דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גם במרינה של הרצליה ניתן למצוא מסעדות מצוינות 

מאת    [ 30/05/2016 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2890 פעמים ]

במשך זמן רב גרנו בתל אביב, אבל כשהגיעה השעה לעזוב, אחד הדברים שהיו חשובים לנו זה לגור בעיר שיש בה מה לאכול. וכך אחרי לא לא מעט חיפושים הגענו להרצליה. שמחנו לגלות כי מגוון המסעדות בהרצליה רחב מאוד. אם רוצים להינות משמש ומרוח נעימה ולא יודעים בדיוק מה רוצים, ניתן לבחור מקום מתוך מגוון המסעדות שלאורך חוף הים.

בדרך כלל יהיה בהן תפריט עשיר וגם מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים שילוו את הארוחה. האזור מושך גם תיירים רבים, ואולי זו אחת הסיבות שהאוכל והשירות הם בדרך כל ברמה מאוד גבוהה ותמיד נעים לחזור לשם. גם במרינה של הרצליה ניתן למצוא מסעדות מצויינות  ולפעמים אנחנו אוהבים לשבת שם במסעדת דגים טובה במיוחד אחרי שעשינו קצת שופינג בקניון הצמוד. אבל חוץ מאזור החוף והנמל יש מסעדות בהרצליה גם באזור התעשייה וניתן למצוא שם מקומות טובים לא פחות.

אם הגעתם למסעדה ונודע לכם שאין שולחן פנוי, תשמחו לגלות כי יש באזור מקומות נוספים. ככה שגם אם הגעתם כדי לאכול סושי  תוכלו לשנות את דעתכם כשתגלו את בר הטאפס הנפלא או את מסעדת הבשרים הנהדרת הסמוכה להן. עם הזמן הבנתי כי ההבדל העיקרי בין הרצליה לבין תל אביב (בתחום המסעדות) הוא שבהרצליה, בניגוד לתל אביב, יש איפה לחנות. זאת גם הסיבה היחידה שבזכותה הצלחתי לשכנע חברים תל אביביים להגיע לבקר אותנו בהרצליה. "אני לא מאמין שהגעתי עד לכאן" אמר אלעד והוסיף "בתל אביב יש מקומות הרבה יותר טובים לאכול בהם".

הבטחתי לו  שגם המסעדות בהרצליה הן נהדרות לא פחות והזמנתי לנו שולחן במסעדה האהובה עלי. מיד כשהגענו ראיתי שאלעד מתחיל קצת להרגע. המארח קיבל את פנינו בחיוך ואחרי שישבנו לשולחן והזמנו את המנות יכולנו גם להתחיל להינות מהאווירה והמוזיקה. אני הזמנתי סביצ'ה סלמון שהצטערתי שנגמר וקרפצ'יו שהיה חתוך בדיוק במידה הנכונה. אלעד בחר בסינטה וכשסיים לאכול אותה הסכים לומר את אחת המחמאות הכי גדולות שלו:  "לא רע בכלל...".

מיד אחר כך הוא הוסיף: " אני חשבתי שמסעדות הכי טובות בהרצליה זה ז'נאר שכולל בעיקר ג'אנק פוד ומקומות יקרים לתיירים". צחקתי "לא כי בתל אביב אין בכלל מלכודות לתיירים". הוא רק חייך. יין הבית האדום שהזמנו הגיע בקנקן והספיק לכולם, ואחרי שנחנו קצת החלטנו ללכת לטיול קצת לאורך הים. "טוב. אני מודה שנהניתי" אמר אלעד "נו" שאלנו "אז נראה אותך כאן שוב?". "למה לא?" ענה "איפה שיש אוכל טוב – אני בא". ובאמת מאז אכלנו בלא מעט מסעדות טובות בהרצליה.

רפי - מבקר מסעדות בהרצליה ובהרצליה פיתוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב