דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצלמות נסתרות 

מאת    [ 15/06/2016 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 1990 פעמים ]

בזמן האחרון יוצא לנו כחברה ישראלית להיחשף להתעללות של גננות ומטפלות בפעוטות. החשיפה אמנם מעוררת זעם גדול, אך ניתן למצוא לה פתרון פשוט על ידי התקנה של מצלמה נסתרת לבית. מדובר במצלמות זעירות נסתרות לבית, שאפשר להחביא בכל חור קטן, להסוות, ואין למטפלת סיבה לחשוש. וכך בזמן אמת, יוכלו ההורים לפתוח בכל מקום, בעבודה, בבית, או אפילו בחופשה את האפליקציה שתראה להם בזמן אמת את התינוקות שלהם במעון.

את המצלמה הנסתרת הזעירה לבית ניתן יהיה גם לחבר באופן כמעט אנונימי לבגד של התינוק, וכך לקבל התמקדות אפילו גדולה יותר ממש על כל תזוזה ופעולה שלו במעון. כמובן שלפני התקנתם של המצלמות הנסתרות בבית המטפלת, יהיה עליכם לחשוב כיצד תעשו זאת בדיסקרטיות, בלי לעורר את חשדה. מכיוון  שאם היא תדע ולו לרגע קטן שהתקנתם מצלמה נסתרת לבית שלה, תאבדו את כל אפקט הביטחון שהמצלמות נועדו להשרות.

אנו מאמינים שככל שיהיה יותר שימוש במצלמה הנסתרת הזעירה לבית, כמות מקרי ההתעללות תרד בהדרגה, מכיוון שהתנהגות המטפלת תהיה חשופה אל ההורים, והורים רבים יתחילו להוציא את ילדיהם מהמעון לאחר שיראו משהו שאינו כשורה במצלמות הנסתרות בבית המטפלת.

היתרון הגדול של המצלמות הזעירות הנסתרות הוא שגם אם לא מתאפשר לכם להביט במצלמה בכל שעות היום, כי אם נהיה כנים אם עצמנו, לרובינו אין זמן, ניתן תמיד בסוף היום לצפות בהקלטה של המצלמה, ובמידה ותמצאו שהקלטה זאת אינה שימושית, כיוון שלא קרה כלום, תמחקו אותה, על מנת לפנות זיכרון במצלמה למחר, ואם תמצאו בה מידע שימושי, אז מצוין! תשמרו את המידע, ולא תהיה הוכחה טובה וברורה יותר במידה ותחליטו לפנות לבתי משפט.

 בנוסף, מצלמות אבטחה נסתרות לבית, מתקינים בביתכם הפרטי, ושבתוכן יש חיישנים, שכאשר נראה משהו חשוד במצלמה הביתית, תופעל אזעקה, וישלח לביתכם מישהו מהמוקד חירום שלנו, על מנת להבטיח בטחון לחפצים שלכם.

בשונה מהמצלמה הזעירה, אשר רק משדרת לנו מה קורה בזמן אמת, כאן המצלמה הנסתרת לבית מפעילה חיישנים ובפועל עלולה להקנות בטחון מלא לביתכם, כאשר אתם יודעים שברגע האמת יגיע לביתכם איש בטחון מהמוקד. מדובר אמנם בתחום בטחון שונה מאד, אך גם הוא חשוב, וניתן לשינוי כמו תחום המטפלות.

לסיכום, לאור מקרי ההתעללות הרבים לאחרונה בילדים ותינוקות, אנו מעלים למודעות גבוהה את פתרון המצלמות הזעירות הנסתרות אשר מותרות לשימוש בבית המטפלת, ומקווים שיביאו לשינוי במעונות הילדים, וימנעו מקרי התעללות רבים ומיותרים. ובנוסף מצלמות אבטחה נסתרות לבית מונעות מקרי פריצות וגניבות רבות.

ייעוץ, הכוונה, התקנה ותמיכה של מצלמות אבטחה סקיוריטי קאמס http://security-cams.co.il/  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב