דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכן שיווקי לאתרים - החשיבות והדגשים לבחירת חברת התוכן 

מאת    [ 25/05/2016 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2247 פעמים ]

כיום בעידן האינטרנט, אם אתה לא שם אתה פשוט לא קיים ואם אפשר אז שתהיה לפחות בין 10 התוצאות המובילות של גוגל, ועדיף לאורך זמן רב. ואם אתם אכן מעוניינים שזה יהיה המצב, הרי שגם אתם זקוקים לא רק לתוכן, אלא לתוכן איכותי, שיכוון את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לעבר רכישה ויניע אותם לעשות כן. כתיבת תוכן לאתרים הינה מומחיות של חברות שמספקות את התוכן העשיר והאיכותי ביותר, על מנת שאתם תמיד תהיו מובילים בדירוג. בשורות הקרובות נבין את חשיבות העניין, ונסקור את סוגי התוכן המומלצים והדגשים המיוחדים לבחירת חברת התוכן.

תוכן שיווקי לאתרים – מדוע זה כל כך חשוב ואלו סוגי תוכן מומלצים?
בימינו כל לקוח פוטנציאלי מחפש את מבוקשו רק במקום אחד- רשת האינטרנט. מאחר ומדובר במרחב וירטואלי אדיר המכיל תוכן רב ומגוון, הרי שיש צורך למשוך אותו דווקא אל האתר שלכם בצורה חכמה ומושכלת. רק תוכן שיווקי איכותי אכן ישיג זאת וזאת באמצעות השפעה על מספר מנגנונים :


    • הופעת האתר גבוה בדירוג גוגל – כל הנתונים מראים כי אתרים שבהם הושקעה מחשבה בכתיבה שיווקית מקצועית, כאלה שבהם אגף נפרד ומסודר למידע מקצועי עם מאמרים וכתבות שכתובים בצורה איכותית עם מילות מפתח נכונות ובמיקום הנכון, מדורגים גבוה יותר בעיני גוגל ולכן יוצגו ראשונים במנועי החיפוש. חברות מקצועיות לכתיבת תוכן שיווקי לאתרים מודעות היטב לכל כללי הכתיבה והקידום של גוגל, ולכן יוכלו להשיג עבורכם את התוצאות המצופות.
    • מסירת מידע מהיר ויעיל ללקוח – הלקוחות מגיעים לאתר האינטרנט שלכם מאחר והם זקוקים למידע מסויים וספציפי. התוכן השיווקי מגיע בדמות כתבות קצרות אשר קולעות למטרה זו באופן מדוייק, ולכן גורמות ללקוחות ולגולשים להישאר באתר שלכם למטרות רכישה או התקשרות, בהתאם לאופי השירות שאתם מציעים.
    • דחיפה לרכישה – ברוב המקרים, תוכן שיווקי לאתרים יגיע בצורה "מושכת וקלילה" עם משפטי הנעה לפעולה לביצוע רכישה או המשך התקשרות עימכם. כתיבה שיווקית קולחת ונעימה לקורא תקדם עוד יותר את הסיכוי שהוא יבצע את אותה ההתקשרות או הקניה הרצויה.

ניתן למצוא מגוון רב של תכנים שיווקיים שנכתבים עבור אתרים, בין היתר כאמור כתיבה עבור קטגוריית המאמרים והמידע המקצועי באתרים, כתיבת תוכן עבור "דף הבית", עמוד הפייסבוק, דף הנחיתה, כתיבת מאמרים מקצועיים באתרים חיצוניים (עם הפניות וקישורים לאתר שלכם) ועוד.

כיצד בוחרים את חברת התוכן?
מפאת חשיבות העניין, יש לבחור חברה שמספקת שירותי כתיבת תוכן שיווקי לאתרים ב- "פינצטה". רק חברה שדואגת מראש לאפיין את אופי העסק שלכם ממיטב ניסיונה, מעסיקה מספר כותבים שמומחים בתחומי עניין מגוונים, עומדת בלוחות הזמנים ומתחייבת לכתיבה מקורית, מעניינת, מושכת ויצירתית, היא חברה שכדאי להתקשר עמה. וודאו כי החברה כבר כתבה תוכן שיווקי עבור אתרי אינטרנט של חברות מובילות במשק, התרשמו מרמת וסגנון הכתיבה ובקשו את פרטי הקשר של אנשי המפתח באותם ארגונים על מנת לקבל חוות דעת ישירה על התנהלות העבודה אל מול החברה ואיכות כתיבתה. שיהיה בהצלחה!

 

 

עודד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב