דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרויקטים חדשים בראש העין - למה דירה בקומה גבוהה עדיפה 

מאת    [ 28/06/2016 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 1789 פעמים ]

בניינים רבים הולכים ונבנים בראש העין החדשה אשר מסתמנת כעיר המחר. ראש העין מציעה לתושביה שכונות מגורים מודרניות ורמת חיים גבוהה במיוחד. יש בה מערכת חינוך מעולה, מועדוני ספורט ותרבות וגם קרבה לאזורי תעשייה וכבישים ראשיים המובילים לכל אזור המרכז במהירות. ראש העין החדשה מאופיינת בבניינים יוקרה גבוהים המגיעים אפילו לגובה של 20 קומות. ככה זה כאשר שטחי הבנייה הולכים ומתמעטים, אין ברירה אלא להתחיל לבנות לגובה. אך האמת שאין להתייחס אל מגורים בבניינים גבוהים כאל ברירת מחדל של חוסר ברירה, ממש לא. פרויקטים חדשים בראש העין החדשה מוכיחים דווקא שבניינים גבוהים, הבנויים ומעוצבים נכון, יכולים להיות אטרקטיביים ביותר. ולא סתם מגורים בבניינים גבוהים אלא ממש ישנו ביקוש גדול לקומות העליונות של הבניינים בראש העין החדשה.

 

דירות למכירה בראש העין - היתרון של הגובה

אולי יש איזה צורך פסיכולוגי וחברתי להרגיש מעל כולם ולכן אנו מעדיפים מגורים בדירות הגבוהות; יש משהו מיוחד ברגע הזה שאתם מסתכלים מבעד לחלון הגדול ורואים את את הנוף המרהיב שמרטיט איזה מיתר קטן בלב.  אבל אנחנו איננו פסיכולוגים אלא אנשי נדל?ן המתעסקים בדירות למכירה בראש העין; ודווקא מההיבט הזה אנו יכולים לספר לכם שהדירות הגבוהות הן הדובדבן שבקצפת.

 

דירות בקומות הגבוהות מעניקות לכם נוף אורבני מרהיב; דמיינו את ההרגשה הזו שאתם מגיעים הביתה בסוף יום עבודה, בדיוק לקראת שעת השקיעה ואתם יכולים לראות את השקיעה יורדת על כל אזור המרכז. את זה לא תוכלו לקבל בדירות אשר נמצאות בקומות הנמוכות, שם נוף מוסתר בעוד ועוד בניינים. וכמובן לצד הנוף הפתוח אתם גם מקבלים את האוויר הפתוח. הקומות הגבוהות נהנות מזרם אוויר בזרימה תמידית.

 

דירות בקומות הגבוהות גם נותנות יותר שקט לדיירים. כאשר אתם גרים בדירה נמוכה ורוצים לשבת וליהנות במרפסת, אתם חשופים לכל רעשי הרחוב ולכל הרעש של הילדים המשחקים בחצרות. לעומת זאת בקומות הגבוהות גלי הקול מתפזרים במרחב ואינכם שומעים את הרעש המאפיין את הקומות הנמוכות.

 

דירות בגובה - הבייבי של הקבלנים

נראה שהקבלנים והאדריכלים אוהבים במיוחד את הדירות הגבוהות ונותנים להן תשומת לב מיוחדת. אלו יכולים להיות פנטהאוזים או דירות רגילות בקומות הגבוהות  אשר מקבלות תשומת לב עיצובית מיוחדת תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. כלומר הדירות בקומות הגבוהות מראש נועדו לאלו אשר אוהבים את איכות החיים הגבוהה ביותר ואינם רוצים להתפשר. רבות מהדירות למכירה בראש העין החדשה הן דירות פנטהאוז או מיני פנטהאוז המספקות לדיירים שלהם רמת חיים גבוהה במיוחד. רמת החיים הגבוהה היא שילוב של הדירה עם התכונות הכלליות של הבניין ושכונת המגורים. מי שרוכש דירה אקסלוסיבית בדירות הגבוהות עדייו נהנה מכל היתרונות שהבניין מציע לדייריו, כמו חנייה פרטית ואפילו מועדון לילדים בתוך  הבניין. 

 

דירות למכירה בראש העין - נצלו את ההזדמנות

הביקוש לדירות גבוהות מעלה גם את המחירים וההבדלים עלולים להגיע לעשרות אלפי שקלים. רכישת דירה בקומה גבוהה היא השקעת נדל?ן חכמה, גם אם אתם קונים את הדירה לצורך מגורים ולא לצורך השקעה זהו עדיין נכס שחשוב לכם הערך שלו. דווקא עכשיו זוהי הזדמנות טובה לרכישת דירה בקומה גבוהה; ישנם פרויקטים חדשים בראש העין והיצע גדול של דירות למכירה בראש העין במחירים מאוד אטרקטיביים. אם ננתח את המצב בשאר אזורי הארץ, נראה ברוב הערים את אותה המגמה של מחירים גבוהים יותר ככל שעולים בקומה. אך בשאר אזורי הארץ הפרשי המחירים גדולים יותר מאשר הפרשי המחירים בראש העין ובהחלט יש כאן הזדמנות שחבל לפספס.

דן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב