דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איטום גגות על ידי יריעות ביטומניות 

מאת    [ 17/07/2016 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1490 פעמים ]

יש שיטות שונות לאיטום של גג, והשיטות המודרניות נראות מתוחכמות מאוד ומתקדמות משום שהן משלבות טכניקות שונות. איטום של הגגות חיוני לכל גג משום שמדובר בכמה תפקידים שהוא ממלא. יש לגג תפקיד של מסגור הגג והגנה על המבנה שתחתיו, ולכן עליו להיות כזה שיהיה יציב ועמיד ולא יניח למים ולחומרים נוספים לחדור ולערער את הקירות ואת התשתיות. וזה בנוסף לעובדה שגג חייב להיות מבודד חום וקור מעולה, אוטם מפני רעשים שונים, מונע מחום וקור להתפזר מפני הבית החוצה משום שאז האנרגיה שמשקיעים בהסקה ובמיזוג עולה המון כסף. הגג חייב להישאר גם נקי ויציב ולא להתפורר על הראש של האנשים ובגלל מבנהו חייבים להניח אותו פעם אחת מבלי שתהיה אפשרות לתקן.

חשיבות איטום גגות

יציקת גג חייבת להיות טובה ומקצועית. בשל כך כל פגם בגג וכל איטום גרוע שלו עלולים להיות בעייתיים לשנים רבות ולהרוס את המבנה. זה חשוב במיוחד כאשר מדובר בבניין משותף שהנזקים בו מגיעים לכמה דירות כמו גם לרכוש המשותף. גג חייב להיות גם אטון ויציב כדי שאפשר יהיה להציב עליו מתקנים שונים כמו דודי שמש וקולטים שונים, או אפילו קולטים ליחידת ייצור אנרגיה סולארית. איטום גגות יכול להיעשות מכמה חומרים ושיטות, והם אלה שקובעים את המחיר. המחיר נקבע לפי מטר מרובע וככל שהחומרים איכותיים יותר והעבודה יותר מורכבת כך המחיר עולה. במקרה של איטוםהמחירים בהחלט קובעים את האיכות.

יריעות ביטומניות לאיטום

אחת השיטות שבהן משתמשים כדי לאטום גג היא על ידי הנחת יריעות ביטומניות. היריעות חזקות מאוד והן חומר הגלם שבעזרתו אוטמים כל מה שיש במבנה, כולל רצפה וקירות. הרי בית חייב להיות מבודד ואטום מכל צדדיו משום שנזקי מזג אוויר ומים יכולים להגיע מכל הכיוונים, שלא לדבר על בידוד נגד רעש. היריעות מומלצות היום כשיטה מקובלת ונוחה לאיטום ובידוד, בעיקר משום שהיא מתאימה לגגות שעליהם צריך ללכת הרבה בדרך כלל. את היריעות מניחים בשתי שכבות כדי להבטיח שהבידוד והאיטום יהיו חזקים מאוד ולשמור על בטיחות. את ההדבקה עושים בעזרת חימום היריעה עד שהיא נדבקת ולאחר מכן משטחים אותה ומיישרים היטב כדי למנוע כל פרצה שתאפשר חלחול נוזלים.

כיצד לבחור קבלן איטום?

מכיוון שמדובר בעבודה בגובה, הקבלן חייב להיות מוסמך לעשות את העבודה, הוא והעובדים שלו. הם חייבים להציג תעודות הכשרה ואישורי הסמכה, וההכרח הוא גם שיהיה לו ביטוח מתאים לעבודה כזאת. זה חיוני לצורך הנזקים שעלולים להיגרם לרכוש אבל בעיקר לשם הבטחת פיצויים למקרה של תאונת עבודה. בקשו הצעת מחיר לעבודת איטום גגות שתכלול בתוכה אחריות. ככל שהאחריות גדולה יותר כך העבודה עמידה לזמן רב ולא תצטרכו לחזור עליה שוב בתוך זמן קצר.

בובי איטום גגות -שירותי איטום וזיפות בפריסה ארצית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב