים בבית, חלקם יהיו מיועדים עבור מטבחים, מסעדות או בתי קפה.

בעת שאנו באים לשפץ חדרי אמבטיה מעוצבים, ורגע לפני בחירת כיור אמבטיה, חשוב במיוחד לשים לדברים אלו, שכן בחירתם משפיעה עלינו לאורך שנים רבות. עשו את הבחירה הטובה בעינכם, היו מקוריים. העיזו, הקשיבו ללב שלכם ותצרו את חדר האמבטיה היפה ביותר עבורכם! 

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת "מודה ארונות אמבטיה". 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב