דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול מאורגן לגיאורגיה 

מאת    [ 30/05/2016 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 7407 פעמים ]

פתיחת שערי מדינות בריה"מ לשעבר בפני ישראלים, החל משנת 1990, הביאה לנהירה של מטיילים ישראלים למדינות שונות שהיו לפני כן מאחורי מסך הברזל עבורם. אחת המדינות בהן מבקרים הכי הרבה ישראלים מאז היא גיאורגיה.

עבור ישראלים רבים, אשר אינם ממוצא גיאורגי וחלקם אפילו לא גדלו בבריה"מ הקומוניסטית אשר הכילה גם את גיאורגיה, מדינה זו אהובה מאוד, לא רק בגלל הסיפור ההיסטורי שלה, משם הרי הגיע סטאלין, שם אפשר למצוא אתרים של קהילות יהודיות קדומות, אך המשיכה לגיא ורגיה היא בעיקר בזכות המיקום שלה והנופים שיש בשטחה.

גיאורגיה נמצאת, כידוע, על חופו המזרחי של הים השחור, היא חת ממדינות הקווקז, מדובר במדינה הררית, יש בה לא מעט אתרי נופש ימיים וכן אתרים לספורט חורף, כולל אתרי סקי, והיא נהנית משורה של מקומות בהם ניתן לעשות טיולי שטח בדמות טראקים רגליים וכן טיולים בג'יפים פתוחים.

אל גיאורגיה נהוג להגיע במסגרת טיול פרטי או במסגרת טיול מאורגן. טיולים מאורגנים לגיאורגיה נמשכים בדרך כלל בין שבוע לעשרה ימים, המסלול של טיול כזה כולל טיול ג'יפים, בקווקז, ביקורים באתרי מורשת של אונסקו כגון מסטיה ואושגולי, ביקורים בבתים של משפחות מקומיות, כניסה למוזיאונים היסטוריים כגון מוזיאון סטאלין, בתי כנסת עתיקים, מערות נטיפים ועוד. הייחוד של גיאורגיה שלצד ערים גדולות ומובילות כמו טבילסי, שם אפשר לבקר בבתי כנסת וכנסיות עתיקות, הרי שהיא כוללת גם אינספור כפרים, שנמצאים בעיקר באזור הקווקז, ושם ניתן לפגוש במשפחות מקומיות, לראות כיצד הם חיים, להכיר את התרבות המקומית השורשית של גיאורגיה. במסגרת טיולים מאורגנים לגיאורגיה, חלק מהותי במסלול הוא השילוב בין השניים ובעיקר שמים דגש על הטיול בשטח, דבר שהוא שונה מכל מה שאנחנו מכירים, בכל מדינה מערבית אחרת.

טיולים מאורגנים לגיא ורגיה, אינם דבר פשוט לארגן, ולכן חשוב לבחור בחברה מקצועית ומובילה שמכירה את המדינה היטב. במסגרת טיול כזה, החברה מספקת למטיילים מדריך ישראלי מיומן לצד מדריך מקומי, מסלול טיול איכותי ומגוון, בתי מלון ברמה טובה ואוטובוס תיירים. כמו כן, על מנת ליהנות מטיולים בשטח, החברה מספקת ג'יפים 4 על 4 עם נהגים מקומיים. 

 

בדרך כלל טיולים מאורגנים, כמעט לכל יעד, הם הרבה יותר מסודרים מאשר טיולים אשר מאורגנים באופן עצמאי, הם מותאמים לקהל אשר מצטרף אליהם, ומאפשרים למטיילים ליהנות מהמקום בלי שיצטרכו לעבוד קשה מדי. אך במקרה של גיאורגיה זה נכון הרבה יותר. אומנם מדובר במדינה מפותחת, אך עדיין לא מדובר במדינה שניתן לארגן בה טיול עצמאי באופן מלא. לכן עדיף להצטרף לקבוצה של טיול מאורגן לגיאורגיה ולא להמר על טיול שמאורגן באופן עצמאי.

במסגרת טיול שכזה, נהנים המטיילים מטיסות (ישירות), העברות לבתי מלון, הדרכה מקצועית וליווי משדה התעופה בישראל, במשך כל הטיול עד הנחיתה בארץ בחזרה, בתי מלון ברמה טובה, אוטובוס תיירים, כניסה לכל האתרים כחלק מעלות הטיול, ארוחות, וכן השכרת ג'יפים עם נהגים מקומיים. כמובן שהטיול מורכב ממסלול ייחודי שנבנה על ידי צוות מקצועי שמכיר את המקום. 

 


 


בהצלחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב