דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתיחת סתימות ביוב 

מאת    [ 29/06/2016 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 2190 פעמים ]

יש לנו נטייה להתעצבן ולהיות מתוסכלים, כאשר אנו רואים בביתנו, כיור סתום או אסלה שלא ניתן לעשות בה שימוש בגלל סתימה. המראות והריחות, הם אינם נעימים בלשון המעטה ולכן פתיחת סתימות ביוב, הינו השירות הנכון ביותר לביצוע. אינסטלטורים רבים, עסוקים עם פעולה זו. בהרבה מקרים, סתימה קטנה, עשויה העיד על בעיה גדולה שנוצרה במערכת הביוב של בניין מגורים, אשר עדיין לא נגיעה לדירה שלכם וכל זה הוא עניין של זמן.

ישנן סיבות שבגינן נוצרות סתימות ולכן לפעמים יהיה צורך במשאית ביובית לשאיבות ביוב, גם הדרכים לפתוח סתימות הן רבות, חלק תלוי במכשור של השרברב, הידע ובניסיון בפתירת בעיות אלה. יש כאלה שמנסים בכוחות עצמם לפתוח את הסתימה בכוחות עצמם, ע"י מכשירים ביתיים מוכרים, כגון הפומפה, קפיץ ספירלי וחומרים כימיים חזקים לפתיחת הסתימה בכיור, במקלחת או באמבטיה. בעת העבודה עם פותח סתימות, חשוב להשתמש עם כפפות עבות, כך שהחומצה לא תיפגע בעור הידיים.

 מתי לערב אינסטלטור?

לא תמיד אנו מצליחים לפתור את הסתימה. אם ניסינו בכל האמצעים הביתיים שעמד לרשותנו ועדיין הסתימה עדיין בעינה, יש לקרוא לאינסטלטור, כי ככל הנראה הסתימה הינה מורכבת יותר ומקורה בביוב עצמו. פעמים שורשים של עצים, הם אלה שחוסמים את המעבר של המים במערכת הביוב, חפצים שהושלכו לאסלה, או מערכת ישנה של הביוב. לאינסטלטור יש כלים מיוחדים על מנת לבצע פתיחת סתימות ביוב, תחילה הוא יברר היטב מהיכן נובעת הבעיה, ע"י החדרה של מצלמה רובוטית לביוב שתראה על צג המחשב הנייד, את התמונה והמצב הכללי של מערכת הביוב.

כאשר ישנה סתימה בגלל פסולת רבה שאינה יכולה לעבור דרך צנרת הביוב, משאית הנקראת ביובית, תיכנס לפעולה ובעוצמה רבה, היא תשאב את תוכן הביוב למכל אחד שתפקידו לאגור את תוכן הביוב. לאחר שהביוב יהיה ריק מתוכן וזוהמה, במכל השני של הביובית המלא במים, צינור אחר שיוחדר למערכת הביוב, יתיז מים בעוצמה חזקה מאוד לשטיפה וניקוי בלחץ את צינורות הביוב.

כאשר מדובר בסתימה כתוצאה משורשים- מה עושים?

אם יש לכם עצים שאינם רחוקים ממערכת הביוב, עשויה להיות בעיה, היות ושורשים אלה, מוצאים קרקע לחה עם הרבה דשן טבעי.. שורשים אלה צומחים בקצב מהיר מאוד וחודרים עד לצינורות הביוב, עד כדי כך שהם נסדקים. חלק מעבודה של פתיחת סתימות ביוב, הינה חיתוך שורשים באופן מדויק. לעבודה זו מכניסים את הביובית לפעולה, כגון ריקון הפסולת, כך שהביוב יהיה יבש וכך, תהיה גישה נוחה יותר לצנרת ולחיתוך מדויק של השורשים. לאחר החיתוך, האינסטלטור ימרח חומר מיוחד הקוטל שורשים ומונע את צמיחתם, אך יש לציין כ הם עשויים לצמוח שוב לאחר כמה חודשים, מה שמצריך מעקב של האינסטלטור, כל כמה חודשים. ייתכן ותאלצו לכרות עץ שמהווה סכנה למערכת, כי שורשי הביוב, עשויים לגרום לקריסה מוחלטת של מערכת הביוב, מה שעשוי להכניס אתכם להוצאות גדולות מאוד.

באדיבות אתר אינסטלטורים מומלצים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב