דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיקולים בבחירת חלקי חילוף לאופנועים 

מאת    [ 25/05/2016 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2439 פעמים ]

האופנוע הינו כלי רכב יעיל שמסוגל לספק שנים רבות של תפוקת עבודה בכביש או בשטח וזאת בתמורה לתחזוקה שוטפת והחלפת חלקים בלויים כאשר עולה הצורך בכך. מהם הדגשים ברכישת חלקי חילוף לאופנועים ומה צריך לקחת בחשבון כאשר מחפשים ספק מקצועי ואיכותי עבורם? המשיכו לקרוא.

חלפים איכותיים בלבד
ניתן למצוא מספר אופציות ברכישת חלקי חילוף לאופנועים :


    • חלפים מקוריים וחדשים.
    • חלפים מקוריים ומשומשים.
    • חלפים תואמים.

כאשר בוחרים ספק לרכוש ממנו את חלקי החילוף להם אתם זקוקים יש לוודא באיזו אופציה מדובר מבין השלוש שמצוינות לעיל, ובהתאם לכך לבדוק האם המחיר הוגן. דעו לכם כי ספקים מובילים מבצעים בקרת איכות קפדנית גם כאשר מדובר על חלקי החילוף המשומשים שהם מציעים ללקוחותיהם. בקרת האיכות כוללת את בדיקת החלק, תיקונים אם צריך וכפועל יוצא מכך – הענקת אחריות על החלק. לכן, גם כאשר אתם מעוניינים לחסוך בעלויות ולרכוש חלקי חילוף לאופנועים שהם משומשים, אל תוותרו על אחריות מלאה בתמורה.

מגוון חלפים רב
מקוריים או תואמים, חדשים או משומשים – ניתן למצוא חלקי חילוף לאופנועים עבור כל סוג או דגם ובכל "רמה" של הרכב החל מהמעטפת וכלה בחלקי המנוע עד הרכיבים הקטנים ביותר. חשוב מאוד להתקשר עם ספק שאכן מציע את המגוון הרחב ביותר של חלקי החילוף עם התחייבות לאספקת החלפים תוך זמן קצר (גם אם לא במלאי, הספק מסוגל להשיגם) ולו אף עבור אופנועים ישנים ונדירים יותר. קטלוג עשיר ומגוון יבטיח לכם את קבלת כל חלקי החילוף תחת קורת גג אחת הן עבור הטיפולים השוטפים, הן עבור שיפור ביצועים והן עבור תיקון המעטפת או כאשר עולה הצורך בתיקונים מכניים.

תמונות מצולמות
ישנם אתרים רבים שמציעים למכירה חלקי חילוף לאופנועים אך לעיתים רבות נוצר אצל הרוכב הקושי לזהות איזה חלק בדיוק הוא צריך. מאחר ותמונה אחת שווה הרבה יותר מאלף מילים, מומלץ לבחור ספק שבאתר האינטרנט שלו תמונה ברורה של חלקי החילוף וע"י כך לבצע התאמה מושלמת עוד לפני ההגעה פיזית אל המקום וללא בזבוזי זמן מיותרים.

תמיכה מלאה
לא תמיד ניתן לאתר בקלות את חלקי החילוף שמתאימים לאופנוע שלכם, שכן ישנם סוגים רבים של אופנועים וקטנועים, מותגים, דגמים ושנתונים. לכן כדאי מאוד להתקשר עם ספק חלקי חילוף שמציע תמיכה מקצועית מלאה מידי מומחים, שיוכלו לעזור לכם לקבל את החלפים להם אתם זקוקים ביעילות, במהירות ובאדיבות נעימה.

מאחר והשיקול הכלכלי הינו חלק בלתי נפרד מחיינו, מחירים הוגנים נדרשים אף הם בבחירת חלקי חילוף לאופנועים. לעיתים רבות רכישת החלקים באופן פרטי והבאתם למוסך אף עשויה לחסוך עבורכם בעלויות באופן משמעותי. בנוסף בדקו מראש מול הספק המיועד לגבי אפשרות שבה הזמנתם חלק חילוף לאופנוע, גיליתם שהוא אינו מתאים ולא ביצעתם בו שימוש- על פי החוק תמיד תוכלו להחזירו ולקבל את מלוא הסכום בחזרה.

עודד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב