דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק בעידן המודרני 

מאת    [ 19/06/2016 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 3401 פעמים ]

היום אנחנו חיים בעידן עתיר בכלים לתקשורת בין אישית. רק לפני כדור בלבד, העשור האחרון של המאה העשרים, היו לנו לצורך זה מעט מאוד כלים. היום גם כל כלי לתקשורת בין שניים ניתן בקלות להפוך לכלי לתקשורת בין רבים. איך מצב זה משפיע על עולם השיווק של ימינו?

 

עדיין קיימים הכלים של פעם:

  • מפגש פנים אל פנים – שיחה בין מכרים, כניסת לקוח פוטנציאלי לחנות ועוד אפשרויות רבות אחרות
  •  שיחת טלפון קולית – השימוש העיקרי נעשה לצורך שיחות טלמרקטינג
  •  פרסומי חוצות – גם השלטים בחזיתות של העסקים עצמם וחלונות הראווה, וגם שלטי הפרסומת הגדולים בדרכים, והפרסומים על אוטובוסים ומוניות השירות
  •  טלוויזיה, רדיו וקולנוע – אלו הפרסומות בסגנון הישן, שהם מעין סרטון קצרצר
  •  פליירים – לחלוקה בתיבות הדואר או לעוברי אורח ברחוב
  •  כרטיסי ביקור – אמצעי למידע איך להיות בקשר
  •  כנסים – אירועי השקה, הדרכה לשימוש וכו' ...
  • ועוד

 

אסור לנו לוותר על כלים אלה, גם כי עדיין יש לא מעט אנשים שמתקשים להיעזר בכלים המודרנים.

 

אבל היום נוספו לנו כלים רבים נוספים:

  • הראשון והותיק הוא אתר האינטרנט - שבאופן עקרוני, אינו שונה בהרבה מעיתון אלקטרוני.

יתר הכלים הם הרבה יותר אינטראקטיבים:

  • יש את הפעילות בפייסבוק ובגוגל פלוס, או אפילו בלינקדין ובטוויטר – רשתות חברתיות בהן מתנהלת אינטרקציה בכל ברמות ובכל הצורות. רשתות אלו מתפתחות כל הזמן, וכל העת יש בהן חידושים מועילים
  •  יש בלוג – הרעיון שלו מבוסס על רעיון היומן האישי שחלקנו ניהלנו בנעורינו. אבל בניגוד ליומן האישי, הבלוג איננו סודי  וניתן להשתמש בו לתרומה רבה לאחרים
  •  יש יוטיוב – כאן כולנו יכולים להיות תסריטאים קטנים. ביוטיוב ניתן לפרסם מוסיקה, חוויות, קטעים הומוריסטיים, הדרכות, הזמנות לכל מיני דברים וגם פרסומים שיווקיים
  •  דואר אלקטרוני  - זה כלי שמאפשר לנו גם התכתבות אחד על אחד עם כל מיני, גם קבלת מידע באמצעות הרשמותנו לרשימות תפוצה, גם משלוח מכתבים וניוזלטרים למי שנרשמו לרשימת התפוצה שלנו, ועוד כיד הדימיון
  • ויש גם כלים רבים נוספים.

הכלים המתקדמים ביותר הם אלו שעושים שימוש במכשירי הטלפון החכם:

  • אינסטגרם – פרסום תמונות וסרטוני וידאו קצרצרים למיגוון רחב של מטרות
  •  וואטצאפ ו-SMS – אמצעים להתכתבות עם יחיד או עם קבוצות
  • וכל מיני אפליקציות

 

כל הכלים המודרניים הללו מאפשרים הגעה אל כל בודד וגם אל רבים באותה הקלות.

בכל אחד מהכלים הללו ניתן להשתמש לכל מטרה, וביחוד ניתן להשתמש בהם למטרות שיווקיות.

 

יש הרבה מה לדון על הכלים הללו, ודרך השימוש הנכונה בהם לצורכי שיווק. על כך בהמשך ...

קידום ושיווק עסקים ישראלים קטנים


 


באינטרנט ובמדיה החברתית


 


נוכחות אינטרנטית בראש גדול בשבילכם תמיד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב